abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218190221
Zo, ook wat projectjes delen
Beetje simpel en snel aan. Werkjes van "grote stappen, snel thuis". Begonnen ook aan een uitdagender werkje

Windspinner voor een kennis. Kreeg de vrijheid in kleur bij de vraag en dit vond ik mooi

En een experiment met velvet garens. Eens nooit meer. Ja gaat snel, alleen kwetsbaar en grof. Desondanks zijn ze wel schattig geworden
(dat schaap ernaast is al van heeeeeel lang terug. Krijg het niet over mijn hart om die weg te doen _O- )

(de foto's zijn in de avond genomen. Dan is de tafel een rommeltje, voor het slapen gaan ruim ik hem altijd op)!
  Moderator zaterdag 12 juli 2025 @ 10:11:59 #277
446930 crew  ESF1Gamer
pi_218190579
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 08:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo, ook wat projectjes delen
Beetje simpel en snel aan. Werkjes van "grote stappen, snel thuis". Begonnen ook aan een uitdagender werkje

Windspinner voor een kennis. Kreeg de vrijheid in kleur bij de vraag en dit vond ik mooi
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En een experiment met velvet garens. Eens nooit meer. Ja gaat snel, alleen kwetsbaar en grof. Desondanks zijn ze wel schattig geworden
(dat schaap ernaast is al van heeeeeel lang terug. Krijg het niet over mijn hart om die weg te doen _O- )

[ afbeelding ]

(de foto's zijn in de avond genomen. Dan is de tafel een rommeltje, voor het slapen gaan ruim ik hem altijd op)!
Bij mij is altijd rommeltje.

Ik vind bij jou nog netjes :)
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_218190586
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 10:11 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Bij mij is altijd rommeltje.

Ik vind bij jou nog netjes :)
Gelukkig maar! _O-

Ik schaam me een beetje voor de rommel, maar soit, het gaat om de maaksels
pi_218364371
Na een jaar weer deze CAL opgepakt. Deel 4 is nu klaar *O*

pi_218364390
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 19:20 schreef Sarabi het volgende:

[ link | afbeelding ]
Prachtig gedaan! Ziet er zo netjes uit en mooie kleuren meid
pi_218364450
(Die CAL net klaargelegd voor morgen. Je motiveert mij)!
pi_218364617
Ha, een paar maanden geleden deze CAL weer opgepakt, en gestopt toen ik net met deel 4 was begonnen. Zal er na de vakantie weer mee beginnen O+ Het is echt een meerjarenproject.

Mooie kleuren inderdaad!
pi_218366448
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 19:25 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Prachtig gedaan! Ziet er zo netjes uit en mooie kleuren meid
Dankjewel!

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 19:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
(Die CAL net klaargelegd voor morgen. Je motiveert mij)!
Have fun *O*

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 19:56 schreef Mrs.Peel het volgende:
Ha, een paar maanden geleden deze CAL weer opgepakt, en gestopt toen ik net met deel 4 was begonnen. Zal er na de vakantie weer mee beginnen O+ Het is echt een meerjarenproject.

Mooie kleuren inderdaad!
Leuk dat je ook weer begonnen bent :)
Ik vond deel 4 wel echt taai. Benieuwd naar deel 5 en 6.

Ik zag ook een teaser van de nieuwe Scheepjes CAL voorbij komen, ik vond hem wel een beetje op deze lijken.
pi_218368024
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 23:23 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dankjewel!
[..]
Have fun *O*
[..]
Leuk dat je ook weer begonnen bent :)
Ik vond deel 4 wel echt taai. Benieuwd naar deel 5 en 6.

Ik zag ook een teaser van de nieuwe Scheepjes CAL voorbij komen, ik vond hem wel een beetje op deze lijken.
Ooooh dat is leuk! Een nieuwe CAL. Alleen heb deze liggen, de mandala madness een begin en inder bekende sprookjes-deken-CAL. En een mozaïek elfjesdeken... Dusssss... ik koop pas weer een CAL als ik er twee af heb
pi_218368031
Oh en ik heb een andere deken, die af is en gooi ik denk ik weg. Was leuk om te maken, alleen geen ruimte voor

Ooooh Sophia Universe ligt in de woonkamer. Die is heel mooi en wil ik misschien ook nog in een andere kleur maken, want hij zo leuk was om te maken
pi_218368411
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 09:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh en ik heb een andere deken, die af is en gooi ik denk ik weg. Was leuk om te maken, alleen geen ruimte voor

Ooooh Sophia Universe ligt in de woonkamer. Die is heel mooi en wil ik misschien ook nog in een andere kleur maken, want hij zo leuk was om te maken
Foto's? Ben erg benieuwd.

En die deken waar je geen ruimte voor hebt, gooi je die weg, of geef je die weg? Weggooien lijkt mij zo zonde! Weggeven aan de kringloop kan ook nog. Ik weet dat je een nare ervaring hebt met iemand die kritiek had op jouw eerdere weggeven, maar de algemene consensus was dat zij raar deed, en niet jij!
pi_218368434
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 10:31 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

En die deken waar je geen ruimte voor hebt, gooi je die weg, of geef je die weg? Weggooien lijkt mij zo zonde! Weggeven aan de kringloop kan ook nog. Ik weet dat je een nare ervaring hebt met iemand die kritiek had op jouw eerdere weggeven, maar de algemene consensus was dat zij raar deed, en niet jij!
Foto's maak ik even later. Zit nu (naast fok) te haken.

Ja... weggeven heeft nogal wat voeten in aarde.
Alleen die deken is echt niet mooi. Alleen ik breng hem binnenkort naar de kringloop

Die andere cals zijn wel mooi en wissel ik denk ik gewoon af? En misschien geef ik ze na een tijdje weg. Nu kan ik dat nog niet aan ;) zoveel weken werk

[ Bericht 0% gewijzigd door ChildoftheStars op 30-07-2025 10:46:14 ]
pi_218369052
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 10:31 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

De mislukte deken, er is een vriendin die hem graag wil hebben, dus die gaat aan de kant tot zij langskomt. Ik vind hem eigenlijk te lelijk om weg te geven... maar soit

d'Histoire Naturelle

Mandala Madness

En de mozaïek Fairytale deken (erg leuk om te doen)!

En deze moet ik nog starten, foto van google. De wol en patroon voor mijn verjaardag gehad van een vriendin. Die is zo tof

pi_218369433
Ik vind de deken mooi.

En de rest ook!
pi_218369447
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 12:10 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
De mislukte deken, er is een vriendin die hem graag wil hebben, dus die gaat aan de kant tot zij langskomt. Ik vind hem eigenlijk te lelijk om weg te geven... maar soit

[ afbeelding ]

d'Histoire Naturelle

[ afbeelding ]

Mandala Madness

[ afbeelding ]

En de mozaïek Fairytale deken (erg leuk om te doen)!

[ afbeelding ]

En deze moet ik nog starten, foto van google. De wol en patroon voor mijn verjaardag gehad van een vriendin. Die is zo tof

[ afbeelding ]
Prachtige dingen allemaal!
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_218369454
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 19:20 schreef Sarabi het volgende:

[ link | afbeelding ]
Mooie CAL is dit :Y
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_218376068
Dank jullie O+

Even een vraagje over d'Histoire Naturelle: ben bij toer 30 en hij begint een beetje te bobbelen. Reden voor zorg, of moet ik hem even spannen?
  Moderator donderdag 31 juli 2025 @ 11:01:33 #293
446930 crew  ESF1Gamer
pi_218377079
De fairytale deken wil ik ook nog eens maken @ChildoftheStars
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_218377224
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 11:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
De fairytale deken wil ik ook nog eens maken @:Childofthestars
Hij is erg leuk!
Gaat wel snel :) de volgende mozaiek deken spaar ik al voor
pi_218449367
Ik haak zo straks dat ik het nooit in een ring gehaakt krijg.

Nu twee naalden groter en alle stukjes vervangen boor dubbele stokjes en het past perfect

Was leuk pielen. Nog twee mandala's te doen en de set is klaar
pi_218452716
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 09:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie O+

Even een vraagje over d'Histoire Naturelle: ben bij toer 30 en hij begint een beetje te bobbelen. Reden voor zorg, of moet ik hem even spannen?
Ik ben op vakantie, ik weet niet waar je bent als je bij toer 30 bent, maar op mijn laatste foto zag hij er zo uit, hij bobbelt inderdaad wat!

a4bb18aee29db74942877640874ef5680de6670a.jpg
pi_218452750
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 17:52 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]
Ik ben op vakantie, ik weet niet waar je bent als je bij toer 30 bent, maar op mijn laatste foto zag hij er zo uit, hij bobbelt inderdaad wat!

[ afbeelding ]
Prachtig de jouwe!

Dan maak ik me niet druk
Dank je wel :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')