dikgedrukt = email gestuurdquote:Username:
lijnloos
inu
stefanieV
YPPY
lyssa
mmascha
spiegelei
mijsje
anitraX
trui
troel
b.ertha
marjo
bubbles
ophelia
ilske
yachiru
-sabine-
saffier
ynske
m@x
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 49% gewijzigd door Lijnloos op 18-06-2010 09:12:31 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Username:
lyssa
bubbles
anitraX
trui
lijnloos
mijsje
ilske (misschien?)
troel
inu
stefanieV
ynske
ophelia
b.ertha
YPPY
m@x
yachiru
mmascha
saffier
spiegelei
marjo
-sabine-
Ik zou misschien zelfs zeggen 4 stokjes in elke van de 2 volgende losse. Aangezien er wel vaker staat in de volgende 2 losse oid. Zoals 2 steken in de volgende losse (soms maar een beperkt aantal).quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:32 schreef StefanieV het volgende:
Nee ervoor moet ik 6 stokjes maken. Hier even het lijntje
Edit: oooooh ik moet 4 tr doen in de 2 losse van de vorige rij. Maar bedoelen ze dan dat ik 4 stokjes moet doen in die 2 losse, dus 2 stokjes in 1e losse en 2 stokjes in 2de losse of 4 stokjes in 1e en 4 in 2e. (raar patroon hoor ;-) )
nee, het gaat om de chain space. je moet die vier stokjes dus niet in een steekje maken, maar in de grote ruimte, een soort om de twee lossen heen, net als bij een granny square.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:32 schreef StefanieV het volgende:
Nee ervoor moet ik 6 stokjes maken. Hier even het lijntje
Edit: oooooh ik moet 4 tr doen in de 2 losse van de vorige rij. Maar bedoelen ze dan dat ik 4 stokjes moet doen in die 2 losse, dus 2 stokjes in 1e losse en 2 stokjes in 2de losse of 4 stokjes in 1e en 4 in 2e. (raar patroon hoor ;-) )
Dankje!quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:58 schreef Lijnloos het volgende:
Prima Saffier... doe rustig aan, focus op die kleineen mocht je tijd/zin hebben gewoon lekker voor jezelf/jullie haken!
heel bizar... maar wel waar!quote:
dikgedrukt = email gestuurdquote:Username:
lyssa
anitraX
trui
lijnloos
mijsje
troel
inu
stefanieV
b.ertha
YPPY
mmascha
spiegelei
marjo
bubbles
-sabine-
saffier
ilske (misschien?)
ynske
ophelia
m@x
yachiru
Ziet er op mijn monitor meer roze dan oranje uit maar ik geloof je op je woordquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:29 schreef kwakz0r het volgende:
update van mn tussenprojectje. wordt een dubbelzijdig kussenhoesje. ga soortgelijke (ander patroontje voor de squares) maken van paarse en donkerroze phildar (dit is oranjerood) voor andere kussens die ik heb)
[ afbeelding ]
Dus de wasmachine gewoon laten draaien met laag water en normaal programma?quote:IT IS VERY EASY TO DO!
You will only need:
Knit the pattern following the instructions.
Wash garment in washing machine at
40C/104F, on a low-water setting and
heavy cycle.
Put in an old bed sheet to increase the
agitation and speed up the felting process.
When you are felting more than two
pieces at once, will not be necessary to
put the bed sheet into washing machine.
Let the washing machine fi nish running it
through the rinse and dry spin cycles.
While your piece is wet, stretch the piece
and pull it, scrunch it and pinch it until it
is in the desired shape.
It is recommended that you stuff the piece
with scrambled newspapers for a dried
faster and to obtain the right shape in bags
or slippers. Can take a few days to dry.
Complete blankets? Ik hoop niet dat dat de verwachting is bij iedereen. Dat had ik iig niet in mijn hoofdquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:37 schreef Ilske het volgende:
heuj, jullie gaan te snel, ik houd het allemaal niet bij zo vanuit de USA!
Ik wil ook meedoen met de swap (zal je zo ff pm-en Lijnloos), ik hoop dat ik het waar kan maken (ben niet snel genoeg en heb te weinig tijd voor complete blankets), maar mijn vader zei altijd: niet je best doen, maar het doen!
Dusssss.....
We gaan swappen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |