abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 23 februari 2010 @ 12:23:43 #1
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_78338811
************************************************************************************************ Haakmeet, bij Troel thuis. Nabij Utrecht.

28 februari: Troel, m@x, Wampi, trui ovb, BE, lemijn, mijsje, Ynske ovb, PM-girl ovb ************************************************************************************************

Hier wat handige sites: haakpatronen poppen en knuffels Hobbydoos.nl - Haken HobbyGigant.nl Stitch Diva's Crochet Tutorial (Engelstalig, met foto's ) Jessica Tromp - Haaksteken en hun symbolen pagina 1 Jessica Tromp - Haaksteken en hun symbolen pagina 2 amigurumi leren haken (incl. linkjes naar deel 2 en 3) handige tips om (bijna onzichtbaar) te meerderen en minderen haaknaalden hier kun je je werk bijhouden bloemen haken zpagetti bollen kun je hier vinden Ravelry Gratis nederlandse patronen

Vorige delen: Het grote haaktopic #1 Het grote haaktopic #2 Het grote haaktopic #3 Het grote haaktopic #4 Het grote haaktopic #5 Het grote haaktopic #6 Het grote haaktopic #7 Het grote haaktopic #8 Het grote Haaktopic #9 Het grote Haaktopic #10 - Meeting 28 feb! Het grote Haaktopic #12 - Meeting 28 feb! Het grote haaktopic #13... Haakmeet 28 Februari!

Openingspost op wiki!

Laatste paar geshowde haaksels:

BE

Yachiru

Mijsje

Spiegelei

Vicky

Ynske

Trui

Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 23 februari 2010 @ 12:24:09 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78338822
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 09:32 schreef trui het volgende:

[..]

die BE! en wie waren er nog meer dan?
Kelderaars, dat mag ik toch niet zeggen!

Beterschap Troel!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 23 februari 2010 @ 12:24:13 #3
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_78338825
Heb even een nieuw topic aangemaakt ipv Troel. Die t vorige topic sloot met:
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 11:57 schreef Troel het volgende:
Hier is het een definitieve nee. Vanmiddag om 2 uur krijg ik te horen of ik alsnog opgenomen wordt. Ben sinds zaterdag ruim 6 kilo kwijt (ben potverdorie bijna even zwaar als Bert nu) en ben ondanks de medicijnen nog steeds elk kwartier aanwezig op het toilet met een emmertje ernaast. Gelukkig is het emmertje niet heel vaak meer nodig, maar de koorts is nog niet weg en ik voel me echt nog niet lekker, ik denk niet dat dat voor zondag beter wordt

Yppy wilde overigens voor de catering komen, maar daar moeten jullie haar maar even naar vragen.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_78342949
dubbel, Haaktopic 14
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')