quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:12 schreef MissN het volgende:
heeej, de foto's in de op zijn niet veranderd!
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:46 schreef StefanieV het volgende:
Mijn konijn is af (sinds gisteren, maar vandaag pas deftige foto genomen)
[ afbeelding ]
Ik ben een deken aan het haken van Sammy en ik vind het heerlijk werken. Pluist niet, splijt bijna niet en glijdt mooi door je haakwerk heen. Enige nadeel is dat je er gortdroge handen krijgt. Het spul voelt bijna hetzelfde aan als die microvezeldoekjes, maar dan zecht en niet prikkend. Het absorbeert juist doordat het microvezel is alle huidvet die op je handen zit.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:50 schreef Herfstblad het volgende:
Iemand toevallig ervaring met Sammy van Scheepjeswol? Ik wil weten hoe het haakt en of het niet snel pluist enzo
Ik meen dat ik het van het weekend langs heb zien komen hier.
ja hoop het ook hahahaha maar denk het wel was eigen verzoek van haarquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:26 schreef EsseEi het volgende:
Toverheks wat moooi!!!!!en wat snel gehaakt.
Als je dochter daar niet blij mee is
Toffe fotoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:46 schreef StefanieV het volgende:
Mijn konijn is af (sinds gisteren, maar vandaag pas deftige foto genomen)
[ afbeelding ]
Als het over mijn konijn gaat, ja! Ik ben blij dat ik ze besteld heb en heb zelfs spijt dat ik er maar 5 heb besteld dus ga er dan nog bij bestellen. Het is veel handiger dan dat op borduren, ik haat borduren ;-)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:44 schreef Whoopdidoo het volgende:
Leuke konijn! Toch leuk zon echt neusje.
Ja ging over jouw konijn! Denk dat als ik de volgende keer oogjes ga bestellen ook maar wat neusjes mee ga bestellen. Vooral bij konijnen wel leuk denk ik!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:54 schreef StefanieV het volgende:
[..]
Als het over mijn konijn gaat, ja! Ik ben blij dat ik ze besteld heb en heb zelfs spijt dat ik er maar 5 heb besteld dus ga er dan nog bij bestellen. Het is veel handiger dan dat op borduren, ik haat borduren ;-)
Tegan: af en toe moet je fantasie hebben hé om foto's te nemen ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |