Bedankt, heb ik gedaan!quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
Je kunt even een verzoekje in het Feedbacktopic plaatsen voor de TT
Geen dank hoor! Had 'm zien staan in een boekje dat ik heb (300 haaktips en technieken). Vond de naam er wel op lijken, dus dacht al dat dat hem moest zijn. Heb die steek zelf nog niet gedaan...quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:52 schreef Redostrike het volgende:
@Kniertje22: Dat is hem idd, maar wat een steekwel mooi resultaat. Hartelijk bedankt.
Het bericht met de foto erin quoten en dan de tekst om de url aanpassen zodat er weer IMG en /IMG is vaak het snelste.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:56 schreef Kniertje22 het volgende:
[..]
Bedankt, heb ik gedaan!Als iemand me nu nog kan vertellen hoe ik alle haaksels hier kan krijgen, ben ik helemaal uit de brand.
(Ik zorg er dus wél voor dat ik niet weer de laatste post krijg...
)
[..]
nou de Action heeft zo nu en dan ook wel eens wol liggen. Maar dat is niet zo heel mooi en even duur als bij de zeeman en wibra.quote:Op donderdag 2 juni 2011 07:07 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik maak mijn deken van Zeeman wol, maar moet dus ook echt eens gaan kijken bij de Wibra![]()
Wordt er in andere Nederlandse ketens eigenlijk nog wol verkocht? Behalve bij Zeeman en Wibra dus?
Euroland (heet het zo?) heeft Phildar in de aanbieding. Is ook wat dunner dan Wibra en Zeeman, maar wel een goed merk. Acryl wol én katoen. Al is die katoen wel 2 euro, dus weer niet echt goedkoop. Er zitten wel leuke kleuren tussen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 07:07 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik maak mijn deken van Zeeman wol, maar moet dus ook echt eens gaan kijken bij de Wibra![]()
Wordt er in andere Nederlandse ketens eigenlijk nog wol verkocht? Behalve bij Zeeman en Wibra dus?
Waarom zou dat niet netjes zijn? Kan altijd dat er iets fout is gegaan met het drukken en dat dat over het hoofd is gezien.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:37 schreef Whoopdidoo het volgende:
Leuk laptophoesje!
Ik heb christel krukkert zojuist een mailtje gestuurd, er zit volgens mij een fout in een patroon in het boekje. Maar zit eigenlijk te twijfelen of dat wel zo netjes is.
Dan moet ik bijbetalen en daar heb ik geen zin inquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:47 schreef Whoopdidoo het volgende:
Gaat het dan fout als het boven de 22 euro is?
Die van 6060 zet wel altijd minder erop.
Waar had je dat besteld?
Ik heb nu 3 dingetjes uit china/hongkong binnen, en 2 die al eerder verzonden zijn nog niet...Dus begin me wel zorgen te maken, maar ja gaat om 7 euro ofzo
Waar nog plastic aan zat? Ik begrijp niet wat je bedoeldquote:Op donderdag 2 juni 2011 13:00 schreef Whoopdidoo het volgende:
Hmm hopelijk zijn dat wel goede! Had ook van die oogjes waar nog van dat plastic aan zat, en die waren echt onmogelijk.
Wat moet je met 100 paar oogjes??
En war had je die viltdingetjes vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |