abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 april 2011 @ 22:43:02 #276
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_95693579
Oh ja Lyssa dat is waar je hebt nog foto's laten zien van die swap (of heb ik die (ook) op ravelry gezien).

Oeh en ik checkte net m'n mail en ik had bericht van m'n swappartner. M'n pakje is onderweg! *O*
klerkje
pi_95693661
Mooi duckie lyssa, die catania vindt ik echt zo mooii!
haken is cool
  maandag 18 april 2011 @ 22:59:27 #278
339299 mjk86
zeg maar Marjon..
pi_95694686
@Annelotje: de uitleg van de sjaal heb ik niet. Wel de uitleg van de "krokodillen steek" opzich. Die heb ik even gegoogled en toen kwamen er wel een paar youtube filmpjes tevoorschijn (haha héb je dr weer met dr youtube)
Het is dus straks nog een beetje prutsen met hoe ik die steek in een driehoeksvorm ga gieten. Denk dat ik al wel een ideetje heb, maar eerst moet ik een dikkere naald hebben anders worden die schubjes zo stug.
Maar eigenlijk moet ik éérsteerst-echteerst verder met dat vestje, die wil ik echt af! Duurt nog wel even hahaha
pi_95695048
Hallo ha(a)k(st)ers!

Mede door dit topic (en haakgenen van overgrootmoeder) ben ik begonnen met haken en haak nu twee maanden, ben helemaal verslaafd!
Wat een leuke hobby en wat een mooie dingen kun je allemaal maken, ik zie hier zoveel gave dingen voorbij komen.
Met behulp van een moeder en schoonmoeder, youtube en een boek (300 haaktips en technieken) geleerd.

Haaksels tot nu toe:

Sjaal als eerste serieus project, later muts erbij:

En een tasje:

Ook een bijpassende muts:

En nog een tasje, ben gek op tasjes!

Nu bezig met een sjaal of omslagdoek van bloemen, ligt eraan of ik genoeg garen heb...

Leuk om hier een nieuwe hobby te delen met allemaal enthousiastelingen!

[ Bericht 53% gewijzigd door Citroenvla op 18-04-2011 23:28:46 ]
  maandag 18 april 2011 @ 23:14:22 #280
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_95695620
leuk citroenvla! en welkom hier! :)
in de haak.
  dinsdag 19 april 2011 @ 06:28:16 #281
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_95701070
Welkom Citroenvla! Leuke dingen heb je gehaakt! :D Vind dat zwart witte tasje echt heel leuk! ^^ en die blauwe, wat voor garen is dat? Zpagetti? (het ziet er zo dik uit :)) Mooie kleur ook.

Vind het zo knap als je mutsen kan haken :@ mijn ene poging mislukte jammerlijk...zie het niet echt zitten om nog eens te proberen. Ben nooit zo goed met dingen op maat maken :P

Internationale swaps klinkt leuk trouwens :) maar inderdaad, verzendkosten zijn dan behoorlijk hoog...misschien later, als ik geld verdien met het harde werken ;)
pi_95701783
Thanx EsseEi,

Die blauwe is idd Zpagetti, haakt wel heel zwaar zeg, had na dat tasje echt een beetje last van mijn handen...

Muts was niet zo heel moeilijk hoor, ook met behulp van een youtube filmpje:

Zij legt het heel duidelijk uit, en deze past mij gewoon, terwijl ik een groot hoofd heb...
Dat swappen lijkt me erg leuk, doe de volgende keer mee!

En dan nog een domme vraag; ik kan nergens smilies vinden als ik wil reageren?
pi_95701895
Onderaan naast de knop invoeren staat een smiley, daarop klikken en de rest komt tevoorschijn.
Welkom trouwens!!

Ik kan weer bijna eindelijk gaan haken. Moet nog 1 lap breien en dan eens kijken of ik er iets van kan maken wat enigzins op een ijsbeer lijkt. Zoals het er nu uitziet.... :N
Of misschien ga ik donderdag al haken, in het zonnetje O+
Ik haat mn nieuwe college tijden met dit weer, om 1 uur pas weg, 8 uur thuis wat heb ik daar aan.
pi_95704020
wat leuk allemaal citroenvla, zeker dat laatste tasje, die kleur O+
haken is cool
pi_95704148
Even weer een update van de Swap:

StefanieV = StefanieV -
Spiegelei = Spiegelei - onderweg
Daste = onderweg
EsseEi = Epsiej - onderweg
Muck -
Lyssa = LyssaOdyne - binnen
mijsje = mijsje -
MissN (antartica) = nyn - onderweg komt hopelijk vandaag??
Ophelia -
Herfstblad = Lizzerd - binnen
Lijnloos = Lijnloos - binnen
Marjo -
haken is cool
pi_95704323
oooh zo spannend! Nog 1 nachtje slapen en dan mogen jullie de pakketjes open maken. Ik vind het zo jammer dat ik niet mee kon doen. Next time.. next time...

@mjk86 ik zal eens even op youtube gaan kijken. Dat is ook mijn beste vriend! Als ik iets niet snap gewoon even een filmpje kijken en het is helemaal duidelijk!

Citroenvla welkom! En leuke tasjes zeg!
pi_95704582
Welkom Citroenvla! Ik vind vooral het Zpagetti-tasje tof :)
pi_95705866
WElkom citroenvla, leuke dingen heb je gemaakt!

Zo vandaag naar de markt geweest en heb weer rose garen dus kan weer verder met mn top :)
  dinsdag 19 april 2011 @ 11:06:09 #289
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_95705985
ik ben -als afwisseling van de stella maris vierkantjes- begonnen met een babydekentje voor m'n zwangere nicht. zij wilde graag precies zoeen als ik vorig jaar voor haar zusje gemaakt heb, in de larksfoot-steek. dus dat doe ik dan braaf. :) al vind ik het leuker om nieuwe dingen te maken, die ik nog niet eerder geprobeerd heb. maar jaaa.
in de haak.
  dinsdag 19 april 2011 @ 11:15:05 #290
244933 trovey
Nachtoele
pi_95706299
Weer leuke dingen gezien en welkom citroenvla, net als ik ook een tassentik? :+
Ik ben maar weer eens in het alternatieve garen gedoken, ik ben mijn huis aan het opruimen qua spullen (heel veel spullen na 18 jaar hier wonen }:| , de Kringloop is momenteel heel blij met me :') ) en vond nog cadeaulint wat ik toch de komende 25 jaar niet opmaak dus dan maar met dit

Dit gemaakt..

Weer een opbergtasje/etui voor mijn mobiel. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_95706637
Wat supergrappig Trovey! _O_ Leuk bedacht en gemaakt!

Citroenvla, welkom en wat een leuke dingen heb je al gemaakt!

Bijna Swap-openmaak-tijd! *O*
pi_95707246
Wat grappig, Trovey! :)
pi_95707674
Ik wil mijn pakketje ik wil mijn pakketje :o
ik heb morgen om 9 uur arbeidsvoorwaardengesprek...mag ik hem morgenvroeg dan al openmaken om 8 uur of nadat ik weer thuiskom?? of we doen het allemaal 's avonds als iedereen thuis is??
haken is cool
  dinsdag 19 april 2011 @ 12:08:40 #294
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_95708173
Jeej *O* de postbode is net langsgeweest en hij had een pakje voor me!
Ik zet het meteen weg hoor, ik ben veel te nieuwsgierig!

Hoe gaan we dat morgen doen dan? Normaal gesproken zou ik moeten werken en ben ik rond 17:30 uur thuis, maar ik ben van het weekend door m'n rug gegaan -O- , daardoor ga ik deze week niet meer werken. Ik ben dus de hele dag thuis.... met een pakje ...... :{

Lijstje
StefanieV = StefanieV -
Spiegelei = Spiegelei - binnen
Daste = binnen
EsseEi = Epsiej - onderweg
Muck = Muck -
Lyssa = LyssaOdyne - binnen
mijsje = mijsje -
MissN (antartica) = nyn - onderweg komt hopelijk vandaag??
Ophelia = -Ophelia- -
Herfstblad = Lizzerd - binnen
Lijnloos = Lijnloos - binnen
Marjo = -Marjo- -

[ Bericht 11% gewijzigd door Spiegelei op 19-04-2011 12:26:17 ]
klerkje
  dinsdag 19 april 2011 @ 12:10:18 #295
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_95708231
wat dacht je van ehm.. openmaken, foto's maken en hier laten zien? :+ het maakt toch niet zo heel veel uit hoe laat iedereen dat precies doet. het voordeel van zo'n forum (boven een chatbox oid) is juist dat je op je eigen moment rustig kunt bijlezen en reageren.

maar ik doe niet mee, dus het is maar een visie van een buitenstaander. 8-)
in de haak.
  dinsdag 19 april 2011 @ 12:13:50 #296
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_95708363
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 12:10 schreef trui het volgende:
wat dacht je van ehm.. openmaken, foto's maken en hier laten zien? :+ het maakt toch niet zo heel veel uit hoe laat iedereen dat precies doet. het voordeel van zo'n forum (boven een chatbox oid) is juist dat je op je eigen moment rustig kunt bijlezen en reageren.

maar ik doe niet mee, dus het is maar een visie van een buitenstaander. 8-)
Second that! :Y
klerkje
pi_95708380

*O* Hier is hij ook binnen!!! *O* moet ik echt wachten???
"An unfortunate thing about this world is that the good habits are much easier to give up than the bad ones."
W. Somerset Maugham
pi_95708452
Leuk ingepakt, Daste! :)

Ik ben het ook eens met trui, al is voor een bepaald tijdstip ook wel iets te zeggen. Maar het maakt mij verder niets uit dus :)
pi_95708482
Wat mij betreft maakt iedereen het open wanneer ie wil. Ik moet ook gewoon werken en na het werk ga ik met Minke BBQ-en bij vrienden, dus ben pas "laat" thuis... voor mij wordt het dus in de avond dat ik hier mijn fotootjes kom showen! *O*
  dinsdag 19 april 2011 @ 12:25:59 #300
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_95708748
maar dan kan je lekker wel ook een heuleboel fotootjes van ons bewonderen.

Ik hoop voor iedereen die nog niets heeft dat alles snel binnen is! Wel zo leuk.

@Daste ik pas het lijstje ff aan dan.
klerkje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')