abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93463460
Welkom bietel/jorien,

Ik zit eindelijk in men stoel voor de computer dus nog niks gehaakt vandaag. Ik ga dan toch maar even de uil opzij leggen want ik heb het patroontje van de trex van delicious crochet. Die wilde ik al veel langer maken dan de uil. Het lichaam is gisteren wel afgeraakt dus dat is best ok. Dan ligt er niet zomaar een half afgewerkt stuk rond de rijden in de kamer :) Van zodra de t-rex af is ga ik ermee verder. Nu zit ik wel met het probleem dat de nieuwe pokémon spellen eind deze week uitkomen dus zal er minder gehaakt worden (zeker de eerste dagen). En dan weer einde van de maand komt de nieuwe nintendo 3ds uit dus dat gaat ook weer tijd van men haakwerkjes afnemen.

Natuurlijk is het constant spelen ook niet zo gezond dus als we een pauze nemen kunnen we haken :). Men projectjes zullen dus wel vorderen maar traag. (Niet dat ik anders snel ben hoor :p).

Ik heb ook enkele leuke dingen gezien. Dat kattendeken is nog echt iets voor onze poes, ze ligt altijd wel ergenst op en al dat haar nouja.

Kleedjes voor honden vind ik mooi gemaakt maar zoals EsseEi ben ik niet echt zo voor hondejases. Ik ben ook eerder een kattenpersoon maar heb geen probleem met honden :)

Dat vogeltje is idd een goed idee voor pasen en is snel tussendoor gemaakt.

Dan nu maar eens kijken welke kleuren ik ga gebruiken voor de t-rex.
Only Heroes live forever.
blog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')