Ik heb de patronen van de sneeuwpop en pinguin van Ravelry.quote:Op maandag 6 december 2010 23:07 schreef Lush-lady het volgende:
Ik vind de sneeuwpop van muts88 echt helemaal geweldig, heb je daar ook een patroon van??
Ik ben ook op zoek naar patronen van andere winter/kerst dingen. Bijvoorbeeld de pinguin of van een kerstman.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke lieve schattige poppetjes en dingetjes allemaal als is er een wel duidelijk zonder broekje
(en toch istie gewoon leuk en lief, ik ben niet zo preuts hoor maar ik denk ik zeg het maar vast)
Spiegelei, eerlijk is eerlijk, jouw sneeuwmannetje vind ik de mooiste van allemaal![]()
quote:Op maandag 6 december 2010 23:35 schreef caroline88 het volgende:
He Kirsten wat een suffe pech. Wie denkt er nu ook met kerst aan die nog veel suffere regeltjes?Ja water nemen kan wel, maar dan moet je het wel á 4 euro achter de doane kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke lieve schattige poppetjes en dingetjes allemaal als is er een wel duidelijk zonder broekje
(en toch istie gewoon leuk en lief, ik ben niet zo preuts hoor maar ik denk ik zeg het maar vast)
Spiegelei, eerlijk is eerlijk, jouw sneeuwmannetje vind ik de mooiste van allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat is toch niet erg?quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:47 schreef caroline88 het volgende:
Inu dat probeerde ik ook toen ik naar een goed-water-land ging maar de lege flesjes kwamen nogal verkreukeld uit de koffer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |