Het vaasje mrt de vierkantjes is erg leukquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:52 schreef Tan het volgende:
Nee ik heb wat gemaakt, jawel!
Nog een vaasje. Er komt nog een derde vaasje bij, ik weet alleen nog niet wanneer
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik niet, maar mn man denk ik wel.. nou moet ik zeggen, dat ik t nog nooit geprobeerd heb hoor, dus misschien moet ik gewoon de gok eens wagen en zoiets maken en neerzettenquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:53 schreef trui het volgende:
vind je dit zo ver gaan dan? ik niet hoor.
superleuk gelukt, tan!
quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:58 schreef kirsten. het volgende:
Leuke dingen gemaakt jongensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Doen! Je moet trouwens nooit voor een ander denken want zijn reactie kon je nog wel eens blij verrassenquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:39 schreef Doobsie het volgende:
[..]
Ik niet, maar mn man denk ik wel.. nou moet ik zeggen, dat ik t nog nooit geprobeerd heb hoor, dus misschien moet ik gewoon de gok eens wagen en zoiets maken en neerzetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga maar eens vierkantjes haken voor Up![]()
Ooooh ja, wat gaaf zeg! Ik zat ook al te denken om paaseitjes te haken, maar kon zo snel geen patroon vinden. Ik ben nu nog bezig met een derde vaasje, de grootste, en ik hoop deze af te krijgen voor pasen, dan zal ik me eens werpen op paaseierenquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:14 schreef trui het volgende:
kirsten wat akelig dat je oom en zijn dochtertje zo dicht bij die schietpartij waren. godzijdank zijn zij niet geraakt... kwakz0r ik hoop maar dat 't ook geen bekenden van jou treft. ik ben ook wel benieuwd, sommige collega's wonen in Alphen. de kans dat 't precies hen aangaat is natuurlijk maar klein, maar toch.
tan, ik kwam iets tegen dat me echt iets voor jou leek: een combinatie van haken en wolvilten (én paasdecoraties) :
[ afbeelding ]
ooh met dat wolrek he, supergaaf. Ik kijk wel eens op haar weblog en ik dacht in eerste instantie toen ik er gewoon overheen scrolde dat het gefotoshopt was... M'n moeder zou me wat aandoen als ik zoveel wol heb (ze vind 5 boxen vol al veel, nou is dat ook wel veel maar dat valt in het niets bij ditquote:Op zondag 10 april 2011 06:58 schreef trui het volgende:
geen idee! maar voor de volledigheid: ik kwam 't hier tegen. het eierpatroon staat er ook op.en de plaatjes van de versierde eieren zag ik op haar flickr-pagina. de foto van haar werkkamer is trouwens ook om van te kwijlen!
en: jij bent ook al vroeg op zeg!
Hij is leuk zeg!!quote:Op zondag 10 april 2011 11:44 schreef Lyssa het volgende:
Wat een gave paaseieren! En ik moet mn eigen hobby kamer maar eens pimpen
Gisteren in de zon een patroon gemaakt uit het vrolijke beestjes haken.
Een dame Kakelbont!
[ afbeelding ]
Ik ben niet helemaal tevreden, maar moest ook met restjes werken.
Dank je Doobsie ga vanavond eens even beginnen.quote:Op zondag 10 april 2011 13:24 schreef Doobsie het volgende:
Ik ben ook bezig met een soort top aan het haken voor mezelf..
Mijn schoonmoeder heeft me geholpen met het beginnetje..
Gewoon een rij vaste haken..
Dan 2 rijtes stokjes
Dan 2 rijtjes gaatjes de eerste 5 van de toer stokjes, dan 2 vaste, 2 vaste overslaan, en in de derde vaste een stokje, 2 vaste haken, 2 overslaan, stokje in de derde..
Dit zo ook 2 rijtjes doen.. en daarbovenop weer twee rijtjes stokjes..
We hebben besloten er geen echte mouwen in te maken maar een soort van schouderbandjes, die maken we dan ongeveer een cm of 10 breed.
Ik hoop dat dit ook zo allemaal gaat lukken, mischien dat het voor jou ook wel wat is?
En anders euh..ravelry? dat werd me hier ook gezegd en inderdaad het is zeer de moeite waard daar een accountje aan te maken, je blijffffftttt er kijken hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |