Erg gaaf idd, al hoeven die lange verhalen van 2-3 min met zo'n "in outer space" stem voor mij niet zo. Neemt niet weg dat iedere show er goed uit zag, feest zelf ook een dikke prima weer, super gezellig!quote:Op zondag 6 november 2011 18:57 schreef ElDani het volgende:
Dit zijn toch wel shows van formaat dit jaar zeg!
quote:Noisecult @ Fusion 6-11-'11
1. DJ Isaac - Bitches (Qlub Underground Mix)
2. Activator - Theppar
3. Geal - Losing My Feelin' (The Beholder & Balistic Remix)
4. Julian DJ & Davide Sonar - Go Go Go (Tatanka & Peter Damir Rmx)
5. The Pitcher - Pump It Loud !! (Cenoginerz Mix)
6. Showtek - Early Soundz
7. Josh & Wesz - Houze Muzik
8. Abyss & Judge - Hardstyle Revolution (Showtek Remix)
9. Scope DJ - Wave Pattern
10. Headhunterz vs Wildstylez - Project 1
11. Organ Donors - Throw A Diva (Isaac Remix)
12. The Pitcher - I Just Can't Stop
13. Noisecult - We Will Go Home
14. Maxter - You're Not Alone (Original Mix)
15. Alphaverb & Intractable One - Triangle Of Life (Quake Dance Anthem 2010)

Vind zo'n filmpjes veel mooier dan een normale aftermovie waar je alleen maar een paar aandachtsgeile mensen onder een platgedraaid nummer zietquote:Op maandag 7 november 2011 01:22 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Klinkt goed, jammer dat ik er niet bij was...

In welk early nummer zitten die vocals? Heb `m zaterdag namelijk ook gehoord @ Remember.quote:Op maandag 7 november 2011 17:35 schreef Sethje het volgende:
Organ Donors - Throw A Diva (Isaac Remix)

?quote:Op maandag 7 november 2011 18:02 schreef Levitas het volgende:
[..]
In welk early nummer zitten die vocals? Heb `m zaterdag namelijk ook gehoord @ Remember.

Monumental gooide vandaag nog een vet filmpje online. Het was van de show tijdens Jeff Mills toen hij live iets ging maken met/op zijn 909quote:Op maandag 7 november 2011 17:56 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Vind zo'n filmpjes veel mooier dan een normale aftermovie waar je alleen maar een paar aandachtsgeile mensen onder een platgedraaid nummer zietMonumental Productions (Awakenings) doet dat ook altijd goed

Kzag het net in het technotopic ja, maar het is gewoon een bezoeker en 2 jaar geleden?quote:Op maandag 7 november 2011 18:20 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Monumental gooide vandaag nog een vet filmpje online. Het was van de show tijdens Jeff Mills toen hij live iets ging maken met/op zijn 909

Mooi lijstje van Noisecult, alleen Bitches is dan een beetje eenquote:Op maandag 7 november 2011 17:35 schreef Sethje het volgende:
[..]
Erg gaaf idd, al hoeven die lange verhalen van 2-3 min met zo'n "in outer space" stem voor mij niet zo. Neemt niet weg dat iedere show er goed uit zag, feest zelf ook een dikke prima weer, super gezellig!
Noisecult draaide ook een leuke openingsset en de zaal reageerde goed op hun nummer wat wel kicken was om te zien.
[..]

Haha ja dat kloptquote:Op maandag 7 november 2011 18:40 schreef Levitas het volgende:
Crap.. Ben vol goede moed begonnen aan de Remember review. Tot ik op het punt kwam waar ik over Zany wilde schrijven, toen dacht ik "Oh ja.. Toen liepen wij al naar de auto"
Twijfel of ik `m dan wel online moet zetten
En ben nog steeds benieuwd naar die plaat van Noisecult. Kan hier niet echt iets uithalen tbh, dus ik wacht wel even tot ik de HQ versie hoor

Geen wonderen, opsich wel logisch. Jongens zijn nog niet zo heel lang bezig met produceren. Dacht dat ze op Emporium dit jaar zeiden dat ze toen pas net bezig waren? Overigens is dat voor een eerste plaatje niet zo heel erg. Zullen er vanzelf wel beter in wordenquote:Op maandag 7 november 2011 18:43 schreef Sethje het volgende:
[..]
Haha ja dat kloptverwacht geen wonderen overigens, als het goed is komt die hq preview binnenkort op youtube

Jep geen officiele after maar ong zelfde vantagepoint, en gewoon vetquote:Op maandag 7 november 2011 18:24 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Kzag het net in het technotopic ja, maar het is gewoon een bezoeker en 2 jaar geleden?

quote:Op zondag 6 november 2011 23:21 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ons als wij in The Magic Show jah
HALLO niet iedereen over één kam scheren want ik sta ook regelmatig op die aftermovies!!quote:Op maandag 7 november 2011 17:56 schreef Deeltjesversneller het volgende:
een paar aandachtsgeile mensen

quote:Op maandag 7 november 2011 19:47 schreef Krulliewullie het volgende:
HALLO niet iedereen over één kam scheren want ik sta ook regelmatig op die aftermovies!!![]()
quote:

Ook maar omdat je aandachtsgeil bent..quote:

Welke minuut?quote:Op maandag 7 november 2011 20:46 schreef haakon het volgende:
Ik kan er ook niets aan doen dat ik op de Decibel 2010 dvd sta!
en hoe

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |