Ze zijn zo leuk! Ik krijg er gewoon een glimlach vanquote:Op donderdag 11 juni 2026 17:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nummer zeven en acht
[ afbeelding ]
Dank je welquote:Op donderdag 11 juni 2026 20:41 schreef Blues het volgende:
[..]
Ze zijn zo leuk! Ik krijg er gewoon een glimlach vanDie neusjes
Oooooh leuk! Iets wat jij goed kan denk ik jaquote:Op donderdag 11 juni 2026 20:42 schreef Blues het volgende:
Ik had na het maken van mijn wit/blauwe vest en een windspinner van een restant geen inspiratie meer., tot nu!
Heb een nieuwe piano mét zo'n 'klep' en golfer zei meteen: daar moet zo'n kleedje overheenJa! Dat ga ik haken! Nu even bedenken wat en hoe.
Nu een week later, tussendoor toch 3 toeren erbij gehaaktquote:Op donderdag 11 juni 2026 20:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Cute!
Net voor het eersr in lange tijd weer een uurtje zitten haken. Ik moet er echt vaker tijd voor maken.
Lekker bezigquote:Op vrijdag 19 juni 2026 11:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nu een week later, tussendoor toch 3 toeren erbij gehaakt
Zal de volgende keer aan een foto proberen te denkenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 11:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lekker bezigHeb je een foto van je WIP?
Hier vandaag nog geen tien steken gehaakt en toen gestopt #lui![]()
(maar je motiveert me wel ja!)
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zal de volgende keer aan een foto proberen te denken
Volgende toer is alleen vasten dus daar kijk ik wel naar uit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |