Ik heb niet veel sjaaltjes, dus ik zou niet weten wat 'goed' is. Geen vergelijkingsmateriaal, en ik draag soms onbewust al wazige combi's, 't moet niet uit de hand lopen...quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als jij hem zo prima vindt dan is het toch ook goed?
Bedankt voor de tip. Ga van de week meteen even een kijkje nemen!quote:Op zondag 17 april 2011 17:32 schreef NoralyZ het volgende:
Voor de mensen in omgeving Amsterdam: De van oorsprong webshop Penelope Craft heeft sinds vandaag een echt winkeltje in de Lange Leidsedwarsstraat en is echt heel leuk! Ze verkopen o.a. KnitPro spullen (ik brei meer dan dat ik haak, maar de meeste breisters komen ook in dit topic geloof ik) en daar ben ik vooral blij mee omdat ik al zo'n uitwisselbare rondbreinaaldenset van hun heb maar nog wat andere maten wilden. En ze hebben mooie garens die ze op weinig andere plekken verkopen!
Goed geluisterd.quote:Op zondag 17 april 2011 16:26 schreef Herfstblad het volgende:
Best duur zo'n deken ja. Maar ik zou het er zelf ook niet voor over hebben, omdat ik het zelf ook kan maken
Ik ben aan de paashaas begonnen. Hij wordt toch maar caramelbruin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |