abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 mei 2011 @ 20:06:33 #1
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_96265339
Ik haak ook best strak hoor ;) Maar ik vind het met 4 niet stug.
  maandag 2 mei 2011 @ 20:14:33 #3
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_96265455
oeeh echt veel geshowt afgelopen topic! zou nog wel meer in de OP willen zetten maar dan wordt ie wel heel erg lang!

*gaat verder met kabelkussen
pi_96266291
mhm,, dit moet 80 zijn niet?
  maandag 2 mei 2011 @ 20:29:26 #5
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_96266415
uhh ja...ik kan niet zo goed tellen ;) hoe kan je dat aanpassen?
pi_96266494
Even aan Lutte of BrandX vragen :)
pi_96267029
Mijn deken is af *O* de rand is ietsje ribbelig geworden, denk toch teveel stokjes bij de naden van de squares...maarja vindt het ook wel weer schattig!

O+ O+ Binnenkort maar alvast geven aan de toekomstige mama :)

Hij is 66x56 cm en met dank aan de wibra..
haken is cool
pi_96267089
En nu eindelijk maar die ellendige andere deken afmaken 8)7 of ik stuur hem op naar Marjo _O-
haken is cool
pi_96267210
Oja is 300 haaktips & technieken nog een beetje leuk als je al de basissteken kunt haken? Hij is nu 7.95 bij bol
haken is cool
  maandag 2 mei 2011 @ 20:48:37 #10
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_96267521
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:39 schreef MissN het volgende:
Mijn deken is af *O* de rand is ietsje ribbelig geworden, denk toch teveel stokjes bij de naden van de squares...maarja vindt het ook wel weer schattig!

[ afbeelding ]

O+ O+ Binnenkort maar alvast geven aan de toekomstige mama :)

Hij is 66x56 cm en met dank aan de wibra..
heel leuk geworden ook de kleuren passen mooi bij elkaar.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_96267546
tnx ze hebben een donkerpaarse kinderwagen, dus dit leek me wel leuk erbij passen!
haken is cool
pi_96267592
Weeral leuke dingen zien passeren. En dank jullie wel voor te tips voor de markt ik laat jullie nog iets weten (met foto's hopelijk) hoe het geworden is (23 mei is het zover).

Ik ben begonnen aan een 2de angry bird (cardinal) en nog wat verder gewerkt aan men stoelhoes. Ik wil ook nog een aantal ami's af voor mee op de markt dus ik moet een beetje gaan reppen maar heb ook nog zoveel series om te kijken en zoveel games om te spelen :p.
Only Heroes live forever.
blog
pi_96271830
Angry birds doen het misschien ook wel goed op de markt.

EsseEi, jij gaat lekker snel op zon dagje thuis!
pi_96278280
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:59 schreef Whoopdidoo het volgende:
Angry birds doen het misschien ook wel goed op de markt.

EsseEi, jij gaat lekker snel op zon dagje thuis!
Dat is ook de bedoeling voor hem te gaan verkopen op de markt. Heb alleen nog geen idee wat ik ervoor ga vragen. Ik had enkele foto's op facebook gezet (wat ik vaker doe met me ami's) en ik had al iemand die geïnteresseerd was hem te kopen :p.
Only Heroes live forever.
blog
pi_96284848
Al die grannys O+ Vind ze nog steeds leuk :Y

Ik had nog een foto gemaakt van het projectje met mn collega's voor de samenstellers van de biologische groentetas die een babytje krijgen:

Ik heb de prei en mais gemaakt, mn ene collega de rest van de groenten en de andere collega het leren tasje *O*

En ik ben begonnen aan dit bolerotje: http://www.ravelry.com/patterns/library/comfy-cardi, maar ik kreeg de maat van het proeflapje niet goed, dus ben het patroon aan het aanpassen terwijl ik haak :X Hopelijk gaat het goed....
pi_96285316
geweldig! Die groenten en het tasje. Echt leuk gemaakt!
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:08:22 #17
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_96287560
Inu wat een leuk en passend cadeau!
MissN ik vind je dekentje leuk geworden, met al die kleurtjes is het toch al heel speels dus dat golvende kan wel hoor ! :)

Ik ben met een tussendoor projectje bezig, een sleutelhanger van Hello Kitty die Ynske op ravelry eens heeft uitgeschreven -klik-
Alleen het formaat is zodanig dat het niet echt een sleutelhanger meer is (veel groter). Ook vind ik het patroon niet handig werken. Als hij af is ga ik het patroontje herschrijven zoals ik het fijn vind om te werken.

Dit tussendoortje is voor een internationale swap (niet haakgerelateerd), de ontvanger wil ondermeer van alles van HK, dus ik dacht, maak ik ff een kleine HK voor erbij. Vanavond zal ik ff een fotootje plaatsen.

Oh en ik heb m'n boekenverzameling weer uitgebreid!
Ik heb bij Amazon in Engeland gekocht:
Amineko - die katten zijn toch wel heel leuk en karaktervol
Crobots & Creepy cute - volgens mij had Lyssa beide boekjes op de haakmeet vorig jaar meegenomen en sindsdien zat ik telkens 'kopen of niet, kopen of niet
Vogue knitting: crocheted shawls - uiteindelijk vind ik dit boekje wat tegenvallen, wel een paar leuke patronen, maar ook en boel niet zo boeiend (GS-sjaal met 'standaard'GSjes vind ik niet zo boeiend bijvoorbeeld)
Amigurumi two! van Ana Paula Rimoli- eigenlijk voornamelijk gekocht voor de schildpad met de eieren en jongen in de buik, maar dit boekje is echt heel leuk. Er staat ook een patroontje in van een appel die je open kan maken en dan zit er een klein rupsje in! Zo leuk, en van die hele snoezige lieve gezichtjes.
en nog een boekje met enkele basispatronen/ideeen voor het naaien van tassen (van brillenkoker tot messengerbag).

De meeste dingen zou ik misschien ook best zelf kunnen namaken, maar ik vind het heel fijn oom van patroon te werken en ik vind het leuk om boekjes te hebben (hebbe, hebbe, hebbe, echt heel erg :D :{ :@ ).
Ik wil ook nog het eerste boek van Ana Paula Rimoli hebben maar dat is telkens uit voorraad bij Amazon. Ik heb nog wel boekenbonnen dus misschien eens in de boekwinkels kijken.
klerkje
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:22:58 #18
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_96288003
Ben bezig met mijn eerste gehaakte trui ( wil de boord eraan breien) van Catania haaknld 2 half tot nu toe gaat het goed nog niks scheef hoop dat de boorden gaan lukken.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:25:10 #19
52016 Lyssa
music <3
pi_96288072
Kijk eens op http://www.bookdepository.co.uk/ spiegelei! Dat is ook gratis verzenden!
pi_96289250
Net de nieuwste van Ana Paula Rimoli besteld. Ik ben benieuwd! :)

En vanmiddag even langs de handwerkwinkel. :@
  dinsdag 3 mei 2011 @ 12:04:58 #21
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_96289465
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:58 schreef Herfstblad het volgende:
Net de nieuwste van Ana Paula Rimoli besteld. Ik ben benieuwd! :)

En vanmiddag even langs de handwerkwinkel. :@
neem gewoon zoveel geld mee en vooral geen pinpas >:)
pi_96289539
Haha, ik heb nog maar 5 euro los, dus dan kan ik niet veel kopen. :P Maar was dat zelf ook al van plan, vooral omdat ik eigenlijk nog gewoon genoeg heb. :')
  dinsdag 3 mei 2011 @ 12:10:13 #23
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_96289661
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 12:06 schreef Herfstblad het volgende:
Haha, ik heb nog maar 5 euro los, dus dan kan ik niet veel kopen. :P Maar was dat zelf ook al van plan, vooral omdat ik eigenlijk nog gewoon genoeg heb. :')
ja ja ik ken het hahaha als je ziet hoeveel bakken, vuilniszakken emmers met deksesl etc.etc. hier op zolder staan schrik je, kan zo een winkeltje beginnen en maar kopen en kopen want ja je kan het wel eens nodig hebben.
Maar door jullie van het haaktopic ben ik helemaal in het haken geraakt, breien ligt nu even stil.
pi_96289848
:9 Haha, inderdaad: Je zult het maar eens nodig hebben.
pi_96291865
niets zo vervelend als iets bedenken en dan geen materiaal in huis hebben! hihihi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')