quote:
Op woensdag 11 mei 2011 15:52 schreef Holyme het volgende:Trui hij's mooi! Leuke kleuren heb je gebruikt
M'n eerste haaksel is af, heb een muisje gemaakt. Ging een aantal keer verkeerd met tellen maar ben maar gewoon door gegaan om te oefenen. De oortjes zijn dus niet even groot en hij heeft meer een puntsnuitje, maar een catnip speeltje is een catnip speeltje dus mijn katten zal 't worst wezen gelukkig

[
afbeelding ]Nu is het me allemaal wat duidelijker dus volgende muis wordt vast wat netter, moet alleen even kijken voor ander vulmateriaal.
Daarna maar 'ns verder kijken naar andere dingen, want ik vind het haken wel leuk

Alleen weet ik inmiddels wel dat dit ook iets is wat ik niet moet doen vlak voor ik ga slapen, heb steken geteld in m'n slaap

[
afbeelding ]
Yep, katten doen meteen

als het niet helemaal perfect is.
Hier met hier en daar licht verkleurde

Schachenmayr nomotta (what's in a name

) Cotton Linen begonnen voor een tweede hoes voor mijn poefje, een mix van katoen en linnen dus en zo te zien vallen de verkleuringen mee (is ook alleen maar de buitenkant...zonlicht

) dus goed genoeg voor zoiets als een poefhoesje omdat het opruimingsbollen waren.
Tevens aan het reorganiseren met de wol. Hobbykamer is bijna qua aanwezige spullen terug naar zijn oorspronkelijk staat (de Kringloop is zo blij met mij

, ik kom dagelijks

langs om wat te brengen) en heb nu wat afsluitbare bakken waar de wol perfect inkan maar wel even sorteren in de verschillende winkels en materiaalsoorten anders snap ik er de ballen straks meer van

. Ik heb dus nu al een bak Acryl (zullen er wel twee worden

) en maak ook een bak katoen en een bak overige garens.
[ Bericht 0% gewijzigd door trovey op 11-05-2011 20:54:31 ]