Ik maak eerst het nieuwe topic en pas dan later de beginpost aanquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:54 schreef bietel het volgende:
Ben ik weer te laat!Denk dat ik te lang doe over de foto's linken...
Goed ideequote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:57 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Ik maak eerst het nieuwe topic en pas dan later de beginpost aan
Die is echt cutequote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:01 schreef kirsten. het volgende:
Ik vond gisteren deze:
http://www.ravelry.com/patterns/library/happy-day-mobile
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het patroon is helaas alleen in hard-copy te krijgen, maar ik vogel hem zelf wel uit. Wat een superschattige mobile zeg
Oei, verwarrend!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:18 schreef EsseEi het volgende:
Ben hard bezig taartjes haken, en taartjes bakken!
Daar heb ik ook al een tijdje een oogje op inderdaadquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:01 schreef kirsten. het volgende:
Ik vond gisteren deze:
http://www.ravelry.com/patterns/library/happy-day-mobile
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het patroon is helaas alleen in hard-copy te krijgen, maar ik vogel hem zelf wel uit. Wat een superschattige mobile zeg
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:14 schreef Lyssa het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk eens wat ik heb gekregen van Yachiru!
ik ben jarig vandaag
Hehe, ach, het wordt vanzelf een keer mijn beurtquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:53 schreef trui het volgende:
oja en bedankt nog herfstblad, voor 't openen van het topic!en bietel ook, voor de parallelle poging.
Gefeliciteerdquote:
Dat ziet er leuk en vrolijk uit!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:25 schreef EsseEi het volgende:
Leuk konijn Stefanie!is het een lavender bunny of een ander? (staat me bij dat je een ander ging maken die er best wel op leek)
M'n 6 taartjes sleutelhangers:
[ afbeelding ]
Die zijn erg leuk! Supervrolijk!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:25 schreef EsseEi het volgende:
Leuk konijn Stefanie!is het een lavender bunny of een ander? (staat me bij dat je een ander ging maken die er best wel op leek)
M'n 6 taartjes sleutelhangers:
[ afbeelding ]
Ja dat weet ik nog dat je dat zei.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:25 schreef Bijou het volgende:
GeweldigHeb al eens eerder gezegd dat ik later terug wil komen als een kat bij jou thuis
Besef je wel dat je dan ook bij mij in huis komt?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:25 schreef Bijou het volgende:
GeweldigHeb al eens eerder gezegd dat ik later terug wil komen als een kat bij jou thuis
Als ik de hele dag op een roze kussentje mag liggen vind ik alles bestquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:16 schreef MuadDib het volgende:
Besef je wel dat je dan ook bij mij in huis komt?
Oooooooooohhhhhhhh, lekkkkkkerrrrrrrrr! Ziet er goed uit!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:12 schreef EsseEi het volgende:
hier nog even de taartjes in actie:
[ afbeelding ]
Op ieder bordje 1(verder is al het eten ook zelf gemaakt, niet gehaakt
) (klik erop voor grotere versie;))
ziet er gezellig uitquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:12 schreef EsseEi het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb nog nooit rond gehaakt, kennelijk doe ik iets verkeerd.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:00 schreef crochetwitch het volgende:
Moet je keren? Het is zo te zien gewoon rond haken toch?
snap ik nog niet helemaalquote:Je haakt in de helft van het Vtje de hele ketting. Nu ga je verder halve stokjes haken in de andere helft van het Vtje!
maar daarna moet ik gewoon rond gaanquote:Op zondag 19 juni 2011 16:12 schreef EsseEi het volgende:
jaa precies, gewoon het zelfde als je doet met een recht lapje (heen en weer) haken
Wat ziet dat er leuk uit, je sleutelhangers passen er perfect bij!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:12 schreef EsseEi het volgende:
[ afbeelding ]
Dank je!quote:Op zondag 19 juni 2011 19:01 schreef beefcake het volgende:
Sanne wat ziet die paarse ribbon er ongelooflijk netjes uit![]()
ik doe dat meestal een beetje anders: ik haak dan op de heenweg wel door beide lusjes van 't v-tje, en op de terugweg haak ik dan onder 'de bil' door (zoals 't in de happy hooker genoemd wordt) van de lossen: het onderste lusje dat overblijft als je het v-tje al 'gebruikt' hebt.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:53 schreef EsseEi het volgende:
hmm vind het altijd heel moeilijk om uit te leggen.
maar als je bovenaan die ketting losse kijkt, zie je een v'tje he? stel het is 15 losse, dan ga je 15 halve stokjes haken door het halve v'tje (door de halve steek dus, maar 1 draadje ipv 2). In de laatste moet je 2 halve stokjes doen. daarna draai je het om, en is er nog 1 draadje van het V'tje over, ga je daar doorheen halve stokjes haken. Dan krijg je een ovaal, en kan je in rondjes haken(en hoef je dus niet te keren). Daarna haak je wel gewoon door het hele V'tje.
oops, die zijn wel een stuk duurder dan die naalden die een aantal van ons onlangs via e-bay aangeschaft hebben, terwijl ze er precies hetzelfde uitzien...quote:Op maandag 20 juni 2011 11:43 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb net deze haaknaalden besteld. Gebruik normaal die ergonomische maar dit worden de reishaaknaalden. Als ik deze zou kwijtraken is minder erg dan de dure
Weet ik, maar ik ben steeds niet lang genoeg op 1 plek om te wachten op die naalden van ebay. Deze zijn er binnen 3 dagen in plaats van een paar weken.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:49 schreef trui het volgende:
[..]
oops, die zijn wel een stuk duurder dan die naalden die een aantal van ons onlangs via e-bay aangeschaft hebben, terwijl ze er precies hetzelfde uitzien...
Leuk!quote:Op zondag 19 juni 2011 19:26 schreef kirsten. het volgende:
aan elkaar gezet![]()
[ afbeelding ]
Sanne, leuk hoesje! en Tan, superpakketjeOok leuk om je blog te lezen!
Gebruik je wel amazon.co.uk?quote:Op maandag 20 juni 2011 16:17 schreef bietel het volgende:
Waar moet je op letten als je haaknaalden bij amazon wil bestellen?
Ik heb elke keer dat het niet verzonden kan worden naar mijn adres...
"Currently unavailable.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:32 schreef bietel het volgende:
Yep.
Probeer deze te bestellen: http://www.amazon.co.uk/g(...)3FFMSZ3IZ7I2Rhttp://
Bedankt trui! Er zitten wel een paar leuke jurkjes tussen! (En ook enge poppenquote:Op maandag 20 juni 2011 10:56 schreef trui het volgende:
ik vind die e-bay naalden juist niet zo prettig haken, maar misschien heb jij wel net wat andere dan ik. fijn dat je hand weer hersteld is, pas op dat je 'm niet meteen weer overbelast!
beefcake, misschien zit hier wat voor je bij?
Waar zie je dat staan? Bij mij staat er 'in stock'. (Ook na het vernieuwen van de paginaquote:Op maandag 20 juni 2011 16:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Currently unavailable.
We don't know when or if this item will be back in stock."
Ik zie dat ook als ik op de link klik!quote:Op maandag 20 juni 2011 16:42 schreef bietel het volgende:
[..]
Waar zie je dat staan? Bij mij staat er 'in stock'. (Ook na het vernieuwen van de pagina)
Ik had de reviews niet bekeken, thanks for the heads up
Ik heb het regelmatig trouwens bij Amazon (UK), dat het niet de leveren is naar mijn adres. Vraag me dan altijd af waarom...
O nu zie ik ook 'in stock' staan. Vreemdquote:Op maandag 20 juni 2011 16:42 schreef bietel het volgende:
[..]
Waar zie je dat staan? Bij mij staat er 'in stock'. (Ook na het vernieuwen van de pagina)
Ik had de reviews niet bekeken, thanks for the heads up
Ik heb het regelmatig trouwens bij Amazon (UK), dat het niet de leveren is naar mijn adres. Vraag me dan altijd af waarom...
Dank je!quote:Op maandag 20 juni 2011 16:44 schreef EsseEi het volgende:
Leuk telefoonhoesje Kniertje!
En die blokken van het dekentje zijn behoorlijk groot dus? lijkt namelijk veeeel kleiner dan de maat die je zegt
Ja Bianca is het van Zeeman, met nog een andere Zeeman erdoor, maar daar ben ik de naam even van kwijt. Poes wil trouwens niet op het kussen zo, dus nu heb ik het er maar weer uit gehaald. Rare beesten.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:37 schreef KarinvdB het volgende:
Sanne, vind je poezenkussen erg mooi! Is dat Zeeman Bianca? Dacht het te herkennen, zal wel heerlijk zacht zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |