abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95414156
Feli whoop :)

En idd mijsje het is met saskia van wibra, het zijn wel 2 bolletjes die men mama al heel lang had liggen. Had ik ze vorige keer van mij gemaakt en nu komen ze tot hun recht. Ik vond het zelfs zo leuk dat ik er nog ééntje aan het maken ben. Weer da lichte groen met een anders soort groenig blauw deze keer. Ik ga het ook weer net iets anders maken qua afwerking. Ik vind namelijk de sluiting vanboven iets te kort en ga bij deze nog een extra rijtje erbij doen. Ze zijn erg leuk om te maken en gaat snel voort ook nog :).
Only Heroes live forever.
blog
pi_95414275
Het zijn ook leuke tasjes om iets kado in te geven :)
pi_95414348
Idd, we gaan binnenkort ook op een marktje staan en ik dacht er misschien enkele aan te bieden voor de verkoop. Als ze niet vekopen dan kan ik ze alsnog gebruiken/kado doen :)
blog
  dinsdag 12 april 2011 @ 21:16:29 #104
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_95414563
Weet iemand toevallig nog een leuk wolwinkeltje in Torquay Engeland? Vind het wel een leuk idee om uit iedere vakantieplaats wat wol mee te nemen. O+
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_95415182
Sanne: kan het kloppen dat dat bij Torbay zit?

Op ravelry kan je zoeken op plaats naar winkels (dat vind je onder yarns), dan kom ik in Torbay deze tegen: http://www.thewoolgallery.co.uk/

Ben benieuwd, kom zelf ook nog wel eens in Engeland.
  dinsdag 12 april 2011 @ 22:07:35 #106
1762 YPPY
Yppiaans
pi_95418199
Vooraankondinging: ik loop achter. :')

trui, leuke olifantjes, zo aan elkaar. Ik vind vooral de blauwe leuk, omdat die wat simpeler is. Het is toch al een klein ding met friemeldingen en met de trui-iaanse ( ;) ) kleurtjes vind ik het dan net wat te druk. Mooie tas, perfect voor Gijs om in te slapen. O-)

loqi: super zo'n draak uit 1 stuk! Scheelt vast heel veel naaiwerk, goede actie dus. :D

spiegelei: heerlijk fleurige pentagonnetjes. O+

omdatappel: schattig uiltje, ook knuffelbaar

sanne: veeeel te laat, maar zo met drie bloemen is de sjaal prima, vind ik dan. ;)

Whoop: laptophoes is super! Zouden zo mijn kleurtjes kunnen zijn. ;) Dat gele beertje/konijntje/hondje is knuffel-lief.

tan: ontzettend leuk idee weer van je, met dat kaartje voor Owen. Geweldige paastakken ook!

trovey: wat een eer dat de maakster jouw theemutsding leuker vindt. ^O^ Die link met quilts, geniaal gewoon! Dat wil ik! Dat wil ik! Dat wil ik! Geen idee hoe je de tas gevouwen hebt, maar hij is leuk. :D

inu: de plastictasjestas is erg leuk geworden. Prima recycling. :)

SummerBreeze: mooie bloemen zijn het geworden. :)

natalie: leuk eendje, zeker voor een eerste amigurimi.

kwak: je laat perfect zien dat monsters ook lief kunnen zijn. O+

knitwit: leuk idee zeg om potjes zo op te vrolijken, ga ik onthouden. :)

annelotje: wat een ontzettend schattige kleuren ook voor het hertje. O+

Karin: die sjaal is ook erg leuk, ga ik toch twijfelen over de andere die op mijn lijstje staat. :D

Arual: mooie kleuren voor je sjaal!

Sorry, nu ben ik moe, morgen verder. Of overmorgen. :P
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 12 april 2011 @ 22:12:02 #107
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_95418569
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:27 schreef KarinvdB het volgende:
Sanne: kan het kloppen dat dat bij Torbay zit?

Op ravelry kan je zoeken op plaats naar winkels (dat vind je onder yarns), dan kom ik in Torbay deze tegen: http://www.thewoolgallery.co.uk/

Ben benieuwd, kom zelf ook nog wel eens in Engeland.
Die zit in Devon. Daar komen we zeker deze zomer in de buurt.
Die van Barcelona ga ik ook onthouden. Voor een stedentripje. O+
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_95420213
wow Yppy, jij bent nog verder terug gegaan... ik was al blij dat ik van dit topic alles gezien en gezegd had nu... :P
  woensdag 13 april 2011 @ 08:56:01 #109
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_95431213
YPPY _O_ Dat je die moeite neemt (nu weet ik het zeker: ik ben lui)
pi_95432630
haha, ik dacht al huh hij is nog niet af, aangezien ik plannen heb voor een andere, maar toen dacht ik oja! Je hebt gewoon het andere topic ernaast gehouden, anders heb je een eng geheugen.

En het eerste wat er in me op kwam was: het lijkt het kinderfototopic wel _O-
Daar komen ook regelmatig van dat soort lijstjes voorbij(ja sorry meelezer).

Wie had er nou al een week niet gehaakt? Ik ook niet, nou nu ik het zeg ik heb wel even aan mn kussen gehaakt, vrijdag geloof ik. Maar daarvoor ook al een tijdje niet, ik heb het druk ofzo?
pi_95432996
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:07 schreef YPPY het volgende:
Vooraankondinging: ik loop achter. :')

trui, leuke olifantjes, zo aan elkaar. Ik vind vooral de blauwe leuk, omdat die wat simpeler is. Het is toch al een klein ding met friemeldingen en met de trui-iaanse ( ;) ) kleurtjes vind ik het dan net wat te druk. Mooie tas, perfect voor Gijs om in te slapen. O-)

loqi: super zo'n draak uit 1 stuk! Scheelt vast heel veel naaiwerk, goede actie dus. :D

spiegelei: heerlijk fleurige pentagonnetjes. O+

omdatappel: schattig uiltje, ook knuffelbaar

sanne: veeeel te laat, maar zo met drie bloemen is de sjaal prima, vind ik dan. ;)

Whoop: laptophoes is super! Zouden zo mijn kleurtjes kunnen zijn. ;) Dat gele beertje/konijntje/hondje is knuffel-lief.

tan: ontzettend leuk idee weer van je, met dat kaartje voor Owen. Geweldige paastakken ook!

trovey: wat een eer dat de maakster jouw theemutsding leuker vindt. ^O^ Die link met quilts, geniaal gewoon! Dat wil ik! Dat wil ik! Dat wil ik! Geen idee hoe je de tas gevouwen hebt, maar hij is leuk. :D

inu: de plastictasjestas is erg leuk geworden. Prima recycling. :)

SummerBreeze: mooie bloemen zijn het geworden. :)

natalie: leuk eendje, zeker voor een eerste amigurimi.

kwak: je laat perfect zien dat monsters ook lief kunnen zijn. O+

knitwit: leuk idee zeg om potjes zo op te vrolijken, ga ik onthouden. :)

annelotje: wat een ontzettend schattige kleuren ook voor het hertje. O+

Karin: die sjaal is ook erg leuk, ga ik toch twijfelen over de andere die op mijn lijstje staat. :D

Arual: mooie kleuren voor je sjaal!

Sorry, nu ben ik moe, morgen verder. Of overmorgen. :P
Maar je hóeft niet overal iets over te zeggen. Toch? Of is dat bij mij gewoon luiheid? :@ :D
pi_95433083
:D tuurlijk hoeft dat niet! :D ik doe dat ook lang niet altijd, maar merkte dat ik dit topic wel heel weinig had gezegd over werkstukken...
pi_95433123
2de zakje is ook weeral klaar :) ik moet straks nog even een foto maken en dan laat ik ze weer zien. Seves even langs de vriendin om wat parels te gaan kiezen die ik er eventueel aan kan doen (als ze er heeft tenminste).
blog
  woensdag 13 april 2011 @ 10:05:54 #114
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_95433139
werkstukken nog wel! :) het is niet te doen om overal op te reageren (voor mij althans), en op sommige dingen heb ik ook niet zoveel te zeggen. maar ik vind het wel heel leuk dat zoveel mensen hier laten zien wat ze allemaal maken!
in de haak.
pi_95436096
Ik ga trouwens denk ik een poncho maken van japanse bloemen, wel in iets rustigere kleuren (roze en grijs, Saskiawol). Weet iemand de maten van de hals in centimeters? De rest van het patroon volgt dan wel...
  woensdag 13 april 2011 @ 12:59:55 #116
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_95439187
Hoi Redo, leuk je weer te zien en mooi pull to close zakje is dat geworden ;)
pi_95439546
Wat leuk dat jullie zo uitgebreid reageren!

En Mijsje ik heb ze niet meer geblocked. Durft het niet aan. Ik heb gewoon de laatste brede rand uitgehaald en er een rand omheen gedaan met losse.
pi_95446541
Ik reageer ook niet altijd op alles hoor ;-). Maar ik ben stiekem gewoon lui.

Ik heb al een tijd niet echt gehaakt, Whoop. Ik heb op het moment gewoon geen zin in haken. Hopelijk komt de zin terug :P Misschien weer eens aan een beestje beginnen.
pi_95453341
Ja het lukt mij ook niet altijd om op alles te reageren maar vind het altijd wel heel leuk om te zien, geeft veel inspiratie om al jullie projectjen te bekijken!

Oh en beter laat dan nooit: alsnog gefeliciteerd Whoop!

Fototje gemaakt van m'n 2e shawl

pi_95453397
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:24 schreef KarinvdB het volgende:
Ja het lukt mij ook niet altijd om op alles te reageren maar vind het altijd wel heel leuk om te zien, geeft veel inspiratie om al jullie projectjen te bekijken!

Oh en beter laat dan nooit: alsnog gefeliciteerd Whoop!

Fototje gemaakt van m'n 2e shawl

[ link | afbeelding ]
O+ ik hou van paars, en zo al helemaal! hij is echt supermooi Karin! :Y

ik wilde dat ik ook weer iets kon laten zien... :{ maar ja, ik heb alleen het swapsel hier liggen, en dat laat ik nog even niet zien als je het niet erg vindt :+ dat laat ik aan de ontvangster over... :D ik ben benieuwd hoe snel het geraden wordt bij iedereen... (oke, muv het pakje van Stefanie, door de postzegels alleen al... ;) ) nou, laat maar komen, 20 april, dan kan ik weer andere werkstukken maken/laten zien... :D
pi_95453842
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:24 schreef KarinvdB het volgende:

Bij mij is het hetzelfde. Leuk om alles te zien, inspirerend, maar ik vind het zo knap als mensen op alles reageren!

Zelf ben ik nog mijn swap aan het afronden en een vriendin is morgen uitgerekend dus ik ben ook heel hard bezig aan een Lavender Bunny. Hoe doen jullie de oogjes en het neusje? Ik ben zo bang dat het los gaat als ik het met draad doe.
"An unfortunate thing about this world is that the good habits are much easier to give up than the bad ones."
W. Somerset Maugham
pi_95454212
ik heb bij een paar lavender bunnies de ogen met vilt gedaan, en bij eentje heb ik ogen gehaakt (net als bij Charly the Seahorse) ik heb bij allemaal de neusjes erop genaaid, maar ik heb de draad bij het wegwerken een paar keer heen en weer gestoken in de stof, om hem te verankeren. snap je me? als het verankerd is, laat hij echt niet meer makkelijk los...
veiligheidsoogjes hadden ook gekund, maar dat vond ik persoonlijk niet leuk staan bij mijn lavender bunnies... (en daarbij had ik de hoofdjes al dicht, en probeer er dan nog maar eens veiligheidsoogjes op te zetten... :P )
pi_95454315
Mijn lavender bunnies kijken altijd ontzettend dom.

Nog niet gehaakt, leren, bah. Ben blij als het morgen een uur of 11 is!
pi_95455605
Al mijn voorgaande projectjes eens op een rijtje (Fotoo's :p)

Donker bruine Uil:

Licht bruine uil:

Leeuw Armband:

Lieveheersbeestje armband:

Varkentjes armband:

Geel blauw muisje:

Zittende zwarte poes:

En dan mijn nieuwste zakje van gisteren dat ik heb afgewerkt en gepimped deze keer met wat parels :).

Mooie shawl trouwens alleen niks voor mij :p
blog
  woensdag 13 april 2011 @ 19:10:34 #125
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_95455608
oeh die omslagdoek/shawl/poncho is mooi ^^ mooi gehaakt en mooie kleur enzo. Zou 'm zelf niet zo snel op die manier dragen, ik ben meer van de driehoekshawls/arafatshawls zeg maar (althans, dat model, punt aan de voorkant).

En redostrike wat een leuke mooie beestjes ^^ en die armbandjes :P :D leuk zeg!
Waar staat het patroon daarvan (die armbandjes)? Is misschien wel leuk voor m'n nichtjes :@

En een heel lijstje reageren haha knap hoor:) ik probeer het meestal wel maar soms vergeet ik weleens iets :P maar ik volg natuurlijk ook alles ;)

Kabelkussen haken gaat niet zo snel, ben ongeveer op de helft en doe maar 1 draaiing per dag, dus nog zeker 6 dagen haha ;) ging het maar wat sneller....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')