abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104160263
Anthem nog eens geluisterd. Ik vind de lead helemaal niet 'slecht' ofzo. Opbouw is wel erg doomed 2.0, dat is gewoon jammer. Het is denk ik vooral de combo met de matige line-up dat mensen sneller kritisch worden...

Even een tip voor Willem als hij meeleest, ga een mediacursus volgen en laat jezelf niet zo kennen op twitter :Y)
  woensdag 9 november 2011 @ 14:59:38 #277
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_104162170

1e release op Gentletraxx, sublabel van AVIO
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_104163016
Mijn hardbass wat doe je, een beetje meer variatie had toch wel gekunnen.
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
  woensdag 9 november 2011 @ 15:25:43 #279
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_104163084
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 09:47 schreef NLS04 het volgende:

[..]

Adblocker uitzetten doet vaak de truc :)

Line up hardbass teleurstellend :{
Heb ik niet, de websites die ik bekijk gun ik de adviews :) Quoten gaat nu weer wel :)
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_104166048
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  woensdag 9 november 2011 @ 19:16:26 #281
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_104172223
quote:
14s.gif Op woensdag 9 november 2011 14:02 schreef eQuaL het volgende:
Anthem nog eens geluisterd. Ik vind de lead helemaal niet 'slecht' ofzo. Opbouw is wel erg doomed 2.0, dat is gewoon jammer. Het is denk ik vooral de combo met de matige line-up dat mensen sneller kritisch worden...

Even een tip voor Willem als hij meeleest, ga een mediacursus volgen en laat jezelf niet zo kennen op twitter :Y)
Ik weet nog niet zo wat ik van de anthem moet vinden, maar ik denk dat ie gewoon te langzaam gaat eigenlijk. Moet 'm een keer live horen denk ik (maar niet op Hard Bass dus)

Tsjah, en je kan nooit iedereen tevreden houden dus Willempie moet zich er gewoon niet zo druk om maken. Hij is populair genoeg, ik bedoel als je in die popiejopie-MAG 100 staat :9
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
pi_104173851
Hard Bass line-up :')__!!!

Voor mij is het mooi geweest na 4x Hard Bass, waarbij het eigenlijk elk jaar minder werd. Genoeg andere leuke feesten.

[ Bericht 7% gewijzigd door 16meter op 09-11-2011 19:53:16 ]
pi_104176372
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 20:21 schreef Mind.Illusion het volgende:

Gewoon ff tussendoor omdat ie zo gruwelijk is :D
Zeker goed te horen dat ie goede vriendjes is met Crypsis :) Nummer doet me verder niks, vond die Qore 3 filmpjes leuker :Y

Hard Bass anthem zit wel kracht in, maar is me toch iets te simpel, had meer uit gehaald kunnen worden. Lineup word ik ook niet warm van, maar ik ben hardstyle het laatste half jaar gewoon ontgroeid, te veel geluisterd denk ik, doet me allemaal niks meer. Zal wel aan mij liggen, want in de klas hoor ik juist andere verhalen (van onwetende dagjesmensen, dat wel ;))
Ik keek even naar de lineup van vorig jaar, die was eigenlijk ook best standaard toch? Maar toch vond ik het toen wel heel vet. Als het nu diezelfde lineup was geweest had ik ook geen kaartje meer gekocht.

En dat dj's kritiek krijgen vind ik niet meer dan normaal, iedereen heeft altijd een eerlijke mening, en als je bekend bent hebben meer mensen nou eenmaal een mening over je. Of je daar dan iets aan zou moeten doen is aan diegene zelf.
  woensdag 9 november 2011 @ 21:06:19 #285
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_104178146
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 13:43 schreef mstx het volgende:
Over het algemeen heb ik meer respect voor critici dan voor ballenlikkers die onder elke youtube video "OMG OMG HEADHUNTORZZ IS ECHT GEWELDOG IEDEREEN DIE DIT STOM VINDT IS EEN STOMME HATOR!!11" posten zonder dat ze het nummer überhaupt hebben geluisterd. :z
Critici die weten waar ze het over hebben en hun mening goed onderbouwen ja :z. Wat heb je in godsnaam aan commentaar als "deze kick/melo/synth is kut". Ik zou dat lekker negeren..
There is no rehab for stupidity.
pi_104178237
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2011 20:30 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Zeker goed te horen dat ie goede vriendjes is met Crypsis :)
Sterker nog.. Crypsis zat vroeger altijd bij de live-act van Angerfist (althans, als ik me dat goed herinner).

//Edit
Zo, nu ik dit nummer hoor... Ik dacht serieus dat het gewoon een crypsis plaat versneld was :P
  woensdag 9 november 2011 @ 21:10:30 #287
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_104178359
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:08 schreef Levitas het volgende:

[..]

Sterker nog.. Crypsis zat vroeger altijd bij de live-act van Angerfist (althans, als ik me dat goed herinner).

//Edit
Zo, nu ik dit nummer hoor... Ik dacht serieus dat het gewoon een crypsis plaat versneld was :P
Meh, kick is toch wel anders. Maar mainstream hardcore is en blijft tof, fijner publiek ook (ja serieus).
pi_104178454
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:10 schreef Just_Shut_Up het volgende:

[..]

Meh, kick is toch wel anders. Maar mainstream hardcore is en blijft tof, fijner publiek ook (ja serieus).
Ik bedoel het begin.. Die pad (?) en de lead
pi_104181504
Wiehoei! Zaterdag Hardclassics :D!

Tickets ook echt exact ¤25,- zonder service/administratie kosten. Echt netjes :D
pi_104185477
quote:
7s.gif Op woensdag 9 november 2011 22:02 schreef Spaulding het volgende:
Wiehoei! Zaterdag Hardclassics :D!

Tickets ook echt exact ¤25,- zonder service/administratie kosten. Echt netjes :D
Gaat weer super worden! Zoveel zin hierin :D
pi_104185844
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 13:05 schreef Baronpilsener het volgende:

[..]

Bedoel je niet 1, 2, 3? :D
_O- :D _O-
gr gr
  woensdag 9 november 2011 @ 23:25:49 #292
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_104186269
Line-up van Hardbass! O+
The Outside Agency
pi_104186628
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 23:25 schreef haakon het volgende:
Line-up van Hardbass! O+
Dwaas _O-

Als Arne L2 deze erin gooit zaterdag ga ik huilen denk ik *; O+ Zo mooi!
pi_104186833
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 12:54 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

Het is toch ook alles behalve leuk als je iets onwijs vets probeert neer te zetten waar zo ontzettend veel tijd, geld, energie en wat niet al in gaat zitten om vervolgens tot de grond toe afgezeken te worden door een groot stelletje internet helden, die vervolgens weer bijna zijn reet staan te likken als ze hem tegenkomen op een feest.

Feit is dat ongeacht het je smaak is of niet, headhunterz gewoon elke keer weer top kwaliteit aflevert. Hij produceert zijn smaak en visie op hardstyle en mocht de track je dan niet bevallen... so be it.

Neem maar van mij aan dat alle artiesten, ondanks dat ze bijna nergens reageren, wel alles lezen. Hier... hardtraxx...lsdb... noem maar op en een beetje meer respect over 't algemeen zou wel op zijn plaats zijn :)
Kan ik me helemaal in vinden. Er wordt af en toe wel erg onterecht gezeken op dingen. Krijg je nu de verhalen dat het op Doomed lijkt, 3 nieuwe tracks met die sound en hij zou meteen op een compleet nieuwe soundbank over moeten stappen.. Allemaal een beetje onrealistisch als je het mij vraagt. Dat soort comments aan de lopende band zou ik ook niet goed trekken.
Mixes onder de naam Khadber
pi_104193730
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 23:36 schreef ElDani het volgende:

[..]

Kan ik me helemaal in vinden. Er wordt af en toe wel erg onterecht gezeken op dingen. Krijg je nu de verhalen dat het op Doomed lijkt, 3 nieuwe tracks met die sound en hij zou meteen op een compleet nieuwe soundbank over moeten stappen.. Allemaal een beetje onrealistisch als je het mij vraagt. Dat soort comments aan de lopende band zou ik ook niet goed trekken.
Ben het ermee eens dat er vaak onterecht op dingen wordt gezeken.. Maar IMO zou zo`n grote producer wel zo gevariëerd mogelijk moeten produceren, in de zin van nieuwe synths, nieuwe kicks, etc. Dat een kick een paar keer gebruikt wordt, vind ik absoluut niks mis mee (HHZ heeft hier ook een nieuwe kick, als ik het goed heb). Maar synths keer en keer opnieuw gebruiken vind ik toch wel echt slecht. Nu zeg ik niet dat Headhunterz keer op keer dezelfde synths gebruikt, maar in het algemeen.
Ik vond de synth van Doomed niet echt geweldig klinken (kwestie van smaak), en als hij het in dit geval opnieuw gebruikt, vind ik hem nog steeds niet geweldig.

Ik snap best dat mensen redelijk "teleurgesteld" zijn in Willem, als je kijkt naar z`n producties van toen en die van nu (ook al zit er verbetering in :P). Maar er wordt inderdaad veel te makkelijk en veel te veel afgezeken.
  donderdag 10 november 2011 @ 10:44:57 #296
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_104194603
Zin in Xxlerator :D
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
  donderdag 10 november 2011 @ 10:46:55 #297
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_104194645
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:12 schreef Levitas het volgende:

[..]

Ik bedoel het begin.. Die pad (?) en de lead
Ja, daar heb je wel een beetje gelijk in :D.
  donderdag 10 november 2011 @ 10:51:17 #298
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_104194753
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:10 schreef Just_Shut_Up het volgende:

[..]

Fijner publiek my ass!
The Outside Agency
  donderdag 10 november 2011 @ 11:55:09 #299
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_104196694
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 23:36 schreef ElDani het volgende:

Er wordt af en toe wel erg onterecht gezeken op dingen. Krijg je nu de verhalen dat het op Doomed lijkt, 3 nieuwe tracks met die sound en hij zou meteen op een compleet nieuwe soundbank over moeten stappen..
Voor een anthem zou hij best een andere stijl mogen gebruiken ja. Gewoon om te laten zien dat je die extra moeite hebt gedaan om voor dat feest iets unieks (of in ieder geval origineels) te creëren...

Maar de speciale status van anthems is er wel af, zeker in vergelijking met vroeger. Alles moet sneller en meer nieuwe tracks per week etc dus in dat op zicht kan ik het wel begrijpen dat je werkt met wat je al min of meer hebt.
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_104200074
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 10:10 schreef Levitas het volgende:

[..]

Ik vond de synth van Doomed niet echt geweldig klinken (kwestie van smaak)
Dat vind ik juist niet, vind hem ze heel krachtig en origineel! :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')