Inu wat een leuk en passend cadeau!
MissN ik vind je dekentje leuk geworden, met al die kleurtjes is het toch al heel speels dus dat golvende kan wel hoor !
Ik ben met een tussendoor projectje bezig, een sleutelhanger van Hello Kitty die Ynske op ravelry eens heeft uitgeschreven
-klik-Alleen het formaat is zodanig dat het niet echt een sleutelhanger meer is (veel groter). Ook vind ik het patroon niet handig werken. Als hij af is ga ik het patroontje herschrijven zoals ik het fijn vind om te werken.
Dit tussendoortje is voor een internationale swap (niet haakgerelateerd), de ontvanger wil ondermeer van alles van HK, dus ik dacht, maak ik ff een kleine HK voor erbij. Vanavond zal ik ff een fotootje plaatsen.
Oh en ik heb m'n boekenverzameling weer uitgebreid!
Ik heb bij Amazon in Engeland gekocht:
Amineko - die katten zijn toch wel heel leuk en karaktervol
Crobots & Creepy cute - volgens mij had Lyssa beide boekjes op de haakmeet vorig jaar meegenomen en sindsdien zat ik telkens 'kopen of niet, kopen of niet
Vogue knitting: crocheted shawls - uiteindelijk vind ik dit boekje wat tegenvallen, wel een paar leuke patronen, maar ook en boel niet zo boeiend (GS-sjaal met 'standaard'GSjes vind ik niet zo boeiend bijvoorbeeld)
Amigurumi two! van Ana Paula Rimoli- eigenlijk voornamelijk gekocht voor de schildpad met de eieren en jongen in de buik, maar dit boekje is echt heel leuk. Er staat ook een patroontje in van een appel die je open kan maken en dan zit er een klein rupsje in! Zo leuk, en van die hele snoezige lieve gezichtjes.
en nog een boekje met enkele basispatronen/ideeen voor het naaien van tassen (van brillenkoker tot messengerbag).
De meeste dingen zou ik misschien ook best zelf kunnen namaken, maar ik vind het heel fijn oom van patroon te werken en ik vind het leuk om boekjes te hebben (hebbe, hebbe, hebbe, echt heel erg

).
Ik wil ook nog het eerste boek van Ana Paula Rimoli hebben maar dat is telkens uit voorraad bij Amazon. Ik heb nog wel boekenbonnen dus misschien eens in de boekwinkels kijken.