Done!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:03 schreef EsseEi het volgende:
Mag m'n koe ook nog bij de foto's??
thnx voor de complimentjes trouwens ^^
Weet je wat grappig zou zijn, als je wat kruisjes en rondjes haakt, en dan kun je boter kaas en eieren op het kussentje spelenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:32 schreef bietel het volgende:
Mijn laatste creaties:
Een kant van een kussen hoes (weet nog niet wat ik als achterkant ga maken):
[ afbeelding ]
Foto is een beetje donker. De 'strepen' waar ik de blokken aan elkaar gehaakt heb, zijn paars en van erg pluizige wol.
Dat is ook wel een grappig idee, haha!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weet je wat grappig zou zijn, als je wat kruisjes en rondjes haakt, en dan kun je boter kaas en eieren op het kussentje spelen
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:53 schreef Mirjam het volgende:
die gewone 1 euro wol van de wibra, die is toch prima om een babydekentje en eventueel een mutsje mee te haken?
heb er al een paar gehaakt is goed te doen, maar ook 3 van de wol van zeeman, bolletje 79 ct dat was zachter.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:53 schreef Mirjam het volgende:
die gewone 1 euro wol van de wibra, die is toch prima om een babydekentje en eventueel een mutsje mee te haken?
Ach.. met een leuke film en wat mindless niets te doen hebben kom je een heel eind ;Dquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:48 schreef Tyler-Girl het volgende:
Wauw...die koe en krokodil zijn echt leuk![]()
En de granny stripe dekens zijn ook echt helemaal geweldig
Respect, zullen heel wat uren in gezeten hebben
Ik ben er ook één kwijt, en dat was er nog wel eentje die ik van m'n moeder geleend had, een bijna antiekequote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:16 schreef crochetwitch het volgende:
EN NOU BEN IK MIJN HAAKNAALD KWIJT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!@#$![]()
Herkenbaarquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:25 schreef crochetwitch het volgende:
Het is de naald waar ik de deken mee aan het haken ben! Een half uur geleden had ik 'm nog! Heb zojuist de hele bank uit elkaar gesloopt, kwam van alles tegen, misschien een keer stofzuigen, maar geen naald. (Vraagt zich nu af wat ze heeft gedaan.....)
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:31 schreef crochetwitch het volgende:
Hebbes, neergelegd op stomme plek omdat de telefoon ging......Net op tijd voor Flikken Gent, kan ik lekker doorhaken.
hier staat heel veelquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:29 schreef SunshineFlower het volgende:
Dat gelukspoppetje is leuk zeg!![]()
Weet iemand misschien een leuk patroon voor een knuffelbeer? Ik ben al sinds gisteren aan het zoeken en ik heb nog niet echt een leuke gevonden. Voor alle leuke die ik tegenkwam, moest je een boek kopen en eigenlijk wil ik er vandaag aan gaan beginnen. En als het een gratis patroon is zou het nog mooier zijn
Dank je! Er zitten inderdaad een paar leuke tussenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
hier staat heel veel
https://picasaweb.google.com/mandarinavi
vind zelf deze heel leuk: https://picasaweb.google.com/mandarinavi/TediBear
en deze, als je schema's kan lezen: https://picasaweb.google.com/nokkoto/Amigurumi01
oh en deze ook: https://picasaweb.google.(...)osQueEncontreEnLaWeb
ja, de granny-sqaure-deken uit de OPquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:23 schreef annelotje het volgende:
Leuk Mirjam! Weet je al welk patroon je gaat gebruiken?
Lijn schattig gelukspoppetje
volgens mij haak je t niet strak genoegquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:24 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat een leuk kussen en mooi gelukspoppetje!
Ik ben na die hele stapel bloemen begonnen aan een nieuw soort bloem. Het is van origine een boterbloem, maar ik houd me niet aan de kleuren. Toch ben ik niet helemaal tevreden. Kijk, dit is het plaatje:
[ afbeelding ]
En dit is wat ik gemaakt heb
[ afbeelding ]
Het is veel meer 'open'... Dat was met die andere bloem op zich ook wel, maar omdat deze kleiner zijn, valt het ook veel meer op, lijkt het. Doe ik iets verkeerd?
Voor wie zich trouwens afvraagt wat ik moet met al die bloemenik werk aan een kostuum voor de Elf Fantasy Fair.
Afgelopen keer liep ik daar, en ineens had ik een ingeving, ik ga een bloemenkostuum haken! Op dat moment kon ik helemaal niet haken, dus ik heb een haaknaald, wat garen en twee boeken gekocht, en ben aan de slag gegaan. En inmiddels heb ik dus een stapel van 44 nieskruid bloemen, en is het nu tijd voor een nieuw model bloem. Voor de variatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |