als je de OP uit 't vorige topic quote, zie je de hele rij met linkjes daar zo in staan. die kun je dus zo hiernaartoe kopiėren.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:38 schreef EsseEi het volgende:
Zo maar even een nieuw topic gemaakt, missen wel wat links naar oude topics, maar te veel werk om te kopiėren.
Maar eerst als k deed: nieuw topic, werd de OP automatisch gekopieerd en nu niet!!:O
Dus heb maar even de oude wiki gebruikt
Wel even de vorige gekopieerdmisschien weet iemand snelle trucjes enzo
http://www.amiamour.com/2010/02/eggypattern/quote:Op donderdag 7 april 2011 20:51 schreef kruimel_20 het volgende:
oeps, zie dat ik em volgegooid had... sorry
Maarre Lyssa, waar vind ik dat patroon voor die schattige kipjes?
[terug in lurkstand]
dat gebeurt vaker als je een rand maakt om een granny. wat kan helpen is "twee steken samen haken" in de rand met vasten, bij elke overgang tussen twee clusters, of om de twee clusters. dan wordt t net wat strakker.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:40 schreef annelotje het volgende:
Dag dames! Ik heb jullie hulp nodig. Ik ben begonnen met het maken van squares voor knit a square maar ik merk dat ze niet helemaal plat liggen. Ik volg volgens mij wel het patroon goed. Hebben jullie een idee wat het kan zijn of hoe ik dit op kan lossen. Of is dit niet zo erg en gaat dit weg als er een deken van wordt gemaakt.
[ afbeelding ]
ik wacht gezellig met je meequote:Op donderdag 7 april 2011 20:14 schreef trovey het volgende:
Ik meld me weer even in dit topic om mee te genieten van alle leuke dingen, haken ligt nu even stil hier maar niet omdat ik niets meer met haken heb maar omdat ik tijd tekort kom door de andere zaken die nu opgelost moeten worden. Dus ik ben er nog steeds hoor.
Het vaasje mrt de vierkantjes is erg leukquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:52 schreef Tan het volgende:
Nee ik heb wat gemaakt, jawel!
Nog een vaasje. Er komt nog een derde vaasje bij, ik weet alleen nog niet wanneer
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik niet, maar mn man denk ik wel.. nou moet ik zeggen, dat ik t nog nooit geprobeerd heb hoor, dus misschien moet ik gewoon de gok eens wagen en zoiets maken en neerzettenquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:53 schreef trui het volgende:
vind je dit zo ver gaan dan? ik niet hoor.
superleuk gelukt, tan!
quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:58 schreef kirsten. het volgende:
Leuke dingen gemaakt jongensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Doen! Je moet trouwens nooit voor een ander denken want zijn reactie kon je nog wel eens blij verrassenquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:39 schreef Doobsie het volgende:
[..]
Ik niet, maar mn man denk ik wel.. nou moet ik zeggen, dat ik t nog nooit geprobeerd heb hoor, dus misschien moet ik gewoon de gok eens wagen en zoiets maken en neerzetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga maar eens vierkantjes haken voor Up![]()
Ooooh ja, wat gaaf zeg! Ik zat ook al te denken om paaseitjes te haken, maar kon zo snel geen patroon vinden. Ik ben nu nog bezig met een derde vaasje, de grootste, en ik hoop deze af te krijgen voor pasen, dan zal ik me eens werpen op paaseierenquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:14 schreef trui het volgende:
kirsten wat akelig dat je oom en zijn dochtertje zo dicht bij die schietpartij waren. godzijdank zijn zij niet geraakt... kwakz0r ik hoop maar dat 't ook geen bekenden van jou treft. ik ben ook wel benieuwd, sommige collega's wonen in Alphen. de kans dat 't precies hen aangaat is natuurlijk maar klein, maar toch.
tan, ik kwam iets tegen dat me echt iets voor jou leek: een combinatie van haken en wolvilten (én paasdecoraties) :
[ afbeelding ]
ooh met dat wolrek he, supergaaf. Ik kijk wel eens op haar weblog en ik dacht in eerste instantie toen ik er gewoon overheen scrolde dat het gefotoshopt was... M'n moeder zou me wat aandoen als ik zoveel wol heb (ze vind 5 boxen vol al veel, nou is dat ook wel veel maar dat valt in het niets bij ditquote:Op zondag 10 april 2011 06:58 schreef trui het volgende:
geen idee! maar voor de volledigheid: ik kwam 't hier tegen. het eierpatroon staat er ook op.en de plaatjes van de versierde eieren zag ik op haar flickr-pagina. de foto van haar werkkamer is trouwens ook om van te kwijlen!
en: jij bent ook al vroeg op zeg!
Hij is leuk zeg!!quote:Op zondag 10 april 2011 11:44 schreef Lyssa het volgende:
Wat een gave paaseieren! En ik moet mn eigen hobby kamer maar eens pimpen
Gisteren in de zon een patroon gemaakt uit het vrolijke beestjes haken.
Een dame Kakelbont!
[ afbeelding ]
Ik ben niet helemaal tevreden, maar moest ook met restjes werken.
Dank je Doobsie ga vanavond eens even beginnen.quote:Op zondag 10 april 2011 13:24 schreef Doobsie het volgende:
Ik ben ook bezig met een soort top aan het haken voor mezelf..
Mijn schoonmoeder heeft me geholpen met het beginnetje..
Gewoon een rij vaste haken..
Dan 2 rijtes stokjes
Dan 2 rijtjes gaatjes de eerste 5 van de toer stokjes, dan 2 vaste, 2 vaste overslaan, en in de derde vaste een stokje, 2 vaste haken, 2 overslaan, stokje in de derde..
Dit zo ook 2 rijtjes doen.. en daarbovenop weer twee rijtjes stokjes..
We hebben besloten er geen echte mouwen in te maken maar een soort van schouderbandjes, die maken we dan ongeveer een cm of 10 breed.
Ik hoop dat dit ook zo allemaal gaat lukken, mischien dat het voor jou ook wel wat is?
En anders euh..ravelry? dat werd me hier ook gezegd en inderdaad het is zeer de moeite waard daar een accountje aan te maken, je blijffffftttt er kijken hahaha
Ja, kon geen patroon vinden eigenlijk...quote:Op zondag 10 april 2011 17:19 schreef EsseEi het volgende:
wow die prei lijkt goed!heb je 'm zelf ontworpen?
die vierkantjes zijn tof!mooie kleuren en mooi met dat zwarte randje ^^ Welk patroon is dat? (volgens mij heb jij ze ook weleens gemaakt toch, Trui??)
En de hartjes en bloempje zijn ook leuk en vrolijk!:D
heb al bijna 3 rijen van m'n Up af...en dan hoef ik er nog maar 8dus ben ik op de helft (of eigenlijk: 75%, met de andere kant erbij
)
En mag de breinaalden van m'n "schoonmoeder" lenen, ga ik daar misschien maar vierkantjes voor knit a square mee maken, om te oefenen haha
ook namens mij welkom maar pas op, hoe meer je dit topic volgt hoe verslaafder je raakt hahaha heb zulke leuke dingen voorbij zien komen dat heel veel op mijn verlanglijstje staat. en voor dat je pas begonnen bent met haken mijn complimenten ziet er mooi en strak uit.quote:Op zondag 10 april 2011 16:40 schreef mjk86 het volgende:
Hihi, grappig die prei! Leuk ook voor in een kinderkeukentje ofzo.
Okee, even een poging om foto's te showen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allemaal losse dingetjes dus, maar die squares moeten uiteindelijk een dekentje worden
Dus: tadaa!
quote:Op zondag 10 april 2011 13:56 schreef trui het volgende:
het is niet precies wat je bedoelt denk ik toverheks, maar ik ga deze maken, voor m'n moeder:
stella maris (ook in 't nederlands verkrijgbaar).
[ afbeelding ]
anders is dit misschien wat voor je: granny shrug maar ja. wel engels... maar dat hoeft echt niet zo heel ingewikkeld te zijn hoor, daar valt wel aan te wennen. en als dat lukt heb je op ravelry een ruime keus aan patronen. zoek bijv. binnen 'patterns' op 'shrug' (en selecteer crochet).
Breien gaat veeeeeel langzamer!!! Bij mij dan, terwijl ik toch echt op redelijk tempo brei, maar het duurt langer voordat je iets hebt.quote:Op zondag 10 april 2011 18:22 schreef Sanne het volgende:
Ik ben een hoesje voor mijn iPad aan het haken met allemaal vasten. Leek me lekker stevig. Maar het schiet niet op! Ben al dagen bezig terwijl ik dat hele ding in amper twee uur had kunnen breien. Moet wel lachen om mijzelf. Ik moet en zal haken terwijl ik veel beter (en mooier) breien kan.
Ja, dat doe ik ook, ik vind het erg leuk lijken bij die twee die ik al af hebquote:Op zondag 10 april 2011 21:43 schreef Muck het volgende:
Ik denk dat ik er nog een paar maak in verschillende maten (appelmoespot, erwtjespotje etc.), en dan in elk potje een bloem ga zetten op dat bord
Ik brei als een bezetene. Met haken zie ik alleen met stokjes het werk snel vorderen, vasten duurt bij mij echt veeeeel langer dan breien.quote:Op maandag 11 april 2011 12:06 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Breien gaat veeeeeel langzamer!!! Bij mij dan, terwijl ik toch echt op redelijk tempo brei, maar het duurt langer voordat je iets hebt.
Ik verstuur hem deze week ergens, weet nog niet wanneer precies maar hij moet ten laatste zaterdag weg en dan hoop ik dat hij nog op tijd zal zijn..quote:Op maandag 11 april 2011 13:18 schreef mmascha het volgende:
Wanneer gaan jullie de swap versturen/openen?
Dat is toevallig. Die was ik vorige week ook tegengekomen. Heb net met mijn moeder afgesproken dat we komend weekend eens een poging gaan wagen om ook zulke eieren te maken!quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:14 schreef trui het volgende:
tan, ik kwam iets tegen dat me echt iets voor jou leek: een combinatie van haken en wolvilten (én paasdecoraties) :
[ afbeelding ]
Ik vond La Barcelana (c/ Brosoli, zijstraat van c/ Argenteria, wat sowieso een aanrader is met veel zelfgemaakte spullen en ideeėn) erg leuk. Niet enorme keus, maar wel mooie garens. Veel wol, katoen, merino.quote:Op maandag 11 april 2011 21:50 schreef Daste het volgende:
Oeh Knitwit, heb je daar een adres van? Er zijn vage plannen om naar Barcelona te gaan en het lijkt me leuk om ook daar naar een wolwinkeltje te gaan. Zo krijg ik allemaal 'internationale' wolletjes
Alsnog gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:57 schreef Whoopdidoo het volgende:
Bedankt iedereen!! (Heel triest eigenlijk wel dat je hier wel gefeliciteerd wordt en door je broer niet) Maar bedankt!
Mjk Ik moest lachen want het ziet er precies zo uit als het begin van een jurkje voor een gehaakt popje. Ik wens je succes! Wat een werk!
Die zit in Devon. Daar komen we zeker deze zomer in de buurt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:27 schreef KarinvdB het volgende:
Sanne: kan het kloppen dat dat bij Torbay zit?
Op ravelry kan je zoeken op plaats naar winkels (dat vind je onder yarns), dan kom ik in Torbay deze tegen: http://www.thewoolgallery.co.uk/
Ben benieuwd, kom zelf ook nog wel eens in Engeland.
Maar je hóeft niet overal iets over te zeggen. Toch? Of is dat bij mij gewoon luiheid?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:07 schreef YPPY het volgende:
Vooraankondinging: ik loop achter.
trui, leuke olifantjes, zo aan elkaar. Ik vind vooral de blauwe leuk, omdat die wat simpeler is. Het is toch al een klein ding met friemeldingen en met de trui-iaanse () kleurtjes vind ik het dan net wat te druk. Mooie tas, perfect voor Gijs om in te slapen.
loqi: super zo'n draak uit 1 stuk! Scheelt vast heel veel naaiwerk, goede actie dus.
spiegelei: heerlijk fleurige pentagonnetjes.
omdatappel: schattig uiltje, ook knuffelbaar
sanne: veeeel te laat, maar zo met drie bloemen is de sjaal prima, vind ik dan.
Whoop: laptophoes is super! Zouden zo mijn kleurtjes kunnen zijn.Dat gele beertje/konijntje/hondje is knuffel-lief.
tan: ontzettend leuk idee weer van je, met dat kaartje voor Owen. Geweldige paastakken ook!
trovey: wat een eer dat de maakster jouw theemutsding leuker vindt.Die link met quilts, geniaal gewoon! Dat wil ik! Dat wil ik! Dat wil ik! Geen idee hoe je de tas gevouwen hebt, maar hij is leuk.
inu: de plastictasjestas is erg leuk geworden. Prima recycling.
SummerBreeze: mooie bloemen zijn het geworden.
natalie: leuk eendje, zeker voor een eerste amigurimi.
kwak: je laat perfect zien dat monsters ook lief kunnen zijn.
knitwit: leuk idee zeg om potjes zo op te vrolijken, ga ik onthouden.
annelotje: wat een ontzettend schattige kleuren ook voor het hertje.
Karin: die sjaal is ook erg leuk, ga ik toch twijfelen over de andere die op mijn lijstje staat.
Arual: mooie kleuren voor je sjaal!
Sorry, nu ben ik moe, morgen verder. Of overmorgen.
quote:Op woensdag 13 april 2011 18:24 schreef KarinvdB het volgende:
Ja het lukt mij ook niet altijd om op alles te reageren maar vind het altijd wel heel leuk om te zien, geeft veel inspiratie om al jullie projectjen te bekijken!
Oh en beter laat dan nooit: alsnog gefeliciteerd Whoop!
Fototje gemaakt van m'n 2e shawl
[ link | afbeelding ]
Bij mij is het hetzelfde. Leuk om alles te zien, inspirerend, maar ik vind het zo knap als mensen op alles reageren!quote:Op woensdag 13 april 2011 18:24 schreef KarinvdB het volgende:
Ja het lukt mij ook niet altijd om op alles te reageren maar vind het altijd wel heel leuk om te zien, geeft veel inspiratie om al jullie projectjen te bekijken!
Nou ja zeg, natuurlijk vind ik dat goed!!!! Zo'n bijzonder ontwerp is het nou ook weer niet. Met overlijden is een bloem misschien ook wel mooi?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:54 schreef trui het volgende:
tan, ik vind ze zo lief, die naam-kaartjes. is het goed dat ik het idee van je steel? weliswaar voor bij een overlijden ipv een geboorte, maar het past in dit geval ook wel echt vind ik, en ik ben nog zoekend om iets met de kinderen te maken voor het afscheid van hun tante. lossen kunnen ze inmiddels haken.
quote:Het swappakketje komt eind deze week naar je toe! Wel pas openen op de 20ste.
O, en bij het openen is een schaar een absolute noodzaak!"
quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:19 schreef kirsten. het volgende:
Wow Karin die sjaal is heel mooi!
en altijd weer leuk zo'n schaapje
Ik ben een beetje in dubio; ik ben heeeeeel hard lucky stars aan het vouwen, maar m'n deken lonkt ook. Lastig lastig lastig.Don't know, ik heb ook duizenden sterretjes gevouwen.... Maar het uitleggen. Anders dood ik paperclips enzo, of frummel ik pennen uit mekaar. Dan kun je beter gaan knutselen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ze in een grote voorraadpot gedaan en dat staat gezellig in huis, maar wat ik ermee moet, och, nietsquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:05 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik vind die sterretjes ook wel leuk. Maar ja wat moet je er mee. En volgens mij kan ik ze niet eens vouwen. En ik ben er te lui voor.
Ik moet weer aan de haak! Opdrachtjes, gelukkig een flappie(koosje) en een pinguin, dus wel leuk om te doen. Vanavond maar eens kijken. Ga maar meteen meer van die pinguinnen maken, vind ze zo leuk en ze zijn zo snel af. Stiekem wil ik er een in elke kleur en dan op een rijtje neerzettenMaar dat wil ik ook met amineko's.
2quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:22 schreef MissN het volgende:
hallo allemaal! ik ben weer terug van vakantie! ben nog niet helemaal bijgelezen, maar ik zie dat er iig al 1 swappakketje is gearriveerd! spannend! ik heb nog niets gekregen...dus dat wordt uitkijken naar de postbode
Euroland heeft op dit moment Phildar katoen voor ¤2 per bolletjequote:Op vrijdag 15 april 2011 17:21 schreef Doobsie het volgende:
Heeft er iemand een goed(koop) adresje waar ik katoen kan kopen?
Of moet ik het echt hebben van de markt?
Ja, we hebben dit keer voor een lente-thema gekozenquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:51 schreef Kirb het volgende:
En dan met een thema ofzo begreep ik ook uit jullie posts?
Natuurlijkquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:15 schreef Kirb het volgende:
Klinkt leukben benieuwd naar jullie creaties.. (worden hier wel geshowd achteraf toch?)
Jouw uitleg klnkt al wat duidelijker.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:55 schreef EsseEi het volgende:
Oeeh spannend dat mensen al swapsels hebben ^^
Die shawl wordt mooi!en fleurig! En hij mag zolang zijn als je zelf wilt natuurlijk
probeer 'm eens om je nek
Trovey ik snap de tekst ook niet helemaal maar wat ik denk dat ze bedoeld met het eerste deel (niet de mouwen dus) is dat je V'tjes gaat haken:
1 stokje in een steek, 2 losse, stokje in dezelfde steek. Twee steken overslaan, stokje, 2 losse, stokje. Staat ook uitgelegd bij dit patroon! Succes!!
Die armsgaten snap ik ook niet helemaal, omdat ik nooit een vestje heb gemaakt.
Ik ging vandaag opzoek naar die Glossy Scheepjeswol, in een winkel die volgens de Scheepjeswol site scheepjeswol zou hebben...blijken ze daar alleen maar Lana Grossa te hebben!Niks gekocht dus (ja moet even op de centjes letten
) Moet ik maar een 2e poging wagen in rotterdam....maar pas over 3 weken (vakantie) waarschijnlijk :S
Het is eigenlijk een lap met gaten met daarin mouwen gehaakt, ik was al begonnen aan de hand van een foto maar heb dus gewoon stokjes gebruikt....ga ik ook niet overdoen nu ik al op de helft ben.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:05 schreef Spiegelei het volgende:
Lyssa! Mooie kleurtjes, ik vind die meest linkse overloop van catania heel erg mooi!
Nou trovey dat ligt niet aan jou hoor, ik denk dat EsseEi gelijk heeft. Kun je het aan de hand van een fotootje ook niet een beetje zien?
Neonkleurtjesquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:10 schreef Lyssa het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe garens! Ik ben in Veenendaal geweest bij "de Wolpoort" en ik kon deze felle bravo kleurtjes niet laten liggen, omdat ze zo mooi passen bij mijn felroze bravo. (Het is neongeel en feloranje). En daarnaast nog twee leuke overloop kleurtjes! En een blauwe cotton mix
Dat doe ik in ieder geval al...haar Engels is inderdaad niet helemaal van je het maar mijn Spaans is nog slechter.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:17 schreef MissN het volgende:
@trovey, zoals ik het lees bedoeld ze dat je gewoon moet haken in de v-tjes, maar door het gebrekkige engels is het wel een wat onduidelijk patroon..
Als het alleen voor Pasen is uiteraard geel, anders caramelbruin....ik heb gesproken.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:05 schreef Herfstblad het volgende:
Mooie kleurtjes!
Ik wil aan een paashaas beginnen, maar ik twijfel over de kleur. Ik kan kiezen uit caramelbruin, donkerbruin of geel. Ik weet het niet
Supergaaf!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:21 schreef Lyssa het volgende:
Wat een toffe vaasjes!!
Ik heb na Revostrike ook een muisje gemaakt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is iets meer Aziatisch dan de bedoeling, maar het is wel cute geworden!
Het is alleen voor Pasen eigenlijk ja. Maar iets staat me tegen bij een gele haasquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat doe ik in ieder geval al...haar Engels is inderdaad niet helemaal van je het maar mijn Spaans is nog slechter.![]()
[..]
Als het alleen voor Pasen is uiteraard geel, anders caramelbruin....ik heb gesproken.![]()
![]()
Een standaard sjaal is meestal 1.80.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:02 schreef _Arual_ het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand hoe lang een sjaal ongeveer moet worden? Ik ben er na 125 cm wel zo'n beetje klaar mee
Oogjes:quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:52 schreef LOVExLIVE het volgende:
Wauw wat staan er mooie dingen in dit topic! Ik ben zo jaloers op mensen die dat amigurumi kunnen maken. Ik ben komende weken heel wat dagen vrij, dus ik wil dat ook zo graag leren.
Probleem is, ik heb nog nooit gehaakt! Ik zou ook echt niet weten hoe je die verschillende steken kunt maken, en hoe je bijvoorbeeld die oogjes eraan krijgt. Ik heb al een beetje op internet rondgekeken maar ik vroeg mij af of iemand hier misschien zin heeft om te vertellen hoe je het hebt geleerd, en hoe lang het duurt om zo'n poppetje te maken als je het uiteindelijk een beetje kan. En misschien een aantal tips, of een goed boekje waarmee je het kunt leren?
En die verschillende kleuren, zijn dat allemaal verschillende lapjes of kun je die ook in elkaar haken? En hoe maak je die vormen erin? Alvast bedankt!
Als jij hem zo prima vindt dan is het toch ook goed?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:33 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Zo lang? Dan leg ik het even aan de kant voordat ik er verder mee ga....
Ik heb niet veel sjaaltjes, dus ik zou niet weten wat 'goed' is. Geen vergelijkingsmateriaal, en ik draag soms onbewust al wazige combi's, 't moet niet uit de hand lopen...quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als jij hem zo prima vindt dan is het toch ook goed?
Bedankt voor de tip. Ga van de week meteen even een kijkje nemen!quote:Op zondag 17 april 2011 17:32 schreef NoralyZ het volgende:
Voor de mensen in omgeving Amsterdam: De van oorsprong webshop Penelope Craft heeft sinds vandaag een echt winkeltje in de Lange Leidsedwarsstraat en is echt heel leuk! Ze verkopen o.a. KnitPro spullen (ik brei meer dan dat ik haak, maar de meeste breisters komen ook in dit topic geloof ik) en daar ben ik vooral blij mee omdat ik al zo'n uitwisselbare rondbreinaaldenset van hun heb maar nog wat andere maten wilden. En ze hebben mooie garens die ze op weinig andere plekken verkopen!
Goed geluisterd.quote:Op zondag 17 april 2011 16:26 schreef Herfstblad het volgende:
Best duur zo'n deken ja. Maar ik zou het er zelf ook niet voor over hebben, omdat ik het zelf ook kan maken
Ik ben aan de paashaas begonnen. Hij wordt toch maar caramelbruin.
Joh wat dacht je van 399 euro. En das nog afgeprijsd ook.quote:Op zondag 17 april 2011 15:45 schreef EsseEi het volgende:
oeh ze zijn niet allemaal heel recht nee! Deze prijzen vallen nog mee joh in vergelijking met sommige anderen...(had er 1 gezien van 150 euro ofzo?).
hihi maar een vaak gevoerde discussie over gehaakte dingen prijzen
Tja het is wel prijzig maar aan de andere kant weten we allemaal dat er in dekens veel moeite zit, en als het goed garen is zijn de materiaalkosten ook niet heel laag...
Maar...ik zou het er niet voor over hebben (ook omdat ik het zelf kan maken)
http://ebiart.blogspot.co(...)c1819684681557789130quote:Op maandag 18 april 2011 12:56 schreef mjk86 het volgende:
Ola!
Wat een leuke dingen zie ik weer voorbij komen! Vind die bloemensjaal echt heel gaaf. Heb hem als eerder van iemand voorbij zien komen en toen vond ik em ook al zo leuk. Is daar een patroon van?
Ze hebben er (nog) niet zo heel veel maar vooral de boeken die ze hebben zijn heeel gaaf! De meeste wolwinkels hebben wat oubollige boeken maar deze zijn hip en leuk. Je kan er trouwens nog niet pinnen, pas over een week of 3.quote:Op zondag 17 april 2011 17:59 schreef Sanne het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Ga van de week meteen even een kijkje nemen!
Oh, ik wil zoveel zeggen over de swap, maar dan verraad ik een heleboel en dat is stom. Maar ik vind het spannend!quote:Op zondag 17 april 2011 20:43 schreef mijsje het volgende:
Ik ben zo benieuwd wanneer ik iets hoor/zie van m'n swapmaatje...nu de 20ste dichterbij komt, kan ik bijna niet meer wachten
StefanieV = StefanieV
Spiegelei = Spiegelei
Daste is vandaag op de post!vertelde mijn swappartner
EsseEi = Epsiej - onderweg
Muck
Lyssa = LyssaOdyne - binnen
mijsje = mijsje
MissN (antartica) = nyn - onderweg
Ophelia
Herfstblad = Lizzerd - binnen
Lijnloos = Lijnloos - onderweg
nog aanvullingen?
Uhm, volgens mij bedoelen ze:quote:Muzzle
1. Ch7
2. 1sc in 2nd ch from hook, 5sc, ch2, continue on the other side of chain: 6sc, ch2
3. (5sc, 2sc ieon 3sc) repeat one time
4. - 7. 22sc
Oh maar dat is ook zo, ik bast (nog?quote:Op maandag 18 april 2011 21:41 schreef Lyssa het volgende:
Vorig jaar had ik het pakketje door een fout bij de TNT ook later, niets aan te doen. Uiteindelijk krijg iedereen wel het pakketje en heb je enkel wat meer geduld nodig!
Ik heb makkelijk praten, mijn pakketje ligt al vrijdag op me te wachten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wacht rustig af. Ik zat trouwens eens rond te kijken op Ravelry naar swaps. Dat zijn soms echt hele leuke (en best prijzige) swaps. Ik heb me aangesloten bij de Birthday 2011 swap (ik ben toch pas in november jarig dus ik kan mooi kijken wat iedereen daar doet en ondertussen wat centjes apart leggen). Alhoewel het best prijzig is lijkt het me toch wel erg leuk om daaraan mee te doen.
Stefanie, jij hebt eens aan een internationale swap meegedaan (was niet zo goed bevallen toen geloof ik) maar wat heb jij toen nog ontvangen? Of had ik dat al eens gevraagd?klerkje
Second that!quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:10 schreef trui het volgende:
wat dacht je van ehm.. openmaken, foto's maken en hier laten zien?het maakt toch niet zo heel veel uit hoe laat iedereen dat precies doet. het voordeel van zo'n forum (boven een chatbox oid) is juist dat je op je eigen moment rustig kunt bijlezen en reageren.
maar ik doe niet mee, dus het is maar een visie van een buitenstaander.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:25 schreef Lijnloos het volgende:
Wat supergrappig Trovey!Leuk bedacht en gemaakt!
Citroenvla, welkom en wat een leuke dingen heb je al gemaakt!
Bijna Swap-openmaak-tijd!
Bedankt, het ding werkt ook nog....is heel stevig door dat lint.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |