Na wat zoeken zie ik hem idd. Klein golfjequote:Op zaterdag 8 november 2025 21:40 schreef Blues het volgende:
De rode bloem zat al aan de sjaal en heeft 1 blaadje teveel![]()
De andere 2 waren leuk ingewikkeld
Leidt lekker af van mn hersenspinselsquote:Op zaterdag 8 november 2025 21:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Na wat zoeken zie ik hem idd. Klein golfje
Erg mooi ook
Je hebt het maar druk met dit project
quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:48 schreef Blues het volgende:
[..]
Leidt lekker af van mn hersenspinsels
Ja ik heb het wel eens gedaan. En ik heb een frustrerend antwoord: je wordt er vanzelf handiger in. Eerst frutten vloeken en knopen, waarna ineens een euforie ontstaat omdat het lukt. Het is echt niet moeilijk, maar een handigheidje en oefenen met juiste "strakheid" van de stekenquote:Op zondag 9 november 2025 15:06 schreef Blues het volgende:
Hebben jullie wel eens die 'krokodillensteek' gedaan/geprobeerd? AVsn die schubben?
Wat een gedoe om vooral 4 van die reliëfstokjes om de 2e vd V steek te krijgen![]()
Ik ben maar met een andere granny begonnen
Ja het ging wel maar gister kon ik het niet meer volhouden, die krokodillenquote:Op zondag 9 november 2025 15:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja ik heb het wel eens gedaan. En ik heb een frustrerend antwoord: je wordt er vanzelf handiger in. Eerst frutten vloeken en knopen, waarna ineens een euforie ontstaat omdat het lukt. Het is echt niet moeilijk, maar een handigheidje en oefenen met juiste "strakheid" van de steken
Je kan het echt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |