SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Adblocker uitzetten doet vaak de trucquote:Op woensdag 9 november 2011 09:40 schreef Sc0tTy het volgende:
WTF Waar is de quote knop ? IK kan ook al geen spoilers openen :/
So true! Die editie van 2010 was echt prachtigquote:Op woensdag 9 november 2011 10:31 schreef Levitas het volgende:
Jammer, denk dat 2012 nog minder wordt dan 2011.. En 2011 was IMO al zo`n stuk minder dan 2010 (dát was echt een helden editie).
Wat dacht je van dat halfuurtje Deepack daarnaquote:Op woensdag 9 november 2011 10:35 schreef T-Force het volgende:
[..]
So true! Die editie van 2010 was echt prachtigDie afsluiter van Zatox/The Prophet/Noisecontrollers was vet
![]()
Tja misschien is dat wel zo. Toch lukte het ze toch ook met de line-up van vorig jaar, en die was een stuk minder Qlimax-like...quote:Op woensdag 9 november 2011 08:52 schreef ElDani het volgende:
Ik vind de line-up voor een dergelijk groot feest eigenlijk wel prima. Ik had niet anders verwacht ook eigenlijk, op safe spelen lijkt nou eenmaal nodig als je 25000 man wil lokken.
Dat plus het feit dat het Gelredome zo relaxt dichtbij voor mij persoonlijk is. En dan gaan ze dit soort grappen uithalenquote:Op woensdag 9 november 2011 10:47 schreef eQuaL het volgende:
Erg jammer, want Hard Bass had de laatste jaren een reputatie van een hard (maar niet raw) feestje, zeker t.o.v. Qlimax.
Die liveact van HHZ in 2009 is gewoon niet meer te overtreffenquote:Op woensdag 9 november 2011 10:57 schreef eQuaL het volgende:
Ook wel vreemd: dat nummer van de trailer is van Headhunterz, maar de makers van Hard Bass anthems hebben altijd live-acts...??
QFT, die edit van Hate it or love it is echt lekkerquote:Op woensdag 9 november 2011 11:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Die liveact van HHZ in 2009 is gewoon niet meer te overtreffen
Hij doet het in mijn ogen de laatste tijd weer een stukje beterquote:Op woensdag 9 november 2011 12:22 schreef Levitas het volgende:
Headhunterz lijkt er wel echt mee te zitten dat het anthem niet goed bij velen valt. Begin toch wat medelijden te krijgen, haha. Alles wat hij tegenwoordig maakt wordt standaard kut gevonden (met een enkele uitzondering)
quote:Op woensdag 9 november 2011 12:22 schreef Levitas het volgende:
Headhunterz lijkt er wel echt mee te zitten dat het anthem niet goed bij velen valt. Begin toch wat medelijden te krijgen, haha. Alles wat hij tegenwoordig maakt wordt standaard kut gevonden (met een enkele uitzondering)
twitter:djheadhunterz twitterde op woensdag 09-11-2011 om 11:42:33I thought the spell was broken. FFFFFFUUUUUUUU reageer retweet
Het is toch ook alles behalve leuk als je iets onwijs vets probeert neer te zetten waar zo ontzettend veel tijd, geld, energie en wat niet al in gaat zitten om vervolgens tot de grond toe afgezeken te worden door een groot stelletje internet helden, die vervolgens weer bijna zijn reet staan te likken als ze hem tegenkomen op een feest.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:22 schreef Levitas het volgende:
Brennan Heart post hier wel...quote:Op woensdag 9 november 2011 12:54 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Neem maar van mij aan dat alle artiesten, ondanks dat ze bijna nergens reageren, wel alles lezen. Hier... hardtraxx...lsdb... noem maar op en een beetje meer respect over 't algemeen zou wel op zijn plaats zijn
Topkwaliteit, mwa. Productietechnisch zitten z'n meeste tracks (MEESTE, zit ook hele sterke shit tussen) zwaar onder tracks van bijvoorbeeld NC of DR. Daarnaast, in z'n nieuwe track (HWS) zitten gewoon een aantal presets uit een of ander massive pack, net als dat z'n radio faders voor die show ook gewoon uit een samplepack komen. Het is nu ook al de derde keer dat hij dezelfde synth gebruikt als in Doomed, noem maar op.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:54 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Feit is dat ongeacht het je smaak is of niet, headhunterz gewoon elke keer weer top kwaliteit aflevert. Hij produceert zijn smaak en visie op hardstyle en mocht de track je dan niet bevallen... so be it.
Bedoel je niet 1, 2, 3?quote:Op woensdag 9 november 2011 13:03 schreef T_Killer het volgende:
Kom er maar in Brennan in 3...2...1....
Niet mee eens. Kritiek op een nummer is niet hetzelfde als geen respect hebben voor de artiest. Je zou het zelfs zo moeten zien, mensen hebben hoge verwachtingen bij een grote naam als Headhunterz. Kennelijk voldoet hij niet aan de verwachtingen bij een groot (of valt dat wel mee?) deel van de mensen. Voor mij zelf is het niet echt een verrassing, het laatste goede nummer van Headhunterz vond ik Megasound, en dat dateert nog uit 2009.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:54 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Het is toch ook alles behalve leuk als je iets onwijs vets probeert neer te zetten waar zo ontzettend veel tijd, geld, energie en wat niet al in gaat zitten om vervolgens tot de grond toe afgezeken te worden door een groot stelletje internet helden, die vervolgens weer bijna zijn reet staan te likken als ze hem tegenkomen op een feest.
Feit is dat ongeacht het je smaak is of niet, headhunterz gewoon elke keer weer top kwaliteit aflevert. Hij produceert zijn smaak en visie op hardstyle en mocht de track je dan niet bevallen... so be it.
Neem maar van mij aan dat alle artiesten, ondanks dat ze bijna nergens reageren, wel alles lezen. Hier... hardtraxx...lsdb... noem maar op en een beetje meer respect over 't algemeen zou wel op zijn plaats zijn
quote:Op woensdag 9 november 2011 13:03 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Brennan Heart post hier wel...
Kom er maar in Brennan in 3...2...1....
quote:
De hoeveelheid moeite die in een track wordt gestoken lijkt me minder dan vroeger, aangezien de kwantiteit van releases is toegenomen.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:54 schreef Mind.Illusion het volgende:
Het is toch ook alles behalve leuk als je iets onwijs vets probeert neer te zetten waar zo ontzettend veel tijd, geld, energie en wat niet al in gaat zitten om vervolgens tot de grond toe afgezeken te worden door een groot stelletje internet helden, die vervolgens weer bijna zijn reet staan te likken als ze hem tegenkomen op een feest.
Maar dan moet hij het net zo goed accepteren dat mensen zijn track niet leuk kunnen vinden (Lees dat niet ieder mens een dom stukje klapvee op een feestje is, maar dat er ook mensen zijn die wel kritisch hebben leren denken.)quote:Feit is dat ongeacht het je smaak is of niet, headhunterz gewoon elke keer weer top kwaliteit aflevert. Hij produceert zijn smaak en visie op hardstyle en mocht de track je dan niet bevallen... so be it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |