Ik vind het zo leuk dat je ook echt van die mannendingen maaktquote:Op maandag 28 februari 2011 21:43 schreef Redostrike het volgende:
Welkom bietel/jorien,
Ik zit eindelijk in men stoel voor de computer dus nog niks gehaakt vandaag. Ik ga dan toch maar even de uil opzij leggen want ik heb het patroontje van de trex van delicious crochet. Die wilde ik al veel langer maken dan de uil. Het lichaam is gisteren wel afgeraakt dus dat is best ok. Dan ligt er niet zomaar een half afgewerkt stuk rond de rijden in de kamerVan zodra de t-rex af is ga ik ermee verder. Nu zit ik wel met het probleem dat de nieuwe pokémon spellen eind deze week uitkomen dus zal er minder gehaakt worden (zeker de eerste dagen). En dan weer einde van de maand komt de nieuwe nintendo 3ds uit dus dat gaat ook weer tijd van men haakwerkjes afnemen.
Natuurlijk is het constant spelen ook niet zo gezond dus als we een pauze nemen kunnen we haken. Men projectjes zullen dus wel vorderen maar traag. (Niet dat ik anders snel ben hoor :p).
Ik heb ook enkele leuke dingen gezien. Dat kattendeken is nog echt iets voor onze poes, ze ligt altijd wel ergenst op en al dat haar nouja.
Kleedjes voor honden vind ik mooi gemaakt maar zoals EsseEi ben ik niet echt zo voor hondejases. Ik ben ook eerder een kattenpersoon maar heb geen probleem met honden
Dat vogeltje is idd een goed idee voor pasen en is snel tussendoor gemaakt.
Dan nu maar eens kijken welke kleuren ik ga gebruiken voor de t-rex.
Heb je erbij gezetquote:Op maandag 28 februari 2011 22:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik doe ook mee aan de swap hoor(sta niet in de OP
)
Een bamboe-exemplaar is het advies maar volgens mij kan het ook gewoon met plasticquote:Op maandag 28 februari 2011 22:36 schreef EsseEi het volgende:
[..]
Heb je erbij gezet
Pff zit echt te treuzelen om te gaan slapen terwijl ik de hele dag al lekker moe was
Anyhow: hoe haken bamboe haaknaalden??? heel anders dan metalen?
*zit weer op marktplaats te snuffelen*
En voor Zpagetti, heb je daar een speciale haaknaald voor nodig, of gewoon een hele grote??
Dat vroeg ik me ook altijd al af. Misschien anders qua structuur ofzo?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:19 schreef wyccie het volgende:
Iemand die weet wat het verschil is tussen sokkengaren en gewoon garen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knoei
Omg ik moest eigenlijk best wel heel lang nadenken en dat is best heel erg, ik moet nodig weer eens onder de intelligente mensen komen...Of uberhaupt mensen.quote:
Ik heb Lijnloos er ook maar even bijgezetquote:Op dinsdag 1 maart 2011 07:49 schreef Lyssa het volgende:
Misschien is het goed voor de inspiratie als iedereen van de swap die een ravelryaccount heeft zijn username even erbij schrijft? Dan kan de ander je zonder problemen vinden.
Wie doen er mee?
StefanieV
Spiegelei
Daste
EsseEi
Muck
Lyssa = LyssaOdyne
mijsje
antartica
Ophelia
Herfstblad = Lizzerd
Lijnloos = Lijnloos