SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ik ken veel mensen die whiskey zijn gaan drinken omdat ze pijn in hun mond haddenquote:Op zondag 19 juni 2011 15:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je bent geloof ik nummer 5 die met die suggestie komt.
Ik kan bevestigen dat dat werkt.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ken veel mensen die whiskey zijn gaan drinken omdat ze pijn in hun mond hadden
Eigen ervaring?quote:
Ik hoop niet dat die date ik had mijn laatste wasquote:Op zondag 19 juni 2011 15:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
Hoe was jouw laatste date?
Ik eerst.
gezellig, leuk, veel gemeen, maar geen aantrekkingskracht.
einde: belofte om contact te houden en es bij te praten
vervolg: nog een keer vriendschappelijk afgesproken, maar door afstand ( ze gaat verhuizen) geen contact meer verder
Haha.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat die date ik had mijn laatste was
Hoezo?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:41 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Haha.
Die van mij was wel mijn laatste. Ik heb het wel weer gezien.
Hij is verschrikkelijk?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:43 schreef missbehavin het volgende:
Krijg ik gisteravond ineens een berichtje van mijn zus, of ik naar awakenings ga. Eh ja, hoezo?
Of ik wilde daten.. Met wie dan? Ja ..., kijk maar op mijn FB. En nog voor ik gekeken had, stuurde ze me de legendarische woorden "Hij is wel heel lief".
Mijn vermoeden werd bevestig..En bedankt zus
Jaquote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 15:43 schreef missbehavin het volgende:
Krijg ik gisteravond ineens een berichtje van mijn zus, of ik naar awakenings ga. Eh ja, hoezo?
Of ik wilde daten.. Met wie dan? Ja ..., kijk maar op mijn FB. En nog voor ik gekeken had, stuurde ze me de legendarische woorden "Hij is wel heel lief".
Mijn vermoeden werd bevestigd..En bedankt zus
Familie en koppelen is een slechte combo, hier ook. Mijn broer probeert me al jaren te koppelen aan de laatste vrijgezel uit de vriendengroep. Het is mij duidelijk waarom ze de laatste is.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:43 schreef missbehavin het volgende:
Mijn vermoeden werd bevestig..En bedankt zus
Heb er een pleurishekel aan als mensen me proberen te koppelenquote:Op zondag 19 juni 2011 15:43 schreef missbehavin het volgende:
Mijn vermoeden werd bevestigd..En bedankt zus
Ik weet ook niet wat ze dacht hoor. Ze had beter moeten wetenquote:Op zondag 19 juni 2011 15:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Van je familie moet je het hebben he
In het kort is het ongeveer dit:quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 15:44 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Familie en koppelen is een slechte combo, hier ook. Mijn broer probeert me al jaren te koppelen aan de laatste vrijgezel uit de vriendengroep. Het is mij duidelijk waarom ze de laatste is.
Ik ook bij mn broer, waarom komt ie met die gnoom aan?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hehe ja. Maar ik was gewoon een beetje verontwaardigd stiekem
Jij geeft het op?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:46 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
In het kort is het ongeveer dit:
Ik heb eigenlijk altijd wel een gezellige avond, ik lul wel. Dan kan ik me er misschien nog 2 dagen warm of koud om maken en dan vergeet ik alweer namen. Het interesseert me gewoon niet, het is me te gemaakt ofzo.
Mij mogen ze best een keertje koppelen. Gewoon nieuwschierig of weten wat voor smaak ik heb.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb er een pleurishekel aan als mensen me proberen te koppelen
Is ze lief?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:44 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Familie en koppelen is een slechte combo, hier ook. Mijn broer probeert me al jaren te koppelen aan de laatste vrijgezel uit de vriendengroep. Het is mij duidelijk waarom ze de laatste is.
Als je pech hebt welquote:
Ik gebruik liever 'investeren in zaken met meer rendement', maar als je het zo wil noemen haha...quote:
Ik vind het helemaal niks.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mij mogen ze best een keertje koppelen. Gewoon nieuwschierig of weten wat voor smaak ik heb.
Opblaaspoppen ofzo dan?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:48 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik gebruik liever 'investeren in zaken met meer rendement', maar als je het zo wil noemen haha...
Beter dan een bitchquote:
Nee. Focussen op andere onderdelen van mijn leven. Dan komt dat vanzelf wel weer, of niet. Enige waar ik mn bed voor uitkom is op slag verliefd. De rest zoekt het maar uit met elkaar.quote:
Nou ja, ik dacht, als ie niet meer wil daten, is dat ms een oplossing.quote:
Omschrijf haar eensquote:Op zondag 19 juni 2011 15:49 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Het schijnt, ik registreer het niet.
Hier ook, toffe familie ftwquote:Op zondag 19 juni 2011 15:51 schreef xFriendx het volgende:
Gelukkig komt mijn broertje nooit aan met een voorstel om die en die te daten
Het staat zo raar om met zo'n pop op een date te gaanquote:Op zondag 19 juni 2011 15:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, ik dacht, als ie niet meer wil daten, is dat ms een oplossing.
Lars and the real girl niet gezien?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het staat zo raar om met zo'n pop op een date te gaan
Zat japanners die het doen dus waarom nietquote:Op zondag 19 juni 2011 15:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Och, het gaat jullie uiteindelijk toch om het batsen, dus die hele nare stap 'daten' kun je dan mooi overslaan. Zie je, hoe goed ik meedenk met jullie?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat klinkt niet verkeerd kan ze ook zo goed zingen?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:52 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Het dikke zusje van Adele zou een goeie zijn.
Die poppen zijn er beter uit dan de meeste nederlandse vrouwen als ik zo op datingsites kijk...quote:Op zondag 19 juni 2011 15:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Japan is ook het land waar hentai vandaan komt he.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zat japanners die het doen dus waarom niet
En als vrouw heb je een kutbrommerquote:Op zondag 19 juni 2011 15:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och, het gaat jullie uiteindelijk toch om het batsen, dus die hele nare stap 'daten' kun je dan mooi overslaan. Zie je, hoe goed ik meedenk met jullie?
Je vergeet dingen.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och, het gaat jullie uiteindelijk toch om het batsen, dus die hele nare stap 'daten' kun je dan mooi overslaan. Zie je, hoe goed ik meedenk met jullie?
Nee.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klinkt niet verkeerd kan ze ook zo goed zingen?
Dat geldt voor je Awakenings date net zo, die is het ook niet om het daten te doenquote:Op zondag 19 juni 2011 15:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ho, wacht, ik heb geen awakenings date hequote:Op zondag 19 juni 2011 15:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat geldt voor je Awakenings date net zo, die is het ook niet om het daten te doen
Het ging erom of het konquote:Op zondag 19 juni 2011 15:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Japan is ook het land waar hentai vandaan komt he.
Daar sporen ze niet
Dat is dan ook wel een minimaal verschilletje, dat 1 van de betrokkenen ook niet wil batsen, los van het datenquote:Op zondag 19 juni 2011 15:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ho, wacht, ik heb geen awakenings date he
Arme meidquote:Op zondag 19 juni 2011 15:54 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Nee.
Ze kan vrij weinig en werkt maar deeltijd, vanwege emotionele overbelasting.
Het is ook weleens leuk om iets samen te gaan doen he, alleen batsen gaat ook vervelenquote:Op zondag 19 juni 2011 15:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 16:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Met moeite, was een beetje een suffe avond, ook niet zo laat gemaakt.
Wel makkelijk, zo'n vrouwelijke variant op z'n eigen persoonlijkheid.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:02 schreef Royco1 het volgende:
Jij hebt je vrouwen het liefst met zo weinig mogelijk inhoud?
Ik word oud, twee avonden achter elkaar uitgaan lukt me niet meer.quote:
Valt me wel tegen van je jongenquote:Op zondag 19 juni 2011 16:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik word oud, twee avonden achter elkaar uitgaan lukt me niet meer.. En daarbij was de groep ook aardig stom. Volgende keer beter.
Qquote:
Succes! En vooral... veel plezier.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:12 schreef Spijker83 het volgende:
Ik verveel me niet meer.. Het voor het eerst een date, via paiq.. Voor volgende week zondag.. Ben er benieuwdGezonde spanning is nu al aanwezig..
Dat komt goed.. Plezier maken doe ik graagquote:Op zondag 19 juni 2011 16:13 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Succes! En vooral... veel plezier.
Was dat de doorslaggevende 'do' ?quote:Op zondag 19 juni 2011 16:15 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Dat komt goed.. Plezier maken doe ik graag
Wanneer gaan we daten?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Altijd wensen, want ik kan niets eisen van iemand.
Maar sportief, goed figuur, liefst dus geen modepopje of iemand die per se in dure kleding moet lopen omdat het duur is en niet zozeer omdat het goed zit of er mooi uit ziet, plus het niet erg vind om vies te worden (niet op die manier stelletje geile figuren) met bijv een middagje ploeteren door de duinen of klimmen in een klimhal, whatever.
Haha niet dat ik weet.. Maar al een tijdje echt superleuke gesprekken gehad. Vandaar vandaag maar een de knoop doorgehad en gevraagd of ze het leuk vond om uit eten te gaan.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:18 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Was dat de doorslaggevende 'do' ?
:-)
Kan je dat zelf niet?quote:Op zondag 19 juni 2011 16:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Q
Kan jij niet even de detail stats voor singles aanvragen?
De FOK!Forum-reeksenstatistieken.
We staan als singles reeks al bovenaan.![]()
Wie zal er op 1 staan als poster?
Poststats voor de Topicreeks: Singles slowchatquote:
Ik op plek 23quote:Op zondag 19 juni 2011 16:48 schreef Q. het volgende:
Wie hebben in de meeste verschillende delen van deze reeks gepost? (min het laatste topic)
001 2815 Q.
Heel mooi, nergens sta ik hoog. Nog even buiten de verkiezingen van singles blijven ook en dan is het prima.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Poststats voor de Topicreeks: Singles slowchat
Gestart op 16-04-2005 om 22:04:52 door I.R.Baboon
Aantal topics: 4932
Jaquote:
Het komt allemaal door 2009 (gok ik).quote:Op zondag 19 juni 2011 16:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt het zelf gedaan
Ik post niet veel.![]()
Zeker niet aangezien ik hier al post sinds 2005.
Ik gelukkig ook niet meer.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het komt allemaal door 2009 (gok ik).
Jij doet het goed. Maar ik ben gelukkig niet meer nr 11 van heel fok
Dat was wel erg ja dat jaarquote:Op zondag 19 juni 2011 16:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het komt allemaal door 2009 (gok ik).
Jij doet het goed. Maar ik ben gelukkig niet meer nr 11 van heel fok
Heel singles bestaat dus maar uit 1 manquote:Op zondag 19 juni 2011 17:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je een blauwtje hebt gelopen gewoon weer proberen met en andere taktiek en fobo
Toch best knap dat iemand dat kan doen.quote:
Ben blij dat je zo trots op jezelf bentquote:Op zondag 19 juni 2011 17:19 schreef Godtje het volgende:
Toch best knap dat iemand dat kan doen.
Vooral het merendeel aan achterlijke en autistische karakters vind ik hem heel goed doen.
Gezien het aantal hebben die ook zijn voorkeur denk ik.
quote:Op zondag 19 juni 2011 17:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vooral het merendeel aan achterlijke en autistische karakters vind ik hem heel goed doen.
Q is enkel de mannelijke variant toch? of ook nog een paar vrouwtjeS?quote:Op zondag 19 juni 2011 17:20 schreef xFriendx het volgende:
Still....uiteindelijk kan je hoe dan ook dus zeggen dat op het eind van de dag Q (c.q. iedereen) het met zichzelf moet doen.
We hebben natuurlijk de types die zich vrouw noemen maar waarbij je ernstig kan twijfelen of ze wel vrouwelijk zijn.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Q is enkel de mannelijke variant toch? of ook nog een paar vrouwtjeS?
Je kraakt je eigen kunnen nu gewoon af he!quote:Op zondag 19 juni 2011 17:22 schreef Godtje het volgende:
We hebben natuurlijk de types die zich vrouw noemen maar waarbij je ernstig kan twijfelen of ze wel vrouwelijk zijn.
Q is alles. Hij wint dus ook alle categorieën van de verkiezingen.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Q is enkel de mannelijke variant toch? of ook nog een paar vrouwtjeS?
Knijp jezelf eens? Als Q het uitschreeuwt van de pijn moet je je zorgen gaan maken...of Q, als je toch niet bestaat boeit de pijn voor Cue nietquote:Op zondag 19 juni 2011 17:26 schreef Cue_ het volgende:
Moet ik mijn eigen bestaan in twijfel trekken?
goedquote:Op zondag 19 juni 2011 17:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je karaktervoorspellingen?
Whehehe.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pizzaquote:Op zondag 19 juni 2011 18:49 schreef Memento-Mori het volgende:
Pizza besteld was de bezorgster een lief meisje van een jaar of 17 itt tot de Mohameds die ik in utrecht altijd gewend was
Dus jij bent ook een lief meisjequote:Op zondag 19 juni 2011 18:52 schreef Memento-Mori het volgende:
en omdat het er binnen 25 min was en net heel hard regende heb ik dr 4 euro fooi gegeven, lief he?
Superlief!quote:Op zondag 19 juni 2011 18:52 schreef Memento-Mori het volgende:
en omdat het er binnen 25 min was en net heel hard regende heb ik dr 4 euro fooi gegeven, lief he?
Ik bestel eigenlijk nooit pizza.quote:
dit meisje had je ook fooi gegevenquote:
Maybe, bestel vaak online omdat ik eigenlijk bijna nooit los geld in mn portomonee heb zitten dus weet niet eens of ik het wel kon gevenquote:Op zondag 19 juni 2011 19:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dit meisje had je ook fooi gegevendit is voor het eerst dat ik in Maastricht eten heb besteld dus valt mee
je hebt dan toch wel n losse euro ofzoquote:Op zondag 19 juni 2011 19:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maybe, bestel vaak online omdat ik eigenlijk bijna nooit los geld in mn portomonee heb zitten dus weet niet eens of ik het wel kon geven
Nope dat vaak niet eens, anders bestel ik het niet he M&Mquote:Op zondag 19 juni 2011 19:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je hebt dan toch wel n losse euro ofzoanyways studeren *schopt zichzelf*
Powernap voor een uurtjequote:Op zondag 19 juni 2011 19:48 schreef Cue_ het volgende:
Ohh. wat zou ik graag willen slapen nu, maar tis nog te vroeg
MissM heeft daar een heerlijk recept voor.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:03 schreef -Engel- het volgende:
Paps was blij met mijn stukjeen de zak snoep
Bummerquote:
Ik ben gisteren maar eens begonnen aan zelf curries maken. Gisteren begonnen met een rode en vrij veel kant en klaar. De pasta zal ik wel blijven kopen want zelf alles malen is de moeite gewoon niet waard.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
MissM heeft daar een heerlijk recept voor.
Hmm, toch eerste half uur gemist en ik ken hem al. Geweldige film overigens! Maar ik denk dat ik voor Medium ed ga op net5.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Shawshank net begonnen dus je kan nog inschakelen.
Ja dat, maar het is ook het gevoel dat de vrijdag en zaterdag weer over zijn en er pas over 5 dagen weer zijnquote:Op zondag 19 juni 2011 20:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Morgen weer werken inderdaad
Bedankt dat je me er nog even aan herinnert![]()
Curries heb ik mij nog nooit aan gewaagd. En dat is eigenlijk een doodzonde gezien mijn voorliefde voor Indiaas eten.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:20 schreef Godtje het volgende:
Ik ben gisteren maar eens begonnen aan zelf curries maken. Gisteren begonnen met een rode en vrij veel kant en klaar. De pasta zal ik wel blijven kopen want zelf alles malen is de moeite gewoon niet waard.
Maar binnenkort wel verder spelen. In Azie echt heel veel massaman curry gegeten dus die volgende keer.
Dat is me dus nooit gelukt he, een goede curry makenquote:Op zondag 19 juni 2011 20:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben gisteren maar eens begonnen aan zelf curries maken. Gisteren begonnen met een rode en vrij veel kant en klaar. De pasta zal ik wel blijven kopen want zelf alles malen is de moeite gewoon niet waard.
Maar binnenkort wel verder spelen. In Azie echt heel veel massaman curry gegeten dus die volgende keer.
En ze zijn vrij makkelijk en je hebt een hoop vrijheid. Tofu, kip, groente, beef, etcquote:Op zondag 19 juni 2011 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Curries heb ik mij nog nooit aan gewaagd. En dat is eigenlijk een doodzonde gezien mijn voorliefde voor Indiaas eten.
Ook dat, maar nog maar 4 dagenquote:Op zondag 19 juni 2011 20:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja dat, maar het is ook het gevoel dat de vrijdag en zaterdag weer over zijn en er pas over 5 dagen weer zijnEn dat je je dan af vraagt wat je nou met je dronken hoofd allemaal hebt gezegd en wat hij dan bedoelde en of het echt was enzo. Vrouwen zijn stom
Heb je een goed recept?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
En ze zijn vrij makkelijk en je hebt een hoop vrijheid. Tofu, kip, groente, beef, etc
Alles kan.
Ik zeg doen!![]()
Ik had het dus nog nooit gedaan. Soms zitten dingen gewoon niet in je systeem.
Heb je toevallig nog een link naar een goed recept? (bij voorkeur met vlees)quote:Op zondag 19 juni 2011 20:27 schreef Godtje het volgende:
En ze zijn vrij makkelijk en je hebt een hoop vrijheid. Tofu, kip, groente, beef, etc
Alles kan.
Ik zeg doen!![]()
Ik had het dus nog nooit gedaan. Soms zitten dingen gewoon niet in je systeem.
Nog niet.quote:
Neuh, das een zekerheidquote:Op zondag 19 juni 2011 20:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ook dat, maar nog maar 4 dagenen dan lang weekend
Denk dat het beter is om je dan af te vragen of je niet teveel gedronken hebt
Stomme vrouwen inderdaad![]()
Jammerquote:Op zondag 19 juni 2011 20:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nog niet.![]()
Laat het je weten. Ik ben dus ook pas gisteren begonnen.
Wel wat recepten opgezocht en in Thailand ook zelf gemaakt helemaal vers bij een kookcursus.
quote:
Jut en Julquote:Op zondag 19 juni 2011 20:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je toevallig nog een link naar een goed recept? (bij voorkeur met vlees)
Jaloers krengquote:
Mocht je nog een recept tegenkomen voor Indiase Mee Goreng hou ik mij ook aanbevolen.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:30 schreef Godtje het volgende:
Nog niet.![]()
Laat het je weten. Ik ben dus ook pas gisteren begonnen.
Wel wat recepten opgezocht en in Thailand ook zelf gemaakt helemaal vers bij een kookcursus.
De kapitein van de zuipschuit!quote:
Ja stiekem welquote:
Een slet ben je niet. Daar ben je te preuts voor.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:34 schreef Spirit82 het volgende:
Arrogant kreng, slet, alcoholist... wat 1 vrouw al niet kan zijn
Ik zal het straks allemaal eens opschrijven, zien of ik er nog wijs uit kan wordenquote:
Nou snap ik het zelf ook niet meerquote:Op zondag 19 juni 2011 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een slet ben je niet. Daar ben je te preuts voor.
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Arrogant kreng, slet, alcoholist... wat 1 vrouw al niet kan zijn
Dan kun je beter nog discussiëren over curries in plaats van dat je niet op de bank zit, niet meepraat over curries maar een mening gaat geven waar niemand op zit te wachten.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:35 schreef S95Sedan het volgende:
Weet niet maar ik zit toch liever lui op de bank dan op fok een discussie voeren over currys
Ah, dan ben je domoor nog vergeten in je opsomming.quote:
Het blijkt dat je het niet weet. Dit was geen discussie maar een gesprek.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:35 schreef S95Sedan het volgende:
Weet niet maar ik zit toch liever lui op de bank dan op fok een discussie voeren over currys
Het blijft de verkeerde kant van de 69.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:36 schreef nikky het volgende:
Die 77 doet toch nog helemaal geen pijn?
Het is nog de goede kant van de 35
Valt dat niet onder het alcoholisme?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, dan ben je domoor nog vergeten in je opsomming.
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het blijkt dat je het niet weet. Dit was geen discussie maar een gesprek.
Dat is mogelijk een gevolg van de domheid, niet andersom.quote:
Hoe verklaar je korsakof dan?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is mogelijk een gevolg van de domheid, niet andersom.
Momenteel heb ik helemaal geen 69quote:Op zondag 19 juni 2011 20:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het blijft de verkeerde kant van de 69.
Dan doe je iets verkeerd.quote:
De meeste mensen worden er niet intelligenter op met drank achter de kiezenquote:Op zondag 19 juni 2011 20:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is mogelijk een gevolg van de domheid, niet andersom.
Waarschijnlijk wordt het dan alleen nog maar ergerquote:Op zondag 19 juni 2011 20:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zal het straks allemaal eens opschrijven, zien of ik er nog wijs uit kan worden
Je verwart geheugenstoornissen met domheid, domoor.quote:
I knowquote:
Veel ingredienten, maar verder ziet het er niet bijster moeilijk uit.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:40 schreef MissMSX het volgende:
Simpel recept. Check die ingredientenlijst
http://www.indo-curry.com/blog/chicken-vindaloo-recipe.htm
En wat ga je daar aan doen?quote:
Klopt, maar het kost me al een dag om alles netjes bij elkaar te sprokkelenquote:Op zondag 19 juni 2011 20:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Veel ingredienten, maar verder ziet het er niet bijster moeilijk uit.
Geen idee nog. Ik heb nikky nog niet zover dat ze face-down-ass-up foto's van zichzelf naar mij opstuurt.quote:
Ja die herinneringen waarvan je dan denkt: ohja kut, dat had ik liever niet meer gewetenquote:Op zondag 19 juni 2011 20:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt het dan alleen nog maar erger
Voorlopig helemaal niets.quote:
* AirwiN loopt naar de keuken om de waterkoker aan te zettenquote:Op zondag 19 juni 2011 20:46 schreef nikky het volgende:
Voorlopig helemaal niets..
Eerst rondkijken wat er allemaal losloopt
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja die herinneringen waarvan je dan denkt: ohja kut, dat had ik liever niet meer geweten
Zo kwam ik dus mijn buurman tegen die me vertelde dat hij me 2 weken terug met een gast thuis zag komen en had gehoord dat we het heel erg leuk hadden samen
Samenvatting?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:48 schreef MissMSX het volgende:
Ik weet ineens weer waarom ik hier nog maar zelden kom
Singles.quote:
Ik nietquote:
Juist jijquote:
Je loopt ook los?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN loopt naar de keuken om de waterkoker aan te zetten
Dat recept komt echt wel ongeduldquote:Op zondag 19 juni 2011 20:48 schreef MissMSX het volgende:
Ik weet ineens weer waarom ik hier nog maar zelden kom
Ik fluf de boel nog een beetje op hier.quote:
Vanavond mag hij een keer jaquote:
Fluf?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik fluf de boel nog een beetje op hier.
Ja fluffingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Godtje op 19-06-2011 21:06:48 ]
quote:
quote:"'Opfluffen' is ontleend aan het Engelse werkwoord 'to fluff up', dat onder andere 'opschudden' betekent, maar in het algemeen staat voor '(weer) mooi of fris maken, opknappen, oppeppen'.
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:58 schreef Godtje het volgende:
Ja fluffingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
[..]
Ja fluffingJa, met dubbel f dus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
[..]
Ja fluffingStaat daar een ban op tegenwoordig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.`
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Nee idd... het is wat lafjes voor Godtquote:
Mjah, het is Fok he, dus alles kanquote:Op zondag 19 juni 2011 21:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Op fluffen als je single bent? Lijkt me sterk.
Ik zou beide niet gebruiken als je op Godt spoiler klinktquote:Op zondag 19 juni 2011 21:01 schreef -Engel- het volgende:
Met de lenzen in gaat steeds beter.... joehoe bijna brilloos
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou beide niet gebruiken als je op Godt spoiler klinkt
[..]
Ja fluffingGodtverdomme manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Het kan wel, maar het mag niet. dat zijn twee verschillende dingenquote:Op zondag 19 juni 2011 21:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Niet meer: BELANGRIJK: nieuw policy met betrekking tot plaatjes etc.
quote:
Ja, maar Q is een... Qquote:Op zondag 19 juni 2011 21:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kijk, Q doet het ook! Een punt na de smiley.
Ah, een kenner.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:05 schreef nikky het volgende:
! Hij heeft goed werk geleverd en nu is de ketting even los kinda los?
Neuh, ik ben gewoon erg coulant vandaagquote:Op zondag 19 juni 2011 21:05 schreef nikky het volgende:
[..]! Hij heeft goed werk geleverd en nu is de ketting even los kinda los?
Nee, het mag wel maar het kan niet, dan krijg je vreemde constructies.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het kan wel, maar het mag niet. dat zijn twee verschillende dingen
Ja, daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:05 schreef MissMSX het volgende:
Het kan wel, maar het mag niet. dat zijn twee verschillende dingen
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:01 schreef -Engel- het volgende:
Met de lenzen in gaat steeds beter.... joehoe bijna brilloos
Whut?quote:Op zondag 19 juni 2011 21:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, het mag wel maar het kan niet, dan krijg je vreemde constructies.
Wat een gezeik.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Niet meer: BELANGRIJK: nieuw policy met betrekking tot plaatjes etc.
Bloot is viesquote:Op zondag 19 juni 2011 21:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat een gezeik.![]()
En wat heeft google tegen bloot?
Wellicht dat Danny nieuwe sponsors heeft, SGP, CU en CDA?quote:Op zondag 19 juni 2011 21:07 schreef Godtje het volgende:
Wat een gezeik.![]()
Het mooie is.... het plaatje is gevonden via google. Dus... gaat google ook zijn eigen inkomsten stop zetten?quote:Op zondag 19 juni 2011 21:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Wellicht dat Danny nieuwe sponsors heeft, SGP, CU en CDA?
Ja want op google kun je helemaal geen pr0n vindenquote:Op zondag 19 juni 2011 21:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat een gezeik.![]()
We hebben een expert hier in Singles toch? Laten we het hem vragenquote:Op zondag 19 juni 2011 21:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het mooie is.... het plaatje is gevonden via google. Dus... gaat google ook zijn eigen inkomsten stop zetten?
Bedankt spuit 11! Ik zou je vol in je gezicht terug moeten spuiten en het via Peu op google laten plaatsen!quote:Op zondag 19 juni 2011 21:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja want op google kun je helemaal geen pr0n vinden
Maar dan moet Peu er ook bij zijn, ik ga niet met zo'n kwak in m'n giegel in het vliegtuig naar Ierland. Dan klopt het niet meer met m'n paspoort.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bedankt spuit 11! Ik zou je vol in je gezicht terug moeten spuiten en het via Peu op google laten plaatsen!
Misschien is dit zijn ultieme wraak wel, voor al die rukkers hier die hem afzeiken.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:10 schreef MissMSX het volgende:
We hebben een expert hier in Singles toch? Laten we het hem vragen
Hij was het!quote:Op zondag 19 juni 2011 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien is dit zijn ultieme wraak wel, voor al die rukkers hier die hem afzeiken.
Hij werkt er een week en Danny heeft Google op zijn dak. Dat kán toch geen toeval zijn?quote:Op zondag 19 juni 2011 21:12 schreef Godtje het volgende:
Hij was het!
Plaats een TR! Melden bij Danny!
Toeval bestaat niet. 1+1 = 2quote:Op zondag 19 juni 2011 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij werkt er een week en Danny heeft Google op zijn dak. Dat kán toch geen toeval zijn?
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:15 schreef Godtje het volgende:
Toeval bestaat niet. 1+1 = 2
En ik vind het ook echt iets voor hem.
Thomas en Seniorquote:Op zondag 19 juni 2011 21:16 schreef Godtje het volgende:
Air en ik zijn een soort A-team van FOK!.
Of Q&Q maar die naam is al bezet. Grijpstra en de Gier.
Tijd om met 6 ton stalen platen, een snijbrander en een heftruck het ultieme wapen te maken dan maar.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:16 schreef Godtje het volgende:
Air en ik zijn een soort A-team van FOK!.
Of Q&Q maar die naam is al bezet. Grijpstra en de Gier.
Ik denk dat onze taak meer is om die plaat voor zijn kop weg te halen.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tijd om met 6 ton stalen platen, een snijbrander en een heftruck het ultieme wapen te maken dan maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoest hier?The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Niet tever he!quote:Op zondag 19 juni 2011 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, een kenner.Ik loop nog wel even verder.
Dat hij je dankbaar mag zijnquote:Op zondag 19 juni 2011 21:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Neuh, ik ben gewoon erg coulant vandaag
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:19 schreef El_Matador het volgende:
ThuisEr mogen geen tieten meer in het wild gepost worden op FOK!, dus hoe denk je dat het is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoest hier?
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Want? Je hebt interesse?quote:
Ernstig. Het was ons sterkste terugjkerende thema.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er mogen geen tieten meer in het wild gepost worden op FOK!, dus hoe denk je dat het is?
Cue_ aait Q over zijn kale bolletje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Cool, waar? Pinkpop?quote:Op zondag 19 juni 2011 21:28 schreef DenWauwelaar het volgende:
Wat een heerlijk concert van the Killers. Waar zijn we hier mee bezig?
Ik kijk de killers dvd, optreden in royal albert hall. Gruwelijk.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Cool, waar? Pinkpop?
The Killers @ Pinkpop![]()
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:40 schreef Gallorini het volgende:
Nou, ik mag hier ook wel posten denk ik
6 weken geleden met vrienden voor een lang weekend naar Barcelona gegaan om een wedstrijd te bekijken van FCB en te feesten in BCN. Laatste avond in een Spaans kroegje een enorm leuk meisje leren kennen. Daar uiteindelijk ook mee naar huis gegaan etc...
Vervelende bijkomstigheid is dat ik een vriendin in Nederland had zitten waar ik een jaar geleden een huis mee heb gekocht. Dat ging de laatste tijd al niet zo lekker. Fout van mij om zoiets te doen in Spanje, maar toch heb ik er geen spijt van gezien het Spaanse meisje in kwestie echt superleuk is!
Bij terugkomst in Nederland eigenlijk direct verteld aan mijn inmiddels ex-vriendin wat er gebeurt was en heb toen mijn spullen gepakt en tijdelijk bij mijn ouders gaan wonen.
Dit klinkt allemaal wel erg cooltjes, maar was zeker niet zo. Erg moeilijk allemaal.
Weekend daarop eigenlijk in een opwelling een ticket naar Barcelona geboekt omdat ik haar opnieuw wilde zien. Had haar een whatsapp berichtje gestuurd of het goed was als ik morgen langs zou komen. Natuurlijk best vaag om te doen, aangezien ik haar slechts een uur of 6 had gezien de week daarvoor. Maar goed, pakte allemaal goed uit. 3 dagen de grootste lol gehad met zijn 2 en veel van Barcelona gezien wat je als normale toerist niet ziet en ofcourse veel in haar appartement gehangen
Maand later (afgelopen 3 dagen dus) is zij naar Amsterdam gekomen. Daar in een hotel gezeten en een beetje in Amsterdam rondgehangen. Was opnieuw weer erg leuk met zijn 2. We zijn verliefd, maar het lijkt haar erg moeilijk om een relatie op afstand te hebben. Ze is dan wel stewardess, dus vliegt voor niks. Toch heeft ze over het hebben van een relatie twijfels. Ik zie het wel zitten tho..
Maar goed, volgende maand ga ik weer die kant op en dan zien we wel weer verder. Ik kom er nu wel achter dat het kut is om niet bij iemand te kunnen zijn waar je heel erg graag bij wilt zijn. Toen ik haar afzette op Schiphol had ik wel even zo'n moment van "fuck, dit ga je moeilijk vinden". Voel me ook absoluut niet happy op dit moment. Mjeh, hoort er bij zeker?
Ja gaaf hequote:Op zondag 19 juni 2011 21:37 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik kijk de killers dvd, optreden in royal albert hall. Gruwelijk.
Ik heb die dvd echt al minimaal 20 keer gezien, maar het blijft super.quote:
Vet man! Goeie herinneringen aan hun optreden.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:37 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik kijk de killers dvd, optreden in royal albert hall. Gruwelijk.
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:40 schreef Godtje het volgende:
Ik hou er van!
Koophuis bij einde relatie
Met dit er bij ook
Confronterend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Tietenmama komt binnen.quote:
Geen denken aan.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, of je je tepel pics nog even weg wilt halen.
Dat zei ik nietquote:
Dames in de ogen kijken is zo Middeleeuws. Zo barbaars.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:53 schreef xFriendx het volgende:
Dat we ooit nog de tijd meemaken dat we dames nu in de ogen moeten kijken omdat het tietengebied een banwaardig gebied is
Ik ben ook gek op Legoquote:Op zondag 19 juni 2011 21:53 schreef L-E het volgende:
Ik krijg een folder binnen waarop staat dat je met Airmiles 50% korting kan krijgen op "alle: handdoeken, serviezen, bladiebladieblabla, en Lego." Lego!
Kan het nergens vinden op de website. Zo gemeen, mij zo om de tuin te leiden.
Opbouwend en creatief. Heeft onze generatie groot gemaakt. Puzzelen, fantaseren. Echt een uitvinding.quote:
Mensen die meer van playmobil houden?quote:
Ik heb al een hele voorraad voor mijn dochtertje gekocht, begonnen toen ze net geboren wasquote:
Fantasielozen.... Alles zit al in elkaar.quote:
sukels en klotzakkenquote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 22:01 schreef nikky het volgende:
[..]
Fantasielozen.... Alles zit al in elkaar.
Omdat ik ook lensen had (en hoor te hebben trouwens) dus ik ken het gevoel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |