Ja, kon geen patroon vinden eigenlijk...quote:Op zondag 10 april 2011 17:19 schreef EsseEi het volgende:
wow die prei lijkt goed!heb je 'm zelf ontworpen?
die vierkantjes zijn tof!mooie kleuren en mooi met dat zwarte randje ^^ Welk patroon is dat? (volgens mij heb jij ze ook weleens gemaakt toch, Trui??)
En de hartjes en bloempje zijn ook leuk en vrolijk!:D
heb al bijna 3 rijen van m'n Up af...en dan hoef ik er nog maar 8dus ben ik op de helft (of eigenlijk: 75%, met de andere kant erbij
)
En mag de breinaalden van m'n "schoonmoeder" lenen, ga ik daar misschien maar vierkantjes voor knit a square mee maken, om te oefenen haha
ook namens mij welkom maar pas op, hoe meer je dit topic volgt hoe verslaafder je raakt hahaha heb zulke leuke dingen voorbij zien komen dat heel veel op mijn verlanglijstje staat. en voor dat je pas begonnen bent met haken mijn complimenten ziet er mooi en strak uit.quote:Op zondag 10 april 2011 16:40 schreef mjk86 het volgende:
Hihi, grappig die prei! Leuk ook voor in een kinderkeukentje ofzo.
Okee, even een poging om foto's te showen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allemaal losse dingetjes dus, maar die squares moeten uiteindelijk een dekentje worden
Dus: tadaa!
quote:Op zondag 10 april 2011 13:56 schreef trui het volgende:
het is niet precies wat je bedoelt denk ik toverheks, maar ik ga deze maken, voor m'n moeder:
stella maris (ook in 't nederlands verkrijgbaar).
[ afbeelding ]
anders is dit misschien wat voor je: granny shrug maar ja. wel engels... maar dat hoeft echt niet zo heel ingewikkeld te zijn hoor, daar valt wel aan te wennen. en als dat lukt heb je op ravelry een ruime keus aan patronen. zoek bijv. binnen 'patterns' op 'shrug' (en selecteer crochet).
Breien gaat veeeeeel langzamer!!! Bij mij dan, terwijl ik toch echt op redelijk tempo brei, maar het duurt langer voordat je iets hebt.quote:Op zondag 10 april 2011 18:22 schreef Sanne het volgende:
Ik ben een hoesje voor mijn iPad aan het haken met allemaal vasten. Leek me lekker stevig. Maar het schiet niet op! Ben al dagen bezig terwijl ik dat hele ding in amper twee uur had kunnen breien. Moet wel lachen om mijzelf. Ik moet en zal haken terwijl ik veel beter (en mooier) breien kan.
Ja, dat doe ik ook, ik vind het erg leuk lijken bij die twee die ik al af hebquote:Op zondag 10 april 2011 21:43 schreef Muck het volgende:
Ik denk dat ik er nog een paar maak in verschillende maten (appelmoespot, erwtjespotje etc.), en dan in elk potje een bloem ga zetten op dat bord
Ik brei als een bezetene. Met haken zie ik alleen met stokjes het werk snel vorderen, vasten duurt bij mij echt veeeeel langer dan breien.quote:Op maandag 11 april 2011 12:06 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Breien gaat veeeeeel langzamer!!! Bij mij dan, terwijl ik toch echt op redelijk tempo brei, maar het duurt langer voordat je iets hebt.
Ik verstuur hem deze week ergens, weet nog niet wanneer precies maar hij moet ten laatste zaterdag weg en dan hoop ik dat hij nog op tijd zal zijn..quote:Op maandag 11 april 2011 13:18 schreef mmascha het volgende:
Wanneer gaan jullie de swap versturen/openen?
Dat is toevallig. Die was ik vorige week ook tegengekomen. Heb net met mijn moeder afgesproken dat we komend weekend eens een poging gaan wagen om ook zulke eieren te maken!quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:14 schreef trui het volgende:
tan, ik kwam iets tegen dat me echt iets voor jou leek: een combinatie van haken en wolvilten (én paasdecoraties) :
[ afbeelding ]
Ik vond La Barcelana (c/ Brosoli, zijstraat van c/ Argenteria, wat sowieso een aanrader is met veel zelfgemaakte spullen en ideeën) erg leuk. Niet enorme keus, maar wel mooie garens. Veel wol, katoen, merino.quote:Op maandag 11 april 2011 21:50 schreef Daste het volgende:
Oeh Knitwit, heb je daar een adres van? Er zijn vage plannen om naar Barcelona te gaan en het lijkt me leuk om ook daar naar een wolwinkeltje te gaan. Zo krijg ik allemaal 'internationale' wolletjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |