SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:19 schreef kirsten. het volgende:
Wow Karin die sjaal is heel mooi!
en altijd weer leuk zo'n schaapje
Ik ben een beetje in dubio; ik ben heeeeeel hard lucky stars aan het vouwen, maar m'n deken lonkt ook. Lastig lastig lastig.Don't know, ik heb ook duizenden sterretjes gevouwen.... Maar het uitleggen. Anders dood ik paperclips enzo, of frummel ik pennen uit mekaar. Dan kun je beter gaan knutselen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ze in een grote voorraadpot gedaan en dat staat gezellig in huis, maar wat ik ermee moet, och, nietsquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:05 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik vind die sterretjes ook wel leuk. Maar ja wat moet je er mee. En volgens mij kan ik ze niet eens vouwen. En ik ben er te lui voor.
Ik moet weer aan de haak! Opdrachtjes, gelukkig een flappie(koosje) en een pinguin, dus wel leuk om te doen. Vanavond maar eens kijken. Ga maar meteen meer van die pinguinnen maken, vind ze zo leuk en ze zijn zo snel af. Stiekem wil ik er een in elke kleur en dan op een rijtje neerzettenMaar dat wil ik ook met amineko's.
2quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:22 schreef MissN het volgende:
hallo allemaal! ik ben weer terug van vakantie! ben nog niet helemaal bijgelezen, maar ik zie dat er iig al 1 swappakketje is gearriveerd! spannend! ik heb nog niets gekregen...dus dat wordt uitkijken naar de postbode
Euroland heeft op dit moment Phildar katoen voor ¤2 per bolletjequote:Op vrijdag 15 april 2011 17:21 schreef Doobsie het volgende:
Heeft er iemand een goed(koop) adresje waar ik katoen kan kopen?
Of moet ik het echt hebben van de markt?
Ja, we hebben dit keer voor een lente-thema gekozenquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:51 schreef Kirb het volgende:
En dan met een thema ofzo begreep ik ook uit jullie posts?
Natuurlijkquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:15 schreef Kirb het volgende:
Klinkt leukben benieuwd naar jullie creaties.. (worden hier wel geshowd achteraf toch?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |