abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97603152
100513_112545_haaktopic.gif

The basics

Handige sites
Maten van haaknaalden vergelijken
Haakpatroon in tekens
Haakpatronen poppen en knuffels
Hobbydoos.nl - Haken
HobbyGigant.nl
Stitch Diva's Crochet Tutorial (Engelstalig, met foto's )
Jessica Tromp - Haaksteken en hun symbolen pagina 1
Jessica Tromp - Haaksteken en hun symbolen pagina 2
Amigurumi leren haken (incl. linkjes naar deel 2 en 3)
Handige tips om (bijna onzichtbaar) te meerderen en minderen
Haaknaalden
Hier kun je je werk bijhouden
Bloemen haken
Zpagetti bollen kun je hier vinden
Ravelry, een grote Engelstalige handwerkcommunity. Er is zelfs een FOK!groep!
Gratis Nederlandse patronen
Heuse blogpost over onze eigen Wampi aan het haken in de trein!
Voor een indicatie van de gemiddelde afmetingen van babyvoetjes, kom maar op met de slofjes!

Vorige delen

01 - 02 - 03 - 04 - 05 - 06 - 07 - 08 - 09 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 -
20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 -
39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82

Haaksels uit het vorige topic
Lyssa bedacht een leuk kadootje voor een collega ;)

en maakte weer een eendje

Ook maakte ze een mooie orchidee

en een varkentjessleutelhanger

Trui haakte een bijpassende bal voor Padma

en later werd de schitterende deken afgerond

Onze nieuwe haak-ster Guppyfriend maakt een mooi begin van een deken

Mirjam heeft de smaak te pakken van de bloemetjes

Bietel maakte een schitterende sjaal

en een tas in wording

Herfstblad heeft een omslagdoek gemaakt

een paar Jolige Jottes

Fladder de vlinder

en een paar strikken

De gelukspoppetjes van de moeder van Spiegelei

De stoere jongenssjaal van Tan met bloemetjeleeuwekopje

EsseEi maakte een leuke guirlande

Redostrike maakte een afgehakte vinger.... :o

en een bloemetje

Whoopdidoo haakte een varkentje en een zeehondje

De circles-to-squares deken in aanbouw van Mjk

And last but not least; Sanne haakte een mooi boeketje voor een crematie

en ontwierp een Barbiejurkje

[ Bericht 0% gewijzigd door Kniertje22 op 02-06-2011 16:20:07 ]
pi_97603528
Grr...dubbel gepost 8)7 Ben nog even aan het puzzelen om de foto's hier te krijgen, maar praten jullie gerust verder. ;)

Edit: Sorry, ik maak er een zooitje van... :'( :@
De foto's lukken me niet en ik zie nu dat het topic ook verkeerd genummerd is; het moet #84 zijn. (Er stond toch echt dat ik de nummering aan moest passen?)
Wat nu? Kan iemand dat veranderen ofzo?

[ Bericht 69% gewijzigd door Kniertje22 op 01-06-2011 23:36:11 ]
pi_97604555
Je kunt even een verzoekje in het Feedbacktopic plaatsen voor de TT ;)
pi_97604964
@Kniertje22: Dat is hem idd, maar wat een steek :o wel mooi resultaat. Hartelijk bedankt.
Only Heroes live forever.
blog
pi_97605189
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 23:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
Je kunt even een verzoekje in het Feedbacktopic plaatsen voor de TT ;)
Bedankt, heb ik gedaan! :) Als iemand me nu nog kan vertellen hoe ik alle haaksels hier kan krijgen, ben ik helemaal uit de brand. ;) (Ik zorg er dus wél voor dat ik niet weer de laatste post krijg... :P )
quote:
99s.gif Op woensdag 1 juni 2011 23:52 schreef Redostrike het volgende:
@Kniertje22: Dat is hem idd, maar wat een steek :o wel mooi resultaat. Hartelijk bedankt.
Geen dank hoor! Had 'm zien staan in een boekje dat ik heb (300 haaktips en technieken). Vond de naam er wel op lijken, dus dacht al dat dat hem moest zijn. Heb die steek zelf nog niet gedaan...
pi_97605898
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 23:56 schreef Kniertje22 het volgende:

[..]

Bedankt, heb ik gedaan! :) Als iemand me nu nog kan vertellen hoe ik alle haaksels hier kan krijgen, ben ik helemaal uit de brand. ;) (Ik zorg er dus wél voor dat ik niet weer de laatste post krijg... :P )

[..]

Het bericht met de foto erin quoten en dan de tekst om de url aanpassen zodat er weer IMG en /IMG is vaak het snelste.
pi_97606336
Bij mij ging het de eerste keer met een nieuw topic ook mis, Kniertje ;) Dus je bent niet de enige.
  donderdag 2 juni 2011 @ 01:04:01 #8
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_97608642
Hoes voor mn laptop aan het haken *O* Vind die zeegroenige Saskia van de Wibra zo mooi O+
Bijna klaar, dan nog even een knoop er op. Foto's volgen natuurlijk :)
an urge to help mankind overcomes me
  Moderator donderdag 2 juni 2011 @ 07:07:56 #9
155227 crew  Guppy
dus
pi_97612090
Ik maak mijn deken van Zeeman wol, maar moet dus ook echt eens gaan kijken bij de Wibra :)

Wordt er in andere Nederlandse ketens eigenlijk nog wol verkocht? Behalve bij Zeeman en Wibra dus?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_97612330
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 07:07 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik maak mijn deken van Zeeman wol, maar moet dus ook echt eens gaan kijken bij de Wibra :)

Wordt er in andere Nederlandse ketens eigenlijk nog wol verkocht? Behalve bij Zeeman en Wibra dus?
nou de Action heeft zo nu en dan ook wel eens wol liggen. Maar dat is niet zo heel mooi en even duur als bij de zeeman en wibra.
  donderdag 2 juni 2011 @ 10:30:46 #11
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_97613881
Kniertje, je moet de URL kopieren van de foto's (rechter muisknop op foto, afbeeldings URL kopieren), en dan hetzelfde als normaal een foto invoegen :)
pi_97614815
:N De vwolletjes van de Action zijn een stukje dunner dan die van de Wibra en Zeeman.
  donderdag 2 juni 2011 @ 11:17:07 #13
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_97614877
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 07:07 schreef Guppyfriend het volgende:

Euroland (heet het zo?) heeft Phildar in de aanbieding. Is ook wat dunner dan Wibra en Zeeman, maar wel een goed merk. Acryl wol én katoen. Al is die katoen wel 2 euro, dus weer niet echt goedkoop. Er zitten wel leuke kleuren tussen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  donderdag 2 juni 2011 @ 12:21:29 #14
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_97616713
tadaaaaaa *O*

Moet ook maar eens bij de Zeeman gaan kijken dus. Heb afgelopen week 5 mutsen en deze hoes gehaakt van Wibra wol, word er helemaal blij van :D
an urge to help mankind overcomes me
pi_97616789
Hier nog steeds bezig om een binnentas te maken voor mijn fietsmandje, moet met vasten i.v.m. de nageltjes van mijn hondjes (die er anders doorheen gaan en vast komen te zitten in de gaatjes van het mandje :X ) dus het gaat superslow. :P Ik doe maar wat aan de hand van een te kleine binnentas ooit gekocht bij de het Kruidvat, gewoon iets groter maken dan dat model dus. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_97617137
Leuk laptophoesje!

Ik heb christel krukkert zojuist een mailtje gestuurd, er zit volgens mij een fout in een patroon in het boekje. Maar zit eigenlijk te twijfelen of dat wel zo netjes is.
pi_97617282

Mijn bestelling vilt is binnen! Supersnel! Binnen een week! Ik heb ook nog oogjes besteld, maar ik hoop dat die dame niet de daadwerkelijke waarde erop zet, want het komt uit Hong Kong en is meer dan 22 euro..
pi_97617385
Gaat het dan fout als het boven de 22 euro is?
Die van 6060 zet wel altijd minder erop.
Waar had je dat besteld?

Ik heb nu 3 dingetjes uit china/hongkong binnen, en 2 die al eerder verzonden zijn nog niet...Dus begin me wel zorgen te maken, maar ja gaat om 7 euro ofzo :P
pi_97617564
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 12:37 schreef Whoopdidoo het volgende:
Leuk laptophoesje!

Ik heb christel krukkert zojuist een mailtje gestuurd, er zit volgens mij een fout in een patroon in het boekje. Maar zit eigenlijk te twijfelen of dat wel zo netjes is.
Waarom zou dat niet netjes zijn? Kan altijd dat er iets fout is gegaan met het drukken en dat dat over het hoofd is gezien. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_97617665
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 12:47 schreef Whoopdidoo het volgende:
Gaat het dan fout als het boven de 22 euro is?
Die van 6060 zet wel altijd minder erop.
Waar had je dat besteld?

Ik heb nu 3 dingetjes uit china/hongkong binnen, en 2 die al eerder verzonden zijn nog niet...Dus begin me wel zorgen te maken, maar ja gaat om 7 euro ofzo :P
Dan moet ik bijbetalen en daar heb ik geen zin in ;) 6060 had toch bepaalde formaat niet in bulk, ik heb 2x 100 paar besteld en 1x 20 van iets anders. Maar zij doet dat idd altijd netjes. De viltdame had wel de waarde erop gezet, maar dat was maar 14 dollar.

Ik had hier besteld: http://www.etsy.com/shop/yeahshop
pi_97617744
Hmm hopelijk zijn dat wel goede! Had ook van die oogjes waar nog van dat plastic aan zat, en die waren echt onmogelijk.
Wat moet je met 100 paar oogjes??
En war had je die viltdingetjes vandaan?
pi_97619861

Toch maar weer een nieuw projectje opgestart ivm toekomstige verjaardagskadootjes. Kussenhoesjes voor de kussentjes die ik al maanden geleden heb gekocht om straks kado te geven aan iemand die net een retro-camper heeft gekocht. Dacht zelf aan twee kussens en een deken, maar moet even kijken hoever ik kom qua paarse wol. (Ja, de foto zegt blauw, maar het is echt paars. Helaas moet ik mezelf nu echt even onder de douche door slepen en dan naar een verjaardag. Zal ik m'n werkje meenemen? (Gaat even onder de douche nadenken of dat een goed plan is....) Heb vandaag echte haakzin! })
pi_97619903
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 13:00 schreef Whoopdidoo het volgende:
Hmm hopelijk zijn dat wel goede! Had ook van die oogjes waar nog van dat plastic aan zat, en die waren echt onmogelijk.
Wat moet je met 100 paar oogjes??
En war had je die viltdingetjes vandaan?
Waar nog plastic aan zat? Ik begrijp niet wat je bedoeld :D Ik ben al door flink wat oogjes heen gegaan. De 6 mm oogjes gaan zo hard (ivm eendjes en varkentjes) Ik gebruik er veel :D Hoef ik voorlopig niets meer te kopen, ik betaalde 10 en 12 cent per paar, das natuurlijk erg weinig!

Dat vilt heb ik hier gekocht: http://www.etsy.com/shop/pirsuu

Net Guppyfriend op bezoek gehad! Was gezellig!
  donderdag 2 juni 2011 @ 14:30:10 #24
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_97620234
Leuk die viltdingetjes!! :D ook die webshop! krijg ik koopzin van, maar is natuurlijk onzin want mn moeder heeft dozen vol met vilt, en daar kan ik prima zelf vormpjes uit knippen en aan elkaar maken enzo ;)
Ohh en ik zou ook wel 100 oogjes willen bestellen! maar nog even wachten, tot deze wat "opper" zijn, heb nu namelijk controle op pakketjes die ik koop ;) (vriendje enzo ;))

haha crochetwitch, ik dacht ook al: paars?? zal wel omn een andere granny gaan dan :P maar goed, blauw is dus paars ;)
vervelend altijd als je echt enorme haakzin hebt en je moet ergens heen ;)
pi_97620535
Op de foto van de oogjes zie je nog een restje plastic aan het uiteinde. Oogjes die dat bij mij hadden, gingen met geen mogelijkheid dicht. Hoop dat deze dat wel gewoon doen!

Mooi vierkantje! Ik wil ook lekker dom vierkantjes doen. Maar heb nog een kussen die in elkaar moet dus mn moeder zou me vermoorden. Gelukkig is het bijna juli en dan mag ik van mezelf en deken gaan maken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')