abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91276992
100513_112545_haaktopic.gif

Handige sites:
Haakpatronen poppen en knuffels
Hobbydoos.nl - Haken
HobbyGigant.nl
Stitch Diva's Crochet Tutorial (Engelstalig, met foto's )
Jessica Tromp - Haaksteken en hun symbolen pagina 1
Jessica Tromp - Haaksteken en hun symbolen pagina 2
Amigurumi leren haken (incl. linkjes naar deel 2 en 3)
Handige tips om (bijna onzichtbaar) te meerderen en minderen
Haaknaalden
Hier kun je je werk bijhouden
Bloemen haken
Zpagetti bollen kun je hier vinden
Ravelry, een grote Engelstalige handwerkcommunity. Er is zelfs een FOK!groep!
Gratis Nederlandse patronen
Heuse blogpost over onze eigen Wampi aan het haken in de trein!
Voor een indicatie van de gemiddelde afmetingen van babyvoetjes, kom maar op met de slofjes!

Vorige delen:
01 - 02 - 03 - 04 - 05 - 06 - 07 - 08 - 09 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 -
25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 -33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61

Een deel van de mooie haaksels uit het vorige deel:

trui maakte een sjaal voor een thema: Kikker in de kou

Mynerfius haakte en breide een beest naar een voorbeeld dat ze heel leuk vond.

EsseEi haakte een bloem voor op een magneet om de koelkast op te fleuren

StefanieV haakte Frits het zeepaard

Lemijn haakte een muts

De vierkantjes van Lush-lady

hook on!

wie wil meeten:
Lemijn
EsseEi
Knitwit
Mijsje
Daste
Herfstblad
Lyssa
Kirsten
Inu
Muck
Stefanie

Doodle voor de meeting voor het kiezen van de datum: inschrijftijd!

[ Bericht 0% gewijzigd door Herfstblad op 13-01-2011 21:19:42 ]
pi_91277043
;) Ik was degene die hem sloot en daarom heb ik een nieuwe gemaakt. Ik weet niet hoe het gaat verder, dus ik heb maar een nieuw deel geopend :)
Heb niet alle foto's erin gedaan, maar van de laatste 6 pagina's van het vorige topic ofzo :)
pi_91277243
Dat duurde lang!!

Ik wilde nog reageren op Christel, want ik ging die pinguin die ik in mn hoofd had opzoeken, en toen leek ie er eigenlijk helemaal niet op. _O-
En toen kwam ik in topic nummer 4 terecht(ik wist niet dat kleurdoos ook haakte..) en daar had ze ook gepost. Maar meteen zo vijandig(sorry als je dit leest) maar niemand zei op zich iets negatiefs en meerdere van ons hebben boekjes dusja.

Omg kijk wat ik tegenkwam http://www.etsy.com/listi(...)ttern-penguin-family
Die heeft nog meer te leuke dingen.

En mn kikker is bijna af dus mag bijna wat nieuws maken...maar wat
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 13 januari 2011 @ 19:19:10 #4
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_91277283
:W

ik kom helemaal nergens meer aan toe :')
maar goed, van t weekend dan is er weer tijd, lekker in de trein wat haken
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_91277306
:P Ik wist niet dat je hem kon quoten, dus ik was braaf aan het knippen en plakken, maar het kan simpeler dus. ^O^

Ik ga vanavond nog een paar toeren aan de deken haken. Hij begint nu wel zwaar te worden :P
pi_91277313
Ik heb voor mn draak ook nog oranje/rood (voor die strook op de buik). Ik ben nu aan het fimokleien voor mn internationale swap project! Daarna misschien wel weer verder met de draak :D
pi_91277346
Ik sluit ook weer even aan met Floortje:

Of nou ja, haar hoofd in elk geval al voor het grootste deel ;)

Mooie dingen komen er weer voorbij hoor! _O_
pi_91277373
:W ...verkapte tvp :P want ik ben nog steeds bezig met het haken van grote stukken....ja, ook mijn kussenhoes blijft maar groeien, nu er nog een vulling voor vinden. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_91277398
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 19:19 schreef Herfstblad het volgende:
:P Ik wist niet dat je hem kon quoten, dus ik was braaf aan het knippen en plakken, maar het kan simpeler dus. ^O^

Ik ga vanavond nog een paar toeren aan de deken haken. Hij begint nu wel zwaar te worden :P
Als je de 'nieuw deel' knop gebruikt hoef je zelfs alleen de TT te veranderen en gaat de OP automatisch mee. ^O^
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_91277448
Harige floortje O+ Al is ie zonder haar ook leuk.

Ik ontwijk het maak een nieuwe topic altijd O-)
pi_91277524
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 19:21 schreef Lutte het volgende:

[..]

Als je de 'nieuw deel' knop gebruikt hoef je zelfs alleen de TT te veranderen en gaat de OP automatisch mee. ^O^
TT? :@
Maar dat de OP meegaat, daar ben ik nu achter ja :P

Ik totnutoe ook, Whoopdidoo, maar nu was 'ie door mij dicht ;)
pi_91277548
TopicTitel, toch...zoveel weet ik zelfs nog :P

Ik weet niet wat ik moet maken, help!
  donderdag 13 januari 2011 @ 19:25:35 #13
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_91277586
Haakspul ligt nog op het werk, zonde want de hele avond in de trein! Nou ja, lees ik weer eens een boek.

Lijnloos, indrukwekkend hoofd heb je daar! Met tof haar ook. Ben benieuwd naar het vervolg.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_91277618
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 19:24 schreef Herfstblad het volgende:

[..]

TT? :@
Maar dat de OP meegaat, daar ben ik nu achter ja :P

Ik totnutoe ook, Whoopdidoo, maar nu was 'ie door mij dicht ;)
Topic Titel. :)

Ik ben nog steeds bezig met mijn eerste haakprojectje (een simpel bloemetje), heb er door drukte en last van mijn pols niet veel meer aan kunnen doen. -O-
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_91277634
Lijnloos, floortje is al leuk! Doet me denken aan mijn 2 floortjes :D
pi_91277891
Een simpel bloemetje....ik waag me er niet aan :P
pi_91277996
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 12:38 schreef trui het volgende:
leuk fantje!

herfstblad, vooral een gele maken dan hoor! :) en ach, er zijn ook zat minder 'nuttige' dingen waarvan ik me soms afvraag waarom iemand er tijd in wil steken. ook wel weer grappig hoe sterk smaken verschillen. zo snapte ik van de week niks van dat clowntje dat je gequeued had, mijsje. zo'n vreemd poppetje vind ik dat. :o

maar dat geldt even vaak voor bijv. kledingstukken, die over 't algemeen wel als 'nuttig' beschouwd worden. wat kunnen die fout uitpakken zeg. ook erg zonde van al 't werk.
:D niet om het clowntje zelf te maken hoor, maar gewoon om eens op m'n gemak te kijken hoe het in elkaar zit... ik vind hem lang niet leuk genoeg om te fav'en, en anders raak ik hem weer kwijt... :D vandaar dus...
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 08:05 schreef Muck het volgende:

[..]

Ik zie wel een visje, dus nu ben ik wel heel benieuwd :D

[..]

Bizar is dat hè?
Jaaaarenlang kon ik alleen maar slierten haken (en vingerhaken was dan toch sneller :+ ) voor aan mijn gebreide werkjes en ineens had ik het door en kon ik van alles maken :D
Sindsdien heb ik mijn breinaalden bijna niet meer aangeraakt :@
Haken gaat zo veel sneller en de patronen zijn veel makkelijker naar je eigen smaak/maten/wensen aan te passen vind ik O+

Voor je het weet maak je complete beestjes enzo *O*
Muck, de schildpad is rechts bij de onderkant van Frits in het aquarium... :D
leuk dat er ook een visje in zwemt Stefanie, wordt die niet aangevallen door de schildpad? :)

ik ben een visje aan het haken. dezelfde als in m'n deken, maar dan met wit en lichtblauw door elkaar gemengd (2 draden). daar maak ik er 2 van, en die haak ik aan elkaar, als kleinigheidje voor m'n collega die me maandag belde om te vertellen dat ze zwanger is... deed wel beetje zeer :@ , maar ik vind het heel erg leuk voor haar...
pi_91278071
Mijsje heb je nooit tekenfilms gekeken? Schildpadden zijn niet zo snel.
Mijn ollie zeker niet _O-
Ow en :*
Had je je mail gelezen?
pi_91278276
tvp, wat gaat dit topic snel!!
haken is cool
pi_91278745
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 19:34 schreef Whoopdidoo het volgende:
Mijsje heb je nooit tekenfilms gekeken? Schildpadden zijn niet zo snel.
Mijn ollie zeker niet _O-
Ow en :*
Had je je mail gelezen?
maar de schildpadden in de aquariumbak in het water van onze aquariumzaak (waar wij onze vissen en planten kopen voor in het aquarium) wel hoor! :Y :D ze zwemmen rustig, tot er eten aankomt... (maar of ze dan evengoed net zo snel zijn als een vis, dat weet ik dan weer niet, ik heb nog nooit een vis in dezelfde bak gezien... :P )
*O* gezien *O* wat een leuke pop is het... O+ ik heb het meteen opgslagen! :) en ik had gezien dat het inderdaad gebreid is! :)
:* thanks

quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 19:38 schreef antartica het volgende:
tvp, wat gaat dit topic snel!!
:D komt door tvp's... ;)
was je nog verder gekomen met je WIPje? (work in progress)
pi_91279163
Mn dekentje wordt eerst niets... :N
Maar dit zijn mijn eerste kunstwerkjes na lang oefenen (haak nu sinds 4 weken :)):

Bloemetjes geleerd door het youtubefilmpje van tjw1963

En mijn eerste granny square uit 'haken voor coole meiden :+

Ben ik best trots op :Y
haken is cool
pi_91279314
dat ziet er allemaal leuk uit Antartica! :D lekker vrolijk met dat felle roze! :) en voor 4 weken haken, gaat het helemaal niet verkeerd! ^O^
pi_91279435
Die bloemen en granny square zijn echt wel netjes antartica!

Cristel, leuk dat je mee post. :) Misschien wil je eens in mijn topic over Zoe de zebra reageren. Ik zag op hyves al dat ik niet de enige ben die de oren niet zo goed snapt. Misschien heb je een foto van een oor? Anders ga ik het gewoon met vilt doen heb ik besloten, maar als de maakster hier toch zit, kan ik dat net zo goed proberen. *)

Floortje wordt nu al schattig. O+
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_91279468
tnx! ik vind het ook erg verslavend... O+
haken is cool
pi_91279968
Hoi Allemaal!
Ik ben ook weer terug. Ik mag maar 20 minuten zitten per keer (verder een beetje scharrelen en vooral liggen) en ik lig veel met de laptop op een kussen. Mijn dekentje haken kan voorlopig niet, want ik mag maar maximaal 'een pak suiker' tillen en de deken is volgens mij al wel zwaarder.

Dus maar verder aan het Pinwheel Pillow! Was ik al mee bezig, toen ik er achter kwam dat ik 'm toch gedraaid had... Maar goed, ik zal hier vooral veel meelezen (en inspiratie opdoen! Er zijn leuke dingen gepost!) en mettertijd weer vaker posten.
"An unfortunate thing about this world is that the good habits are much easier to give up than the bad ones."
W. Somerset Maugham
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')