als je de OP uit 't vorige topic quote, zie je de hele rij met linkjes daar zo in staan. die kun je dus zo hiernaartoe kopiėren.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:38 schreef EsseEi het volgende:
Zo maar even een nieuw topic gemaakt, missen wel wat links naar oude topics, maar te veel werk om te kopiėren.
Maar eerst als k deed: nieuw topic, werd de OP automatisch gekopieerd en nu niet!!:O
Dus heb maar even de oude wiki gebruikt
Wel even de vorige gekopieerdmisschien weet iemand snelle trucjes enzo
http://www.amiamour.com/2010/02/eggypattern/quote:Op donderdag 7 april 2011 20:51 schreef kruimel_20 het volgende:
oeps, zie dat ik em volgegooid had... sorry
Maarre Lyssa, waar vind ik dat patroon voor die schattige kipjes?
[terug in lurkstand]
dat gebeurt vaker als je een rand maakt om een granny. wat kan helpen is "twee steken samen haken" in de rand met vasten, bij elke overgang tussen twee clusters, of om de twee clusters. dan wordt t net wat strakker.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:40 schreef annelotje het volgende:
Dag dames! Ik heb jullie hulp nodig. Ik ben begonnen met het maken van squares voor knit a square maar ik merk dat ze niet helemaal plat liggen. Ik volg volgens mij wel het patroon goed. Hebben jullie een idee wat het kan zijn of hoe ik dit op kan lossen. Of is dit niet zo erg en gaat dit weg als er een deken van wordt gemaakt.
[ afbeelding ]
ik wacht gezellig met je meequote:Op donderdag 7 april 2011 20:14 schreef trovey het volgende:
Ik meld me weer even in dit topic om mee te genieten van alle leuke dingen, haken ligt nu even stil hier maar niet omdat ik niets meer met haken heb maar omdat ik tijd tekort kom door de andere zaken die nu opgelost moeten worden. Dus ik ben er nog steeds hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |