Was echt absurd hard! Vanochtend toen we naar buiten liepen, deed ik mijn gehoorbescherming uit en ik had gewoon een hele lichte piep in mijn orenquote:Op zondag 6 november 2011 20:19 schreef haakon het volgende:
Alleen was het geluid in de HMH gister wel wat harder
Inderdaad. Locatie is echt goed. Van buiten best wel indrukwekkend en vlak naast een station mocht je met de trein willen. Het enige echt onhanidge zijn de trappen, die heb je best wel nodig, maar goed, als dat het ergste is..quote:Op zondag 6 november 2011 20:19 schreef haakon het volgende:
[..]
Mooie locatie vind ik het
Geluid inderdaad erg fijn! Alleen was het geluid in de HMH gister wel wat harder
Huh? Snap m niet helemaalquote:Op zondag 6 november 2011 16:05 schreef Mind.Illusion het volgende:
Morgen is de 1e release van ons door Tartaros
Van Tartaros bij Magic Show label (M.I)quote:Op zondag 6 november 2011 22:35 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Huh? Snap m niet helemaalVan jou én Tartaros, van jou alleen of van alleen Tartaros?
quote:Op zondag 6 november 2011 22:38 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Van Tartaros bij Magic Show label (M.I)
Toch?
Lichtshow van Fusion is inderdaad erg vet! En dat zonder lasers.quote:Op zondag 6 november 2011 18:57 schreef ElDani het volgende:
Dit zijn toch wel shows van formaat dit jaar zeg!
Ons als wij in The Magic Show jahquote:Op zondag 6 november 2011 22:35 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Huh? Snap m niet helemaalVan jou én Tartaros, van jou alleen of van alleen Tartaros?
Zo, ziet er ook nog eens heel vet uit! Genoeg lichten, lasers en visualsquote:Op maandag 7 november 2011 01:22 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Klinkt goed, jammer dat ik er niet bij was...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond deze set zo gruwelijk! Die breaks vond ik eigenlijk geen probleem, want het tweede deel van zijn set knalde dubbel zo hard![]()
quote:Op maandag 7 november 2011 11:13 schreef T-Force het volgende:
Dat setje van Ophidian vond ik te mainstream!Toch behoorlijk anders als ik van Hellfish gewend ben, maar daarom niet minder vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond deze set zo gruwelijk! Die breaks vond ik eigenlijk geen probleem, want het tweede deel van zijn set knalde dubbel zo hard
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
Dat setje van Ophidian vond ik te mainstream!Hellfish is dik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond deze set zo gruwelijk! Die breaks vond ik eigenlijk geen probleem, want het tweede deel van zijn set knalde dubbel zo hard
Hoorde wisselende reacties van zijn set. meeste negatief, eerst maar eens luisteren en dan oordelen
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
Dat setje van Ophidian vond ik te mainstream!Je moet ook geen industrial van Ophidian verwachten maar snoeiharde hardcore.. en dat heeft ie gedraaid!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond deze set zo gruwelijk! Die breaks vond ik eigenlijk geen probleem, want het tweede deel van zijn set knalde dubbel zo hard
[ Bericht 0% gewijzigd door haakon op 07-11-2011 17:44:05 ]The Outside Agency
quote:
Zo blijft er weinig over in Rotterdam als Aboutaleb alles gaat verbieden/sluiten.quote:Op maandag 7 november 2011 16:07 schreef eQuaL het volgende:
![]()
And now for something completely different:
Rotterdamse Maassilo dicht na massale knokpartij
Slechte zaak, maar wel logisch gevolg. Hopelijk komen ze er wel mee weg, zou jammer zijn als Loudness niet door ging door dit soort onzin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |