Iedereen maar zeiken over dat nummerquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:07 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
06. Crypsis & Kold Konexion - Sonic Sabotage
Jammer van dat nummer daarna weer
Jij bent toch een klootzak heb ik vernomen uit betrouwbare bronquote:
Sorry M.I, als je het echt wil maken als dj is een goede platenkeuze de eerste stap die je moet maken.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:13 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Iedereen maar zeiken over dat nummer
[..]
Jij bent toch een klootzak heb ik vernomen uit betrouwbare bron![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:16 schreef BrennanHeart het volgende:
[..]
Sorry M.I, als je het echt wil maken als dj is een goede platenkeuze de eerste stap die je moet maken.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:16 schreef BrennanHeart het volgende:
[..]
Sorry M.I, als je het echt wil maken als dj is een goede platenkeuze de eerste stap die je moet maken.
Owh wacht dit is natuurlijk niet de tracklist van Strangerzquote:
Ik ben het niet. Ik had wel een t'tje achter 'wil' gezet en juiste interpunctie gebruikt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:19 schreef T_Killer het volgende:
[..]Bert of Dennis
Laat M.I. lekker Coone draaien als ie dat wil. Ik ben ook geen fan van t nummer, maar ken daarentegen ook veel platen die slechter zijn.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:31 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik ben het niet, ik had wel t'tje achter 'wil' gezet en juiste interpunctie gebruikt.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:02 schreef Mind.Illusion het volgende:
Ist da wieder...!is er een manier om deze set te bemachtigen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Nee, Fabianquote:
Z'n sitequote:Op dinsdag 8 november 2011 21:57 schreef Convict het volgende:
[..]
is er een manier om deze set te bemachtigen?
KrullieWullie @ Hard Classics warm-up mixquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:41 schreef Utca het volgende:
![]()
Iemand tips voor leuke opwarm-setjes voor bovenstaande?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan gewoon op m'n sitequote:Op dinsdag 8 november 2011 21:57 schreef Convict het volgende:
[..]
is er een manier om deze set te bemachtigen?
Anthem dus van HHZ, zelfde synth als Doomedquote:
Denk het ook. Dat ondertoontje in de synth (dat bel-achtige geluid) is ook typisch HHZ.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:08 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Anthem dus van HHZ, zelfde synth als Doomed
quote:Op woensdag 9 november 2011 00:08 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Anthem dus van HHZ, zelfde synth als Doomed
Verder is het geen bijzondere line-up. Blijft zeker staan als optie. Luna en Deepack zijn voor mij de uitschieters.twitter:djheadhunterz twitterde op woensdag 09-11-2011 om 00:10:20HARDBASS 2012! including a preview of my anthem 'Eternalize' reageer retweet
Dit was t enige grote nachtelijke Hardstylefeest waar ik misschien nog heen wou. Na t zien van de line-up.. Laatmaarrr!quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:53 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Line-up Hard Bass
Team yellow
Wildstylez
Brennan Heart
Toneshifterz
The Pitcher live
Team red
Deepack
Coone
Luna
D-Block & S-te-Fan live
Team green
Headhunterz
Psyko Punkz
Zatox
Frontliner live
Team blue
B-Front
Chris One
The R3belz
A² All Stars live
Stukje minder rauw/hard als de line-up van vorig jaar. Dit jaar wel met een duidelijke afsluiter van Team BlueWaarschijnlijk weer aanwezig...
Op Brennan, Coone en de Psyko Punkz na kan dit best leuk worden
En de anthems zijn er ook niet beter op geworden de afgelopen jaren... Deze Doomed 2.0 kan zich echt niet meten met protect en serve en be amazed, maar goed dat kon het anthem van vorig jaar ook al niet...quote:Op woensdag 9 november 2011 00:37 schreef eQuaL het volgende:
Team YellowWat een grafteam
, maar gelukkig is team Red minstens net zo erg.
Green matig, eigenlijk is alleen Blue vet.
Ik ga niet.het feest is vast leuk maar met deze line-up niet echt het geld waard imo...
quote:Op woensdag 9 november 2011 00:37 schreef eQuaL het volgende:
het feest is vast leuk maar met deze line-up niet echt het geld waard imo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |