Oh maar dat is ook zo, ik bast (nog?quote:Op maandag 18 april 2011 21:41 schreef Lyssa het volgende:
Vorig jaar had ik het pakketje door een fout bij de TNT ook later, niets aan te doen. Uiteindelijk krijg iedereen wel het pakketje en heb je enkel wat meer geduld nodig!
Ik heb makkelijk praten, mijn pakketje ligt al vrijdag op me te wachten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wacht rustig af. Ik zat trouwens eens rond te kijken op Ravelry naar swaps. Dat zijn soms echt hele leuke (en best prijzige) swaps. Ik heb me aangesloten bij de Birthday 2011 swap (ik ben toch pas in november jarig dus ik kan mooi kijken wat iedereen daar doet en ondertussen wat centjes apart leggen). Alhoewel het best prijzig is lijkt het me toch wel erg leuk om daaraan mee te doen.
Stefanie, jij hebt eens aan een internationale swap meegedaan (was niet zo goed bevallen toen geloof ik) maar wat heb jij toen nog ontvangen? Of had ik dat al eens gevraagd?klerkje
Second that!quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:10 schreef trui het volgende:
wat dacht je van ehm.. openmaken, foto's maken en hier laten zien?het maakt toch niet zo heel veel uit hoe laat iedereen dat precies doet. het voordeel van zo'n forum (boven een chatbox oid) is juist dat je op je eigen moment rustig kunt bijlezen en reageren.
maar ik doe niet mee, dus het is maar een visie van een buitenstaander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |