Nein, mama jarig. Helaas, had wel gewild.
Mooie tassen, Trovey en Trui! En de kleuren van je sjaal zijn ook heel mooi, Arual

En dat eendje is ook leuk, dat draadje waarmee hij vast hangt ook
De deken vordert hier langzaam aan, ben inmiddels op 4 rijen van 10 met 7 losse squares, dus nog 3 en dan maak ik er weer een rij aan vast. Gelukkig heb ik wel genoeg wol, was bang dat ik van die witte die ik ertussen stop niet genoeg zou hebben en die kan ik niet nabestellen, want die kwamen uit Zweden in de uitverkoop.
Hoeveel rijen de deken totaal gaat worden weet ik nog niet, maar ik denk wel langer dan de 12 die ik had gepland. M'n vriend hield hem voor zich (met die 10 naar beneden dan) en dat kwam tot ongeveer halverwege... Nu moet er dan nog wel een rand omheen, maar toch zou hij dan maar op 3/4 komen ofzo dus ik denk dat het iets van 14/15 rijen gaan worden. Van de kleurtjes heb ik nog maar gewoon zo'n combipakket bijbesteld dus daar heb ik hoe dan ook genoeg van
Trouwens, hoeveel squares maken jullie nou op een gemiddelde dag, als je een deken/kussen wil maken? Ik ben met 3 wel echt op een topdag, maar sommigen hebben echt in een noodtempo een stuk of 20 per dag af lijkt het wel