tijdje niks van gehoord inderdaad, maar deze vind ik wel tofquote:Op maandag 7 november 2011 21:30 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Nieuwe release / artist bij AVIO:
Schijnt nieuwe naam van Hyperdrive te zijn![]()
Hahaha, net als die foto van ons toen.. Nondeju zeg, wat schrok ik me kapot toen ik mezelf zo zagquote:Op maandag 7 november 2011 21:40 schreef robuust89 het volgende:
Ik sta op de Hard Bass 2011 DVD, in heel vrolijke toestand
Is inderdaad Hyperdrive! Wel aardige plaat eigenlijkquote:Op maandag 7 november 2011 21:30 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Nieuwe release / artist bij AVIO:
Schijnt nieuwe naam van Hyperdrive te zijn![]()
Geen idee wat dit is btwquote:Cap'n The R3belz
OPEN YOUR MIND -----> http://wtrns.fr/cyFbrXZ41oWf05W
Word hem niet hier helaasquote:Op maandag 7 november 2011 21:58 schreef T-Force het volgende:
Gaan er nog mensen van hier naar Hard Classics trouwens?
Nice, leuke trackquote:
Heb een gig 30 km verderopquote:Op maandag 7 november 2011 21:58 schreef T-Force het volgende:
Gaan er nog mensen van hier naar Hard Classics trouwens?
quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:09 schreef 16meter het volgende:
Haakon, 22 jaar alweer! Gefeliciteerd!
Waarschijnlijk een nieuwe track met de lyrics geripped uit die documentaire.quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:25 schreef Levitas het volgende:
"Watch this and stay tuned this week. Something is coming up" - Noisecontrollers
WTF moeten we hier uit halen?
Of de black hole als in de black box van de HMH. Geen idee, wel interessant filmpie overigensquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:25 schreef Levitas het volgende:
"Watch this and stay tuned this week. Something is coming up" - Noisecontrollers
WTF moeten we hier uit halen?
Nu ik het het met geluid kijk, kan dat heel goed ja..quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:26 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een nieuwe track met de lyrics geripped uit die documentaire.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:09 schreef 16meter het volgende:
Haakon, 22 jaar alweer! Gefeliciteerd!
Of eehm... titeltrack van het album. "Universe was born" was het begin van iets speciaals, nu weer zo`n soort filmpje..quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:01 schreef Levitas het volgende:
[..]
Nu ik het het met geluid kijk, kan dat heel goed ja..
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |