Bij mij is altijd rommeltje.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 08:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo, ook wat projectjes delen
Beetje simpel en snel aan. Werkjes van "grote stappen, snel thuis". Begonnen ook aan een uitdagender werkje
Windspinner voor een kennis. Kreeg de vrijheid in kleur bij de vraag en dit vond ik mooi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een experiment met velvet garens. Eens nooit meer. Ja gaat snel, alleen kwetsbaar en grof. Desondanks zijn ze wel schattig geworden
(dat schaap ernaast is al van heeeeeel lang terug. Krijg het niet over mijn hart om die weg te doen)
[ afbeelding ]
(de foto's zijn in de avond genomen. Dan is de tafel een rommeltje, voor het slapen gaan ruim ik hem altijd op)!
Gelukkig maar!quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij mij is altijd rommeltje.
Ik vind bij jou nog netjes
Prachtig gedaan! Ziet er zo netjes uit en mooie kleuren meidquote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:20 schreef Sarabi het volgende:
Na een jaar weer deze CAL opgepakt. Deel 4 is nu klaar![]()
[ link | afbeelding ]
Dankjewel!quote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Prachtig gedaan! Ziet er zo netjes uit en mooie kleuren meid
Have funquote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
(Die CAL net klaargelegd voor morgen. Je motiveert mij)!
Leuk dat je ook weer begonnen bentquote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:56 schreef Mrs.Peel het volgende:
Ha, een paar maanden geleden deze CAL weer opgepakt, en gestopt toen ik net met deel 4 was begonnen. Zal er na de vakantie weer mee beginnenHet is echt een meerjarenproject.
Mooie kleuren inderdaad!
Ooooh dat is leuk! Een nieuwe CAL. Alleen heb deze liggen, de mandala madness een begin en inder bekende sprookjes-deken-CAL. En een mozaïek elfjesdeken... Dusssss... ik koop pas weer een CAL als ik er twee af hebquote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dankjewel!
[..]
Have fun
[..]
Leuk dat je ook weer begonnen bent
Ik vond deel 4 wel echt taai. Benieuwd naar deel 5 en 6.
Ik zag ook een teaser van de nieuwe Scheepjes CAL voorbij komen, ik vond hem wel een beetje op deze lijken.
Foto's? Ben erg benieuwd.quote:Op woensdag 30 juli 2025 09:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh en ik heb een andere deken, die af is en gooi ik denk ik weg. Was leuk om te maken, alleen geen ruimte voor
Ooooh Sophia Universe ligt in de woonkamer. Die is heel mooi en wil ik misschien ook nog in een andere kleur maken, want hij zo leuk was om te maken
Foto's maak ik even later. Zit nu (naast fok) te haken.quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:31 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Foto's? Ben erg benieuwd.
En die deken waar je geen ruimte voor hebt, gooi je die weg, of geef je die weg? Weggooien lijkt mij zo zonde! Weggeven aan de kringloop kan ook nog. Ik weet dat je een nare ervaring hebt met iemand die kritiek had op jouw eerdere weggeven, maar de algemene consensus was dat zij raar deed, en niet jij!
De mislukte deken, er is een vriendin die hem graag wil hebben, dus die gaat aan de kant tot zij langskomt. Ik vind hem eigenlijk te lelijk om weg te geven... maar soitquote:
Prachtige dingen allemaal!quote:Op woensdag 30 juli 2025 12:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De mislukte deken, er is een vriendin die hem graag wil hebben, dus die gaat aan de kant tot zij langskomt. Ik vind hem eigenlijk te lelijk om weg te geven... maar soit
[ afbeelding ]
d'Histoire Naturelle
[ afbeelding ]
Mandala Madness
[ afbeelding ]
En de mozaïek Fairytale deken (erg leuk om te doen)!
[ afbeelding ]
En deze moet ik nog starten, foto van google. De wol en patroon voor mijn verjaardag gehad van een vriendin. Die is zo tof
[ afbeelding ]
Mooie CAL is ditquote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:20 schreef Sarabi het volgende:
Na een jaar weer deze CAL opgepakt. Deel 4 is nu klaar![]()
[ link | afbeelding ]
Hij is erg leuk!quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
De fairytale deken wil ik ook nog eens maken @:Childofthestars
Ik ben op vakantie, ik weet niet waar je bent als je bij toer 30 bent, maar op mijn laatste foto zag hij er zo uit, hij bobbelt inderdaad wat!quote:Op donderdag 31 juli 2025 09:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie
Even een vraagje over d'Histoire Naturelle: ben bij toer 30 en hij begint een beetje te bobbelen. Reden voor zorg, of moet ik hem even spannen?
Prachtig de jouwe!quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:52 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Ik ben op vakantie, ik weet niet waar je bent als je bij toer 30 bent, maar op mijn laatste foto zag hij er zo uit, hij bobbelt inderdaad wat!
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |