Ik heb niet veel sjaaltjes, dus ik zou niet weten wat 'goed' is. Geen vergelijkingsmateriaal, en ik draag soms onbewust al wazige combi's, 't moet niet uit de hand lopen...quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als jij hem zo prima vindt dan is het toch ook goed?
Bedankt voor de tip. Ga van de week meteen even een kijkje nemen!quote:Op zondag 17 april 2011 17:32 schreef NoralyZ het volgende:
Voor de mensen in omgeving Amsterdam: De van oorsprong webshop Penelope Craft heeft sinds vandaag een echt winkeltje in de Lange Leidsedwarsstraat en is echt heel leuk! Ze verkopen o.a. KnitPro spullen (ik brei meer dan dat ik haak, maar de meeste breisters komen ook in dit topic geloof ik) en daar ben ik vooral blij mee omdat ik al zo'n uitwisselbare rondbreinaaldenset van hun heb maar nog wat andere maten wilden. En ze hebben mooie garens die ze op weinig andere plekken verkopen!
Goed geluisterd.quote:Op zondag 17 april 2011 16:26 schreef Herfstblad het volgende:
Best duur zo'n deken ja. Maar ik zou het er zelf ook niet voor over hebben, omdat ik het zelf ook kan maken
Ik ben aan de paashaas begonnen. Hij wordt toch maar caramelbruin.
Joh wat dacht je van 399 euro. En das nog afgeprijsd ook.quote:Op zondag 17 april 2011 15:45 schreef EsseEi het volgende:
oeh ze zijn niet allemaal heel recht nee! Deze prijzen vallen nog mee joh in vergelijking met sommige anderen...(had er 1 gezien van 150 euro ofzo?).
hihi maar een vaak gevoerde discussie over gehaakte dingen prijzen
Tja het is wel prijzig maar aan de andere kant weten we allemaal dat er in dekens veel moeite zit, en als het goed garen is zijn de materiaalkosten ook niet heel laag...
Maar...ik zou het er niet voor over hebben (ook omdat ik het zelf kan maken)
http://ebiart.blogspot.co(...)c1819684681557789130quote:Op maandag 18 april 2011 12:56 schreef mjk86 het volgende:
Ola!
Wat een leuke dingen zie ik weer voorbij komen! Vind die bloemensjaal echt heel gaaf. Heb hem als eerder van iemand voorbij zien komen en toen vond ik em ook al zo leuk. Is daar een patroon van?
Ze hebben er (nog) niet zo heel veel maar vooral de boeken die ze hebben zijn heeel gaaf! De meeste wolwinkels hebben wat oubollige boeken maar deze zijn hip en leuk. Je kan er trouwens nog niet pinnen, pas over een week of 3.quote:Op zondag 17 april 2011 17:59 schreef Sanne het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Ga van de week meteen even een kijkje nemen!
Oh, ik wil zoveel zeggen over de swap, maar dan verraad ik een heleboel en dat is stom. Maar ik vind het spannend!quote:Op zondag 17 april 2011 20:43 schreef mijsje het volgende:
Ik ben zo benieuwd wanneer ik iets hoor/zie van m'n swapmaatje...nu de 20ste dichterbij komt, kan ik bijna niet meer wachten
StefanieV = StefanieV
Spiegelei = Spiegelei
Daste is vandaag op de post!vertelde mijn swappartner
EsseEi = Epsiej - onderweg
Muck
Lyssa = LyssaOdyne - binnen
mijsje = mijsje
MissN (antartica) = nyn - onderweg
Ophelia
Herfstblad = Lizzerd - binnen
Lijnloos = Lijnloos - onderweg
nog aanvullingen?
Uhm, volgens mij bedoelen ze:quote:Muzzle
1. Ch7
2. 1sc in 2nd ch from hook, 5sc, ch2, continue on the other side of chain: 6sc, ch2
3. (5sc, 2sc ieon 3sc) repeat one time
4. - 7. 22sc
Oh maar dat is ook zo, ik bast (nog?quote:Op maandag 18 april 2011 21:41 schreef Lyssa het volgende:
Vorig jaar had ik het pakketje door een fout bij de TNT ook later, niets aan te doen. Uiteindelijk krijg iedereen wel het pakketje en heb je enkel wat meer geduld nodig!
Ik heb makkelijk praten, mijn pakketje ligt al vrijdag op me te wachten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wacht rustig af. Ik zat trouwens eens rond te kijken op Ravelry naar swaps. Dat zijn soms echt hele leuke (en best prijzige) swaps. Ik heb me aangesloten bij de Birthday 2011 swap (ik ben toch pas in november jarig dus ik kan mooi kijken wat iedereen daar doet en ondertussen wat centjes apart leggen). Alhoewel het best prijzig is lijkt het me toch wel erg leuk om daaraan mee te doen.
Stefanie, jij hebt eens aan een internationale swap meegedaan (was niet zo goed bevallen toen geloof ik) maar wat heb jij toen nog ontvangen? Of had ik dat al eens gevraagd?klerkje
Second that!quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:10 schreef trui het volgende:
wat dacht je van ehm.. openmaken, foto's maken en hier laten zien?het maakt toch niet zo heel veel uit hoe laat iedereen dat precies doet. het voordeel van zo'n forum (boven een chatbox oid) is juist dat je op je eigen moment rustig kunt bijlezen en reageren.
maar ik doe niet mee, dus het is maar een visie van een buitenstaander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |