abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221011807
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 17:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nummer zeven en acht

[ afbeelding ]
Ze zijn zo leuk! Ik krijg er gewoon een glimlach van O+ Die neusjes O+
pi_221011824
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 20:41 schreef Blues het volgende:

[..]
Ze zijn zo leuk! Ik krijg er gewoon een glimlach van O+ Die neusjes O+
Dank je wel O+

Ben al begonnen aan negen en tien
pi_221011841
Ik had na het maken van mijn wit/blauwe vest en een windspinner van een restant geen inspiratie meer., tot nu!
Heb een nieuwe piano mét zo'n 'klep' en golfer zei meteen: daar moet zo'n kleedje overheen _O- Ja! Dat ga ik haken! Nu even bedenken wat en hoe. :D
pi_221011957
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 20:42 schreef Blues het volgende:
Ik had na het maken van mijn wit/blauwe vest en een windspinner van een restant geen inspiratie meer., tot nu!
Heb een nieuwe piano mét zo'n 'klep' en golfer zei meteen: daar moet zo'n kleedje overheen _O- Ja! Dat ga ik haken! Nu even bedenken wat en hoe. :D
Oooooh leuk! Iets wat jij goed kan denk ik ja :Y
pi_221086266
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 20:00 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Cute!

Net voor het eersr in lange tijd weer een uurtje zitten haken. Ik moet er echt vaker tijd voor maken.
Nu een week later, tussendoor toch 3 toeren erbij gehaakt *O*
pi_221086509
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 11:10 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Nu een week later, tussendoor toch 3 toeren erbij gehaakt *O*
Lekker bezig *O* Heb je een foto van je WIP?

Hier vandaag nog geen tien steken gehaakt en toen gestopt #lui ;)
(maar je motiveert me wel ja!)
pi_221091109
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 11:21 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Lekker bezig *O* Heb je een foto van je WIP?

Hier vandaag nog geen tien steken gehaakt en toen gestopt #lui ;)
(maar je motiveert me wel ja!)

Zal de volgende keer aan een foto proberen te denken :D
Volgende toer is alleen vasten dus daar kijk ik wel naar uit.
pi_221091273
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 20:26 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Zal de volgende keer aan een foto proberen te denken :D
Volgende toer is alleen vasten dus daar kijk ik wel naar uit.
*O* Ben zo benieuwd hoe hij wordt *O*

Even een recht-toe-recht-aan-toer is ook wel fijn :Y
  dinsdag 30 juni 2026 @ 16:01:22 #59
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_221197786
Ik zag een mooie MAL van Lila Bjorn Crochet (Tatsiana) https://www.lillabjorncrochet.com/2026/06/fae-fleur-blanket.html

Kenden jullie 'm al / doet iemand van hier eraan mee? Ik zag een paar heel mooie kleurencombinaties van mensen die er mee bezig zijn (in haar facebookgroep).

Bij mij ligt 't haken even stil. Heb wel een sjaal die bijna af is, maar met die warmte had ik er weinig trek in. Verder wil ik eigenlijk al een tijdje proberen me meer te bekwamen in breien, maar daar hik ik ook een beetje tegenaan.
in de haak.
pi_221197997
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 16:01 schreef trui het volgende:
Ik zag een mooie MAL van Lila Bjorn Crochet (Tatsiana) https://www.lillabjorncrochet.com/2026/06/fae-fleur-blanket.html

Kenden jullie 'm al / doet iemand van hier eraan mee? Ik zag een paar heel mooie kleurencombinaties van mensen die er mee bezig zijn (in haar facebookgroep).

Bij mij ligt 't haken even stil. Heb wel een sjaal die bijna af is, maar met die warmte had ik er weinig trek in. Verder wil ik eigenlijk al een tijdje proberen me meer te bekwamen in breien, maar daar hik ik ook een beetje tegenaan.
Mooie deken! Lijkt me stiekem wel saai om te maken, maar wel het werk waard :Y

Haken en zomer is ook niet de beste combinatie
Breien is lastig is mijn ervaring :o al is het ook net wat je eerst geleerd hebt? Wat wil je breien?

Ik heb wel een boek waar simpel een kerststal te breien... (gewoon lapjes en naaien) misschien mij er toe zetten. Van mijn moeder geërfd
pi_221198454
11 maanden na ik deel 4 af had is deel 5 eindelijk af *O*

Nog 1 deel te gaan
  Moderator dinsdag 30 juni 2026 @ 19:36:14 #62
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221199058
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 18:16 schreef Sarabi het volgende:

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

Nog 1 deel te gaan
Hij is prachtig O+
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_221199119
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 18:16 schreef Sarabi het volgende:

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

Nog 1 deel te gaan
Prachtig! Wat kan jij haken zeg _O_
pi_221200437
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 16:01 schreef trui het volgende:

Die MAL is prachtig, de kleurencombinaties O+

Ik denk dat eerst haken en dan breien wel makkelijker is. Als je tenminste gaat continentaal breien! Wat wil je gaan maken, of ben je aan het proberen?

@Sarabi Mooi!! Ik ben nog steeds met deel 4 bezig. Het ligt echt stil, omdat ik aan het breien ben gegaan.

Ik haak nu slofjes voor een collega die zwanger is.

Met de warmte kan ik echt niet haken of breien, dan glijdt de draad niet, en met een groot project op schoot zitten is echt veel te warm!
  woensdag 1 juli 2026 @ 06:37:26 #65
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_221202212
Mooi, Sarabi!

Mrs Peel, ik heb al wel gebreid, maar niet met de continentale techniek. Die wil ik inderdaad juist graag eens proberen. En ik zou bijv. sokken willen breien, heb zulke leuke patronen gezien. Maar ik blijf ook zeker haken hoor! :)
in de haak.
pi_221202260
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 06:37 schreef trui het volgende:
Mooi, Sarabi!

Mrs Peel, ik heb al wel gebreid, maar niet met de continentale techniek. Die wil ik inderdaad juist graag eens proberen. En ik zou bijv. sokken willen breien, heb zulke leuke patronen gezien. Maar ik blijf ook zeker haken hoor! :)
Hobby's kunnen ook naast elkaar bestaan gelukkig ;)

Door jullie wel zij om het breien op te pakken
Misschien de vogeltje van Arne en Carlos... of de paaseieren, leuk patroontjes inbreien

Maar goed. Haaktopic!
Ben nu met een mozaïek deken bezig. Zit een beetje op een twijfelgrens. Nu verder met een deken of met de Mandala Madness of lekker Pica Pau. Merk tijdens het typen dat Pica Pau het meest trekt... eens zien straks... handen jeuken bij het woord Pica Pau
pi_221206535
Jaaaa *O* weer verder met de giraffe van Pica Pau. Die boeken zijn echt mijn favoriet. Een fantastisch brein zit hierachter.

Wel grappig hoe een deken haken ineens "saai" is en dat een knuffel dat ineens niet is. Terwijl technisch gezien is een deken spannender? Ik wissel graag af en vind beide leuk, alleen vind het wel humor hoe ik zoiets ineens "zat" kan zijn
pi_221236922
Afgelopen vrijdag ontmoette ik een enthousiaste haakster, die onvermoeibaar Zorgenvriendjes en Zorgenwormpjes haakt.

Omdat ik weet hóe veel er hier wordt gehaakt deel ik met jullie de info die zij mij vertelde.
Misschien vindt iemand het leuk om dit ook te doen.
De vrouw haakt voor het Máximà centrum. Eens in de zo veel tijd wordt een doos vol opgehaald (?) in Friesland.
Jullie creaties uit de OP heb ik laten zien en mn. die van @ChildoftheStars vond zij prachtig. Graag geef ik de complimenten door. 💐

Omdat het veel info is - die je natuurlijk ook zelf kunt vinden - gooi ik de info
als een aanzet in een spoiler.
En ook foto’s van haar creaties.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over Zorgenvriendjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En informatie over:
https://dehaakhelden.com/2015/12/28/de-anonieme-sjaal/

Haar creaties:
SPOILER
Mega post. 😎
pi_221237295
Oh wat een leuk, zinvol project!
Ik ben totaaaaaaaaal inspiratieloos, ik ga me hier eens in verdiepen.

(de pianoloper ga ik overigens ook niet maken :P )
pi_221241049
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 21:09 schreef Blues het volgende:
Oh wat een leuk, zinvol project!
Ik ben totaaaaaaaaal inspiratieloos, ik ga me hier eens in verdiepen.

(de pianoloper ga ik overigens ook niet maken :P )
Tuurlijk niet 😂
pi_221254387
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 20:51 schreef AnneX het volgende:
Afgelopen vrijdag ontmoette ik een enthousiaste haakster, die onvermoeibaar Zorgenvriendjes en Zorgenwormpjes haakt.

Omdat ik weet hóe veel er hier wordt gehaakt deel ik met jullie de info die zij mij vertelde.
Misschien vindt iemand het leuk om dit ook te doen.
De vrouw haakt voor het Máximà centrum. Eens in de zo veel tijd wordt een doos vol opgehaald (?) in Friesland.
Jullie creaties uit de OP heb ik laten zien en mn. die van @:ChildoftheStars vond zij prachtig. Graag geef ik de complimenten door. 💐

Omdat het veel info is - die je natuurlijk ook zelf kunt vinden - gooi ik de info
als een aanzet in een spoiler.
En ook foto’s van haar creaties.
SPOILER
Over Zorgenvriendjes
SPOILER
En informatie over:
https://dehaakhelden.com/2015/12/28/de-anonieme-sjaal/

Haar creaties:
SPOILER
Mega post. 😎
Dank je wel! Je maakt me verlegen :@

En goed zijn zulke haakprojecten _O_ erg inspirerend. Zie het soms ook op fb voorbij komen :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')