abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 april 2011 @ 06:34:55 #151
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_95527908
hihi niet deftig ^^ Wat is Vlaams toch mooi :)
Evenals je schaap! :D Vind hem weer erg schattig!!!

Hoop dat ik ooit nog de moed kan verzamelen om Floortje met fluffy wol te haken...
(en jeej bijna weekend ;) en ik heb geen stem meer :P)
pi_95528620
Wow Karin die sjaal is heel mooi!
en altijd weer leuk zo'n schaapje :D

Ik ben een beetje in dubio; ik ben heeeeeel hard lucky stars aan het vouwen, maar m'n deken lonkt ook. Lastig lastig lastig.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 15 april 2011 @ 11:13:47 #153
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_95534072
sorry kirsten, aan mij heb je niks. ik zie er de lol ook totaal niet van in. :o
in de haak.
pi_95534173
quote:
6s.gif Op vrijdag 15 april 2011 08:19 schreef kirsten. het volgende:
Wow Karin die sjaal is heel mooi!
en altijd weer leuk zo'n schaapje :D

Ik ben een beetje in dubio; ik ben heeeeeel hard lucky stars aan het vouwen, maar m'n deken lonkt ook. Lastig lastig lastig.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't know, ik heb ook duizenden sterretjes gevouwen.... Maar het uitleggen. Anders dood ik paperclips enzo, of frummel ik pennen uit mekaar. Dan kun je beter gaan knutselen...
pi_95536155
Ik vind die sterretjes ook wel leuk. Maar ja wat moet je er mee. En volgens mij kan ik ze niet eens vouwen. En ik ben er te lui voor.

Ik moet weer aan de haak! Opdrachtjes, gelukkig een flappie(koosje) en een pinguin, dus wel leuk om te doen. Vanavond maar eens kijken. Ga maar meteen meer van die pinguinnen maken, vind ze zo leuk en ze zijn zo snel af. Stiekem wil ik er een in elke kleur en dan op een rijtje neerzetten O+ Maar dat wil ik ook met amineko's.
  vrijdag 15 april 2011 @ 12:29:48 #156
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_95537091
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 12:05 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik vind die sterretjes ook wel leuk. Maar ja wat moet je er mee. En volgens mij kan ik ze niet eens vouwen. En ik ben er te lui voor.

Ik moet weer aan de haak! Opdrachtjes, gelukkig een flappie(koosje) en een pinguin, dus wel leuk om te doen. Vanavond maar eens kijken. Ga maar meteen meer van die pinguinnen maken, vind ze zo leuk en ze zijn zo snel af. Stiekem wil ik er een in elke kleur en dan op een rijtje neerzetten O+ Maar dat wil ik ook met amineko's.
Ik heb ze in een grote voorraadpot gedaan en dat staat gezellig in huis, maar wat ik ermee moet, och, niets :+
Maar dat heb ik met veel origami-dingetjes en haakwerkjes :D
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_95537334
Leuk schaap! :)

En mensen kijken me ook raar aan als ik zeg dat ik weleens sterretjes vouw en ze in een weckpotje doe. Dan krijg je inderdaad standaard 'En dan?' te horen.
Maar ik heb echt een minipotje nog. Ben heel vaak de strookjes kwijt, omdat ik ze opberg voor de katten. Die jatten ze anders om op te eten. :')

De postbode stond net aan de deur met een pakketje. Volgens mij is dat mijn swap. Ik verwacht verder niets, dus ik wacht braaf met openen :)
Het is wel de week van de pakketjes hier. Wat dingen verkocht, dus zelf een paar keer en heen weer gegaan naar het postkantoor en nu krijg ik er zelf 1 :P
  vrijdag 15 april 2011 @ 15:29:14 #158
52016 Lyssa
music <3
pi_95544799
Ooeh! Spannend herfstblad. Ben je dan de eerste met een swappakketje al binnen :o

Mooi schaap O+

Haken is altijd leuker dan vouwen! :P
pi_95546691
Misschien heeft Lijnloos hem ook wel binnen inmiddels? Aangezien die een berichtje had gehad dat het pakketje onderweg was :)

Ik ben trouwens wel heel benieuwd! :P

[ Bericht 12% gewijzigd door Herfstblad op 15-04-2011 16:42:32 ]
pi_95549007
Heeft er iemand een goed(koop) adresje waar ik katoen kan kopen?
Of moet ik het echt hebben van de markt?
  vrijdag 15 april 2011 @ 17:28:03 #161
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_95549234
Ik vond hobbydoos.nl wel voordelig voor katoen (kijk ook bij de koopjes)
  vrijdag 15 april 2011 @ 17:46:43 #162
52016 Lyssa
music <3
pi_95549887
Mijn swap pakketje is ook binnen *O* Volgens mij was 't gisteren ook al aangeboden, maar ik had geen briefje gevonden :o Het was eerder vandaag al aangeboden volgens de track and trace :P Er staat helaas geen info over postkantoor van de afzender erbij :+ })

Ik hoop niet dat het breekbaar is :+ Want de postbode heeft het gewoon met geweld door de brievenbus geduwd :o

@Doobsie: de pipoos heeft ook vaak katoen en de Wibra soms, dat heet nova volgens mij.

[ Bericht 15% gewijzigd door Lyssa op 15-04-2011 17:55:00 ]
pi_95552444

Weet iemand hoe lang een sjaal ongeveer moet worden? Ik ben er na 125 cm wel zo'n beetje klaar mee :')
pi_95553247
hallo allemaal! ik ben weer terug van vakantie! ben nog niet helemaal bijgelezen, maar ik zie dat er iig al 1 swappakketje is gearriveerd! spannend! ik heb nog niets gekregen...dus dat wordt uitkijken naar de postbode :D
haken is cool
pi_95555163
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 19:22 schreef MissN het volgende:
hallo allemaal! ik ben weer terug van vakantie! ben nog niet helemaal bijgelezen, maar ik zie dat er iig al 1 swappakketje is gearriveerd! spannend! ik heb nog niets gekregen...dus dat wordt uitkijken naar de postbode :D
2 :D (van Lyssa en Herfstblad)
pi_95561093
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 17:21 schreef Doobsie het volgende:
Heeft er iemand een goed(koop) adresje waar ik katoen kan kopen?
Of moet ik het echt hebben van de markt?
Euroland heeft op dit moment Phildar katoen voor ¤2 per bolletje
pi_95565515
Dank jullie wel voor de reacties :)
  zaterdag 16 april 2011 @ 06:47:10 #168
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_95572893
@Arual, ik vind hem mooi qua lengte en heb een beetje spijt dat ik hem niet ook zo heb gemaakt. Ik heb mijn bloemensjaal even weggelegd want het is helemaal geen sjalenweer meer en ik zie zoveel andere leuke dingen om te maken. Maar de mijne is vier rijen breed en daar gaan nog heel wat uurtjes in zitten vrees ik :')
En ik vind jouw kleuren echt heel erg mooi bij elkaar, al zou ik dat zelf dan weer niet dragen. Ik vind het wel mooi om naar te kijken :)
pi_95575941
Hoe werkt zo'n swap eigenlijk? newbie.. :@

ik ben femsss, was wachtwoord kwijt
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_95576193
De swap is onderweg *O*

Kirb: je bent met een groepje en je maakt voor iemand een haakproject. En dat stuur je dan op (in het kort uitgelegd haha)
pi_95576423
En dan met een thema ofzo begreep ik ook uit jullie posts?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  zaterdag 16 april 2011 @ 12:14:09 #172
112545 Muck
pi_95576954
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 11:51 schreef Kirb het volgende:
En dan met een thema ofzo begreep ik ook uit jullie posts?
Ja, we hebben dit keer voor een lente-thema gekozen :)
pi_95576971
Ja, deze keer met voorjaar/pasen als thema. Je weet ook alleen voor wie je het maakt, niet van wie je het krijgt... :)
pi_95576996
Klinkt leuk :) ben benieuwd naar jullie creaties.. (worden hier wel geshowd achteraf toch?)
  zaterdag 16 april 2011 @ 12:16:26 #175
112545 Muck
pi_95577017
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 12:15 schreef Kirb het volgende:
Klinkt leuk :) ben benieuwd naar jullie creaties.. (worden hier wel geshowd achteraf toch?)
Natuurlijk :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')