quote:Tonight, the 6th Episode of the Substream Show will be broadcast at Q-Dance Radio from 19:00-20:00! Remember that last month the normal broadcast was skipped as Q-Dance did a special broadcast live from HDE, so you will not find show #05 available as a podcast!
Whoppa, die is nicequote:Op dinsdag 8 november 2011 15:00 schreef yosander het volgende:
Vind dit een erg lekker plaatje blijven, The R3bels wisten/weet er altijd zo'n goed sfeertje mee neer te zetten
Sowieso is 19 uur gewoon een kuttijd voor een radioshow. Doe dan 21 uur ofzo...quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:48 schreef DjThera het volgende:
Gemeen hoor tegelijk met de Theracords Radio Show die om 19.00 uur op Fear FM komt (Harder) met een nieuwe mix van Catatonic Overload
Typische Levitas uitspraken weer, hou ons vooral lekker in spanningquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:36 schreef Levitas het volgende:
Sowieso kan ik vanavond niks luisteren @ 19:00. Heel interessant gesprek.
Meer info volgt (als de uitkomst van dat gesprek positief is in ieder geval).
StM en KrullieWullie weten als het goed is al waar het over gaat (of noem ik nu de verkeerde naam? hehe)
Zo spannend is het niet... Maar, ik wil het niet op internet zetten, aangezien ik niet weet of het doorgaat. Achteraf had ik de vorige post dan ook beter niet kunnen posten, dus: Voor degene die willen weten waar ik het vanavond over ga hebben, stuur even een DMquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:25 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Typische Levitas uitspraken weer, hou ons vooral lekker in spanning
Ik had trouwens nu toch wel een uitgelekte Hard Bass line-up verwacht, valt me toch een beetje tegen
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat er binnenkort bekend wordt gemaakt welke dj's er waarschijnlijk op de wie weet komende editie van Hard Bass mogen staan cq. draaien, van wat ik hoorde.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:25 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik had trouwens nu toch wel een uitgelekte Hard Bass line-up verwacht, valt me toch een beetje tegen
quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:44 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat er binnenkort bekend wordt gemaakt welke dj's er waarschijnlijk op de wie weet komende editie van Hard Bass mogen staan cq. draaien, van wat ik hoorde.
Meer info volgt!
Oke oke.. Ik stop al met teasen!quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:44 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat er binnenkort bekend wordt gemaakt welke dj's er waarschijnlijk op de wie weet komende editie van Hard Bass mogen staan cq. draaien, van wat ik hoorde.
Meer info volgt!
Geen probleem voor Haakonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben benieuwd!!quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:36 schreef Levitas het volgende:
Sowieso kan ik vanavond niks luisteren @ 19:00. Heel interessant gesprek.
Meer info volgt (als de uitkomst van dat gesprek positief is in ieder geval).
StM en KrullieWullie weten als het goed is al waar het over gaat (of noem ik nu de verkeerde naam? hehe)
Nee hoor, concurrentie zorgt voor meer kwaliteit!quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:48 schreef DjThera het volgende:
Gemeen hoor tegelijk met de Theracords Radio Show die om 19.00 uur op Fear FM komt (Harder) met een nieuwe mix van Catatonic Overload
quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:02 schreef Mind.Illusion het volgende:
Ist da wieder...!Nize!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit; shiit ik had gewoon over 'Licht uit' heen gelezen... Blij dat ik er niet bij was!! Haha
[ Bericht 25% gewijzigd door Krulliewullie op 08-11-2011 19:29:14 ]Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Ist da wieder...!Openen met Her VoiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Licht uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
quote:Op maandag 7 november 2011 21:58 schreef T-Force het volgende:
Gaan er nog mensen van hier naar Hard Classics trouwens?
Uuuh waarbij?quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:17 schreef Krulliewullie het volgende:
Nize!
Edit; shiit ik had gewoon over 'Licht uit' heen gelezen... Blij dat ik er niet bij was!! Haha
Ist da wieder...!06. Crypsis & Kold Konexion - Sonic SabotageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer van dat nummer daarna weer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |