quote:
Op donderdag 13 januari 2011 12:38 schreef trui het volgende:leuk fantje!
herfstblad, vooral een gele maken dan hoor!

en ach, er zijn ook zat minder 'nuttige' dingen waarvan ik me soms afvraag waarom iemand er tijd in wil steken. ook wel weer grappig hoe sterk smaken verschillen. zo snapte ik van de week niks van dat
clowntje dat je gequeued had, mijsje. zo'n vreemd poppetje vind ik dat.
maar dat geldt even vaak voor bijv. kledingstukken, die over 't algemeen wel als 'nuttig' beschouwd worden. wat kunnen die fout uitpakken zeg. ook erg zonde van al 't werk.

niet om het clowntje zelf te maken hoor, maar gewoon om eens op m'n gemak te kijken hoe het in elkaar zit... ik vind hem lang niet leuk genoeg om te fav'en, en anders raak ik hem weer kwijt...

vandaar dus...
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 08:05 schreef Muck het volgende:[..]
Ik zie wel een visje, dus nu ben ik wel heel benieuwd

[..]
Bizar is dat hè?
Jaaaarenlang kon ik alleen maar slierten haken (en vingerhaken was dan toch sneller

) voor aan mijn gebreide werkjes en ineens had ik het door en kon ik van alles maken

Sindsdien heb ik mijn breinaalden bijna niet meer aangeraakt

Haken gaat zo veel sneller en de patronen zijn veel makkelijker naar je eigen smaak/maten/wensen aan te passen vind ik

Voor je het weet maak je complete beestjes enzo

Muck, de schildpad is rechts bij de onderkant van Frits in het aquarium...
leuk dat er ook een visje in zwemt Stefanie, wordt die niet aangevallen door de schildpad?

ik ben een visje aan het haken. dezelfde als in m'n deken, maar dan met wit en lichtblauw door elkaar gemengd (2 draden). daar maak ik er 2 van, en die haak ik aan elkaar, als kleinigheidje voor m'n collega die me maandag belde om te vertellen dat ze zwanger is... deed wel beetje zeer

, maar ik vind het heel erg leuk voor haar...