heb alleen al aan het maken zoveel plezier (en rsi
  heb alleen al aan het maken zoveel plezier (en rsi   ) gehad!
 ) gehad!

.....
 .....

ik kan me goed voorstellen hoor, dat 't zo gaat. maar da's natuurlijk toch niet helemaal de bedoeling. ik had me net ook weer bíjna aangemeld voor een swap in de lucy-groep op ravelry. maar op 't laatste moment m'n inschrijving toch niet verzonden. ik heb gewoon eigenlijk al genoeg te haken, waarom mezelf nog meer opleggen, bedacht ik me net op tijd.
 ik kan me goed voorstellen hoor, dat 't zo gaat. maar da's natuurlijk toch niet helemaal de bedoeling. ik had me net ook weer bíjna aangemeld voor een swap in de lucy-groep op ravelry. maar op 't laatste moment m'n inschrijving toch niet verzonden. ik heb gewoon eigenlijk al genoeg te haken, waarom mezelf nog meer opleggen, bedacht ik me net op tijd.  ik zou er ook relatief teveel tijd in steken, weet ik. en bovendien kost 't ook altijd wel wat, zeker als er internationale portokosten bij komen. maar het idee is op zich hartstikke leuk. ik kijk morgen graag mee met de uitpak-reportages!
  ik zou er ook relatief teveel tijd in steken, weet ik. en bovendien kost 't ook altijd wel wat, zeker als er internationale portokosten bij komen. maar het idee is op zich hartstikke leuk. ik kijk morgen graag mee met de uitpak-reportages!  

Maar ik herken het niet echt. Ik heb mijn swap al 3 weken af ofzo.
 Maar ik herken het niet echt. Ik heb mijn swap al 3 weken af ofzo.   Maar ik wist ook vrij gauw wat ik wilde maken, dat scheelt ook.
 Maar ik wist ook vrij gauw wat ik wilde maken, dat scheelt ook. 

Dus ik vind het knap Herftblad!
   Dus ik vind het knap Herftblad!

) en met een schouderband.. Maar kan zo gauw niets leuks vinden. Heeft iemand een tip voor me?
 ) en met een schouderband.. Maar kan zo gauw niets leuks vinden. Heeft iemand een tip voor me?

Dat spul haakt als de bezetene.
  Dat spul haakt als de bezetene.  

kom ik weer met mijn daisy square tasquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:32 schreef Kirb het volgende:
Ik kijk ook mee morgen
Ik ben op zoek naar een leuk patroon voor een tas.. niet te groot niet te klein () en met een schouderband.. Maar kan zo gauw niets leuks vinden. Heeft iemand een tip voor me?

Zoiets maar dan met "gewoon"garen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:32 schreef Kirb het volgende:
Ik kijk ook mee morgen
Ik ben op zoek naar een leuk patroon voor een tas.. niet te groot niet te klein () en met een schouderband.. Maar kan zo gauw niets leuks vinden. Heeft iemand een tip voor me?
 , iets vierkants
, iets vierkants 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |