Als ze niet had verteld dat ze een relatie had, dan was ik er ook nooit achter gekomenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dus je doet iets waarvan je vindt dat het niet kan?![]()
Gast, echt....
Precies. Ik vraag me af of mensen enig idee hebben wat ze bij de ander aanrichten op dat moment.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik redeneer altijd volgens het eeuwenoude gezegde: Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Maar heb je je er nooit naar over gevoeld?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ze niet had verteld dat ze een relatie had, dan was ik er ook nooit achter gekomenAangezien hij nooit thuis was en weinig/geen spulletjes had. Stel dat ze het mij niet verteld had, dan was het ineens wel goed geweest? Dat is toch struisvogel politiek?
Ik wilde een scharrel, zij wilde een scharrel, ik had 2x meegemaakt dat een scharrel toch een relatie wilde, bij haar hoefde ik daar minder bang voor te zijn.
En dan zeg ik altijd: Ah, carte blanchequote:Op woensdag 1 december 2010 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik redeneer altijd volgens het eeuwenoude gezegde: Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Dan moet je dus niet zeggen dat je vreemdgaan niet vindt kunnen als je er zelf aan mee werkt. Dat is zo hypocriet als de pest.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:12 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hij heeft niet met die dude gekniikkerd, dus kan ik me wel vinden in zijn punt. De vrouw heeft een relatie, zij is dus aan regels gebonden..hij niet..
Sorry, ik had deze post nog niet gelezenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:15 schreef PeuRac het volgende:
En dat was het laatste wat ik over dit onderwerp te zeggen heb voor vanavond
Ben benieuwd hoe hij reageert als zijn vriendin vreemd gaatquote:Op woensdag 1 december 2010 22:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar heb je je er nooit naar over gevoeld?
Nee, Twentequote:Op woensdag 1 december 2010 22:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kom jij er oorspronkelijk ook vandaan dan?
Nee, dan had je er ook niks aan kunnen doen. Maar als je het weet en dan niet op de rem trapt?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ze niet had verteld dat ze een relatie had, dan was ik er ook nooit achter gekomenAangezien hij nooit thuis was en weinig/geen spulletjes had. Stel dat ze het mij niet verteld had, dan was het ineens wel goed geweest? Dat is toch struisvogel politiek?
Ik wilde een scharrel, zij wilde een scharrel, ik had 2x meegemaakt dat een scharrel toch een relatie wilde, bij haar hoefde ik daar minder bang voor te zijn.
Mijn ouders wel, ik ben geboren in Borne, en toen ik 2 was zijn we weer terugverhuisd naar de Achterhoek. Dus hoewel ik een geboren Tukker ben, voel ik mij Achterhoeker tot op 'n droadquote:Op woensdag 1 december 2010 22:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kom jij er oorspronkelijk ook vandaan dan?
Als je partner je besodemietert dan neem je het je partner kwalijk, daar heb je immers een relatie en bijbehorende afspraken mee. Daar heeft een derde geen weet van en dus ook geen schuld aan.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:15 schreef RealZeus het volgende:
Precies. Ik vraag me af of mensen enig idee hebben wat ze bij de ander aanrichten op dat moment.
quote:Op woensdag 1 december 2010 22:16 schreef Samzz het volgende:
Ik bats geen bezette vrouwen zonder toestemming van de man
Nee, dan kan het niet, dat snap je zelf wel.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe hij reageert als zijn vriendin vreemd gaat
Bij deze mijn toestemming, mits ik mag kijken en openlijk rukken natuurlijk.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:16 schreef Samzz het volgende:
Ik bats geen bezette vrouwen zonder toestemming van de man
Ah, da's al stukken positiever dan enige tijd geleden.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik bats ook geen bezette vrouwenbezette mannen valt over te praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |