Heb ik niet, de websites die ik bekijk gun ik de adviewsquote:Op woensdag 9 november 2011 09:47 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Adblocker uitzetten doet vaak de truc![]()
Line up hardbass teleurstellend
Ik weet nog niet zo wat ik van de anthem moet vinden, maar ik denk dat ie gewoon te langzaam gaat eigenlijk. Moet 'm een keer live horen denk ik (maar niet op Hard Bass dus)quote:Op woensdag 9 november 2011 14:02 schreef eQuaL het volgende:
Anthem nog eens geluisterd. Ik vind de lead helemaal niet 'slecht' ofzo. Opbouw is wel erg doomed 2.0, dat is gewoon jammer. Het is denk ik vooral de combo met de matige line-up dat mensen sneller kritisch worden...
Even een tip voor Willem als hij meeleest, ga een mediacursus volgen en laat jezelf niet zo kennen op twitter![]()
Zeker goed te horen dat ie goede vriendjes is met Crypsisquote:Op woensdag 9 november 2011 20:21 schreef Mind.Illusion het volgende:
Gewoon ff tussendoor omdat ie zo gruwelijk is
Critici die weten waar ze het over hebben en hun mening goed onderbouwen jaquote:Op woensdag 9 november 2011 13:43 schreef mstx het volgende:
Over het algemeen heb ik meer respect voor critici dan voor ballenlikkers die onder elke youtube video "OMG OMG HEADHUNTORZZ IS ECHT GEWELDOG IEDEREEN DIE DIT STOM VINDT IS EEN STOMME HATOR!!11" posten zonder dat ze het nummer überhaupt hebben geluisterd.
Sterker nog.. Crypsis zat vroeger altijd bij de live-act van Angerfist (althans, als ik me dat goed herinner).quote:Op woensdag 9 november 2011 20:30 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Zeker goed te horen dat ie goede vriendjes is met Crypsis
Meh, kick is toch wel anders. Maar mainstream hardcore is en blijft tof, fijner publiek ook (ja serieus).quote:Op woensdag 9 november 2011 21:08 schreef Levitas het volgende:
[..]
Sterker nog.. Crypsis zat vroeger altijd bij de live-act van Angerfist (althans, als ik me dat goed herinner).
//Edit
Zo, nu ik dit nummer hoor... Ik dacht serieus dat het gewoon een crypsis plaat versneld was
Ik bedoel het begin.. Die pad (?) en de leadquote:Op woensdag 9 november 2011 21:10 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Meh, kick is toch wel anders. Maar mainstream hardcore is en blijft tof, fijner publiek ook (ja serieus).
Gaat weer super worden! Zoveel zin hierinquote:Op woensdag 9 november 2011 22:02 schreef Spaulding het volgende:
Wiehoei! Zaterdag Hardclassics!
Tickets ook echt exact ¤25,- zonder service/administratie kosten. Echt netjes
Kan ik me helemaal in vinden. Er wordt af en toe wel erg onterecht gezeken op dingen. Krijg je nu de verhalen dat het op Doomed lijkt, 3 nieuwe tracks met die sound en hij zou meteen op een compleet nieuwe soundbank over moeten stappen.. Allemaal een beetje onrealistisch als je het mij vraagt. Dat soort comments aan de lopende band zou ik ook niet goed trekken.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:54 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Het is toch ook alles behalve leuk als je iets onwijs vets probeert neer te zetten waar zo ontzettend veel tijd, geld, energie en wat niet al in gaat zitten om vervolgens tot de grond toe afgezeken te worden door een groot stelletje internet helden, die vervolgens weer bijna zijn reet staan te likken als ze hem tegenkomen op een feest.
Feit is dat ongeacht het je smaak is of niet, headhunterz gewoon elke keer weer top kwaliteit aflevert. Hij produceert zijn smaak en visie op hardstyle en mocht de track je dan niet bevallen... so be it.
Neem maar van mij aan dat alle artiesten, ondanks dat ze bijna nergens reageren, wel alles lezen. Hier... hardtraxx...lsdb... noem maar op en een beetje meer respect over 't algemeen zou wel op zijn plaats zijn
Ben het ermee eens dat er vaak onterecht op dingen wordt gezeken.. Maar IMO zou zo`n grote producer wel zo gevariëerd mogelijk moeten produceren, in de zin van nieuwe synths, nieuwe kicks, etc. Dat een kick een paar keer gebruikt wordt, vind ik absoluut niks mis mee (HHZ heeft hier ook een nieuwe kick, als ik het goed heb). Maar synths keer en keer opnieuw gebruiken vind ik toch wel echt slecht. Nu zeg ik niet dat Headhunterz keer op keer dezelfde synths gebruikt, maar in het algemeen.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:36 schreef ElDani het volgende:
[..]
Kan ik me helemaal in vinden. Er wordt af en toe wel erg onterecht gezeken op dingen. Krijg je nu de verhalen dat het op Doomed lijkt, 3 nieuwe tracks met die sound en hij zou meteen op een compleet nieuwe soundbank over moeten stappen.. Allemaal een beetje onrealistisch als je het mij vraagt. Dat soort comments aan de lopende band zou ik ook niet goed trekken.
Ja, daar heb je wel een beetje gelijk inquote:Op woensdag 9 november 2011 21:12 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik bedoel het begin.. Die pad (?) en de lead
Fijner publiek my ass!quote:Op woensdag 9 november 2011 21:10 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Meh, kick is toch wel anders. Maar mainstream hardcore is en blijft tof, fijner publiek ook (ja serieus).
Voor een anthem zou hij best een andere stijl mogen gebruiken ja. Gewoon om te laten zien dat je die extra moeite hebt gedaan om voor dat feest iets unieks (of in ieder geval origineels) te creëren...quote:Op woensdag 9 november 2011 23:36 schreef ElDani het volgende:
Er wordt af en toe wel erg onterecht gezeken op dingen. Krijg je nu de verhalen dat het op Doomed lijkt, 3 nieuwe tracks met die sound en hij zou meteen op een compleet nieuwe soundbank over moeten stappen..
Dat vind ik juist niet, vind hem ze heel krachtig en origineel!quote:Op donderdag 10 november 2011 10:10 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik vond de synth van Doomed niet echt geweldig klinken (kwestie van smaak)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |