Ik maak eerst het nieuwe topic en pas dan later de beginpost aanquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:54 schreef bietel het volgende:
Ben ik weer te laat!Denk dat ik te lang doe over de foto's linken...
Goed ideequote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:57 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Ik maak eerst het nieuwe topic en pas dan later de beginpost aan
Die is echt cutequote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:01 schreef kirsten. het volgende:
Ik vond gisteren deze:
http://www.ravelry.com/patterns/library/happy-day-mobile
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het patroon is helaas alleen in hard-copy te krijgen, maar ik vogel hem zelf wel uit. Wat een superschattige mobile zeg
Oei, verwarrend!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:18 schreef EsseEi het volgende:
Ben hard bezig taartjes haken, en taartjes bakken!
Daar heb ik ook al een tijdje een oogje op inderdaadquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:01 schreef kirsten. het volgende:
Ik vond gisteren deze:
http://www.ravelry.com/patterns/library/happy-day-mobile
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het patroon is helaas alleen in hard-copy te krijgen, maar ik vogel hem zelf wel uit. Wat een superschattige mobile zeg
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:14 schreef Lyssa het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk eens wat ik heb gekregen van Yachiru!
ik ben jarig vandaag
Hehe, ach, het wordt vanzelf een keer mijn beurtquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:53 schreef trui het volgende:
oja en bedankt nog herfstblad, voor 't openen van het topic!en bietel ook, voor de parallelle poging.
Gefeliciteerdquote:
Dat ziet er leuk en vrolijk uit!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:25 schreef EsseEi het volgende:
Leuk konijn Stefanie!is het een lavender bunny of een ander? (staat me bij dat je een ander ging maken die er best wel op leek)
M'n 6 taartjes sleutelhangers:
[ afbeelding ]
Die zijn erg leuk! Supervrolijk!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:25 schreef EsseEi het volgende:
Leuk konijn Stefanie!is het een lavender bunny of een ander? (staat me bij dat je een ander ging maken die er best wel op leek)
M'n 6 taartjes sleutelhangers:
[ afbeelding ]
Ja dat weet ik nog dat je dat zei.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:25 schreef Bijou het volgende:
GeweldigHeb al eens eerder gezegd dat ik later terug wil komen als een kat bij jou thuis
Besef je wel dat je dan ook bij mij in huis komt?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:25 schreef Bijou het volgende:
GeweldigHeb al eens eerder gezegd dat ik later terug wil komen als een kat bij jou thuis
Als ik de hele dag op een roze kussentje mag liggen vind ik alles bestquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:16 schreef MuadDib het volgende:
Besef je wel dat je dan ook bij mij in huis komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |