Done!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:03 schreef EsseEi het volgende:
Mag m'n koe ook nog bij de foto's??
thnx voor de complimentjes trouwens ^^
Weet je wat grappig zou zijn, als je wat kruisjes en rondjes haakt, en dan kun je boter kaas en eieren op het kussentje spelenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:32 schreef bietel het volgende:
Mijn laatste creaties:
Een kant van een kussen hoes (weet nog niet wat ik als achterkant ga maken):
[ afbeelding ]
Foto is een beetje donker. De 'strepen' waar ik de blokken aan elkaar gehaakt heb, zijn paars en van erg pluizige wol.
Dat is ook wel een grappig idee, haha!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weet je wat grappig zou zijn, als je wat kruisjes en rondjes haakt, en dan kun je boter kaas en eieren op het kussentje spelen
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:53 schreef Mirjam het volgende:
die gewone 1 euro wol van de wibra, die is toch prima om een babydekentje en eventueel een mutsje mee te haken?
heb er al een paar gehaakt is goed te doen, maar ook 3 van de wol van zeeman, bolletje 79 ct dat was zachter.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:53 schreef Mirjam het volgende:
die gewone 1 euro wol van de wibra, die is toch prima om een babydekentje en eventueel een mutsje mee te haken?
Ach.. met een leuke film en wat mindless niets te doen hebben kom je een heel eind ;Dquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:48 schreef Tyler-Girl het volgende:
Wauw...die koe en krokodil zijn echt leuk![]()
En de granny stripe dekens zijn ook echt helemaal geweldig
Respect, zullen heel wat uren in gezeten hebben
Ik ben er ook één kwijt, en dat was er nog wel eentje die ik van m'n moeder geleend had, een bijna antiekequote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:16 schreef crochetwitch het volgende:
EN NOU BEN IK MIJN HAAKNAALD KWIJT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!@#$![]()
Herkenbaarquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:25 schreef crochetwitch het volgende:
Het is de naald waar ik de deken mee aan het haken ben! Een half uur geleden had ik 'm nog! Heb zojuist de hele bank uit elkaar gesloopt, kwam van alles tegen, misschien een keer stofzuigen, maar geen naald. (Vraagt zich nu af wat ze heeft gedaan.....)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |