kun je meteen flossenquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:16 schreef trui het volgende:
haha ynske, het is SWAP niet WRAP!ik vind 'm er wel heel kunstig uitzien! zou er zo m'n tanden in zetten!
oh? wat heb jij erop staan dan? 2 larksfootstichdekens, 2 ripple cushions, een granny-stripe deken en een muziekmobile?quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:17 schreef trui het volgende:
oh ilske dan heb jij mij ook al niet. want ik had niet zo'n specifiek lijstje. en b.ertha niet, en lijnloos gewoon zichzelf. tsssssk!!!!
als het stof neerdaalt, wil je eens een foto'tje laten zien van je vilten? kan me er zo weinig bij voorstellen nlquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:51 schreef trui het volgende:
haha ja dat MOET wel gevilt zijn denken jullie niet? (mijn 'kralen' beginnen na een wasronde of 4 trouwens pas echt wat te vervilten, zodat je de steken niet meer zo goed ziet.) enige projectje dat ik nog wel enigszins kan doen tussen 't keukenstof door...
Oeh, doe mij er maar één in falafelsmaakquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:38 schreef Ynske het volgende:
Kijk nou wat ik op de zoektocht voor de swap tegenkom
[ afbeelding ]
Ja, fotooossssquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:01 schreef AnitraX het volgende:
Ik moet foto's gaan makenvan de stofjes en van stylecraft lucypack
want die is binnen gekomen vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |