abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 december 2010 @ 21:06:42 #1
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_89404050

Alles over je Single bestaan! Zoals... het daten en stappen! O+ Verliefd zijn! O+ Je ex vervloeken! }:| Scharrels en seks! :9 Die toch wel heel leuke man/vrouw :9 Je kunt hier serieus zijn, maar dat hoeft niet. Ook niet-singles zijn welkom. :)

Het snelste topic van FOK! *)

Regels
• Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.
• Dit is een SC, net als de R&P SC.
• Dit is een feestdag datingtopic, dus wees lief voor elkaar :*

Zaterdag 18-12 Post-Sint-Pre-Kerst-Singles-Meet in Utrecht, Stairway, vanaf 19:00!
Mensen (en andere wezens) die komen:
-Engel- O-)
Bolletje :9
Gasol 8-)
Goratj :?
Graseter :+
Huppelmuts ( . )( . )
HW 8-)
Q O+
Samzz O+ :* *; O+
stbabylon (8>

Misschien:
Ang3l *O*
Bos81 (8>
DeBassist 8-)
Evie :{w
Fokke oO<
Jofunu-kun :{
Kluts 8}
Lotusss oO/
Memento-Mori :@
Murmeli :%
Myraela *O*
PeuRac (8>
RealZeus (8>
Solique (8>
Spezza19 (8>
STING :7
Sukke oO<
Yuki O+

Om te worden toegevoegd aan dit lijstje moet je de TS vragen om je toe te voegen.

'''Hippie-avondje/verjaardagfeestje Torero:'''
• 29-01-2011
• Aachen, Duitsland
• Slaapplekken zijn er (alleen matje en slaapzak mee)
• Opgeven per pb aan El_Matador/Torero

De OP is hier te vinden. SVP alleen serieuze edits aanbrengen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Samzz op 01-12-2010 21:11:59 ]
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_89404089
Ah koetsiekoetsiekittykoetsie. O+ O+
  woensdag 1 december 2010 @ 21:08:51 #3
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_89404185
De kittens staan niet online. Wel bijna alle andere katten.

De prachtige Birmaan helaas niet O+ Maar die is denk ik zo weg...
pi_89404189
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:05 schreef missbehavin het volgende:

[..]

:+ Valt mee hoor, maar goed, is niet elke 10 jarige zo?
Nee, ik had die dingen wel op tijd klaar :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_89404214
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:08 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nee, ik had die dingen wel op tijd klaar :P
NERD! :P
pi_89404231
quote:
17s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:08 schreef Samzz het volgende:
De kittens staan niet online. Wel bijna alle andere katten.

De prachtige Birmaan helaas niet O+ Maar die is denk ik zo weg...
Ja, dat is flauw.... :( Ik wil wel zien wat ik eventueel ophaal :9
Dit account is niet meer in gebruik.
  woensdag 1 december 2010 @ 21:10:26 #7
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_89404267
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:09 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ja, dat is flauw.... :( Ik wil wel zien wat ik eventueel ophaal :9
Als je een kitten wilt, moet je sowieso komen kijken :7
pi_89404275
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:09 schreef vencodark het volgende:

[..]

NERD! :P
Guilty :D
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_89404294
quote:
17s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:10 schreef Samzz het volgende:

[..]

Als je een kitten wilt, moet je sowieso komen kijken :7
Dan neem ik ze allemaal mee :X

Birmanen zijn O+
  woensdag 1 december 2010 @ 21:12:35 #10
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_89404385
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:10 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Dan neem ik ze allemaal mee :X

Birmanen zijn O+
Wanneer kom je kijken? :7

Ja, de Birmaan is prachtig O+ Maar geen kitten. Wel ontzettend lief.
pi_89404399
Ben ik de enige hier die niet zo van de katten is? :@
Tap tap tap
pi_89404426
quote:
17s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:12 schreef Samzz het volgende:

[..]

Wanneer kom je kijken? :7

Ja, de Birmaan is prachtig O+ Maar geen kitten. Wel ontzettend lief.
Waar zit dat asiel ook alweer? :X
pi_89404445
Zo singles, na een beetje door releatieplanet profieltjes te bladeren heb ik een vraagje:

Zijn er ook nog singles die het niet als hun roeping beschouwen om 'de wereld te zien' en alle afgelegen plekjes te bezoeken? Ik wil heus wel eens op vakantie gaan, daar niet van, maar het lijkt alsof zowat iedereen er echt een punt van maakt dat je niet geleefd hebt als je de snotsteengrotten onder de kaukasus en de pikvogel op de hawai nog niet gezien hebt.
Eigenlijk hoef ik die allebei niet te zien, ik kijk liever een documentaire.

Waarom moet iedereen zo nodig op vakantie? Ik ga net zo lief nooit. Als ik ga kan het best leuk zijn, maar ik heb zeker niet zo'n onderliggende drang, alsof het moet. Zijn er echt zoveel mensen die dat persé willen, of zou het ook een beetje iets zijn dat nu eenmaal 'hoort'?
  woensdag 1 december 2010 @ 21:13:37 #14
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_89404447
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zelf ook meer met honden.
pi_89404448
Denk ik poesjes te kunnen bekijken, nóg niks te zien :{
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  woensdag 1 december 2010 @ 21:13:41 #16
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_89404452
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:12 schreef CherryLips het volgende:
Nee hoor. Ik vind het ook niets ;)
Bij mij komt er géén in huis :N
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_89404458
quote:
Op woensdag 1 december 2010 21:04 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nee, maar de rapporten zijn over het algemeen niet positief en andere dingen zoals de regels van de fifa vind ik ook niet goed.
Blijft koffiedik kijken. Je weet niet hoe stimulerend een WK kan zijn voor de economie..positief dan wel negatief..

Maar ieder zijn mening, en ik kan me vinden in de mensen die naar het negatieve kijken, daar ze (te) weinig met voetbal hebben. Ik heb, zoals wel duidelijk is, een andere visie op het geheel. ;)

quote:
Op woensdag 1 december 2010 21:05 schreef missbehavin het volgende:

[..]

:+ Valt mee hoor, maar goed, is niet elke 10 jarige zo?
Hehe, denk het wel. :P

Al is het uiteraard wel leuk dat je zelf kan bepalen waar diegene, voor wie het bedoeld is, in kan grabbelen. Lang leve de lol dus voor minipuber. Kan 'ie lekker de sadist uithangen :+

quote:
Op woensdag 1 december 2010 21:05 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Of the real world op MTV. Een neef van mij heeft eens verteld hoe ze die programma's maken.
Verbaast me niets dat het allemaal nep is. Hoorde hetzelfde over Take Me Out bv., maarja,,het verkoopt, man. Oftewel, ze maken goed gebruik van de massa. :P
pi_89404484
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:13 schreef After_Dark het volgende:
Zo singles, na een beetje door releatieplanet profieltjes te bladeren heb ik een vraagje:

Zijn er ook nog singles die het niet als hun roeping beschouwen om 'de wereld te zien' en alle afgelegen plekjes te bezoeken? Ik wil heus wel eens op vakantie gaan, daar niet van, maar het lijkt alsof zowat iedereen er echt een punt van maakt dat je niet geleefd hebt als je de snotsteengrotten onder de kaukasus en de pikvogel op de hawai nog niet gezien hebt.

Waarom moet iedereen zo nodig op vakantie? Ik ga net zo lief nooit. Als ik ga kan het best leuk zijn, maar ik heb zeker niet zo'n onderliggende drang, alsof het moet. Zijn er echt zoveel mensen die dat persé willen, of zou het ook een beetje iets zijn dat nu eenmaal 'hoort'?
Dat valt mij ook altijd op. _O- Allemaal zijn ze reislustig.
  woensdag 1 december 2010 @ 21:14:30 #19
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_89404492
quote:

:+ Zoek er een met een kind, die reizen ineens een stuk minder..
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  woensdag 1 december 2010 @ 21:14:33 #20
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_89404497
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:13 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Waar zit dat asiel ook alweer? :X
Enschede O+
pi_89404502
quote:

Ik ben pas één keer op 'reis' geweest en het werkt verslavend. Al hoef ik niet de afgelegen uithoeken van Mongolië te bezoeken. Gewoon eens wat anders zien dan Nederland ;)
Tap tap tap
pi_89404512
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:13 schreef Bartholomeus het volgende:
Denk ik poesjes te kunnen bekijken, nóg niks te zien :{
Hier, heb je een natte doos :9

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 1 december 2010 @ 21:14:57 #23
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_89404515
quote:

Oh, daar heb ik helemaal geen last van. Ik zit net zo lief thuis in de tuin O+
  woensdag 1 december 2010 @ 21:15:36 #24
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_89404553
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:13 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Blijft koffiedik kijken. Je weet niet hoe stimulerend een WK kan zijn voor de economie..positief dan wel negatief..

Maar ieder zijn mening, en ik kan me vinden in de mensen die naar het negatieve kijken, daar ze (te) weinig met voetbal hebben. Ik heb, zoals wel duidelijk is, een andere visie op het geheel. ;)

[..]

Hehe, denk het wel. :P

Al is het uiteraard wel leuk dat je zelf kan bepalen waar diegene, voor wie het bedoeld is, in kan grabbelen. Lang leve de lol dus voor minipuber. Kan 'ie lekker de sadist uithangen :+

[..]

Verbaast me niets dat het allemaal nep is. Hoorde hetzelfde over Take Me Out bv., maarja,,het verkoopt, man. Oftewel, ze maken goed gebruik van de massa. :P
Dat mag dus tegenwoordig niet meer, smerige surprises :')
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_89404578
Reizen is leuk, maar ik hoef ook niet alles te zien. Staan wel wat dingen op m'n lijstje, maar zo extreem hoeft 't van mij ook niet. Vakantie zie ik meer als samen lekker ontspannen en leuke dingen gaan doen, in een andere omgeving.

En * Mr.Myst is ook niet zo van de katten
pi_89404579
quote:

Ik denk dat het eerder een stukje 'standaard' profieltekst is :)
pi_89404586
quote:

Dat eerste _O- _O- _O-

Voor mij de reden geweest om met RP te stoppen.... zoooo kansloos... al die vrouw profielen zijn hetzelfde... :') Misschien ook de reden dat ze allemaal nog single zijn
pi_89404611
Nou, jullie antwoorden vallen me mee tot zover :)

quote:
17s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:14 schreef Samzz het volgende:

[..]

Oh, daar heb ik helemaal geen last van. Ik zit net zo lief thuis in de tuin O+
^)
pi_89404614
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:14 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik ben pas één keer op 'reis' geweest en het werkt verslavend. Al hoef ik niet de afgelegen uithoeken van Mongolië te bezoeken. Gewoon eens wat anders zien dan Nederland ;)
Maar sommige hebben echt de drang om de verste uithoeken te zien, lijkt het. Het valt mij ook op, al die vrouwen hebben reisdrang. Ik weet niet hoe dat bij de mannen zit trouwens.
pi_89404637
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:16 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Dat eerste _O- _O- _O-

Voor mij de reden geweest om met RP te stoppen.... zoooo kansloos... al die vrouw profielen zijn hetzelfde... :') Misschien ook de reden dat ze allemaal nog single zijn
Ik zit er ook op ;(
Tap tap tap
pi_89404661
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:16 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik zit er ook op ;(
Jij bent ook zo'n dwangmatige reiziger dus :+
  woensdag 1 december 2010 @ 21:17:27 #32
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_89404673
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:16 schreef After_Dark het volgende:
Nou, jullie antwoorden vallen me mee tot zover :)

[..]

^)
Ja O+
pi_89404691
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:16 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Maar sommige hebben echt de drang om de verste uithoeken te zien, lijkt het. Het valt mij ook op, al die vrouwen hebben reisdrang. Ik weet niet hoe dat bij de mannen zit trouwens.
Mannen ook hoor. Die gaan lekker door Tibet en Nepal backpacken om zichzelf te vinden, om vervolgens de bleke surfdude uit te hangen in Australië en minstens elk jaar naar New York te gaan.
Tap tap tap
pi_89404692
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:17 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Jij bent ook zo'n dwangmatige reiziger dus :+
En ze zit ook graag met een roseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetje op de bank. :7
pi_89404706
quote:
Op woensdag 1 december 2010 21:14 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat valt mij ook altijd op. _O- Allemaal zijn ze reislustig.
Tjah, het is een beetje paradoxaal als mensen zeggen dat ze "even weg willen van de hectiek" om vervolgens naar New York te gaan, maar denk dat een cultuurvakantie je toch wel de nodige rust brengt om te ontspannen. Denk niet dat het zozeer gaat om allerlei 'onbekende' plekken te willen zien.
pi_89404707
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:17 schreef STING het volgende:

[..]

En ze zit ook graag met een roseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetje op de bank. :7
:r
Tap tap tap
pi_89404710
Och er zijn wel plaatsen waar ik ooit van m'n leven nog een keer heen wil. Zoals hawaii, australië, de antillen, cuba misschien. Maar daar heb ik nog een heul leven de tijd voor hoor :D
pi_89404716
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:16 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Hmm, ik zou natuurlijk even door de mannenprofielen kunnen bladeren, maar dan ben ik beng dat relatieplanet zegt ho es eventjes, vanaf nu ben je homo. Staat m'n inbox meteen vol!
  woensdag 1 december 2010 @ 21:18:40 #39
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_89404744
Ik heb helemaaal de drang niet dat ik de hele wereld "moet" zien :N
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_89404745
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:18 schreef Bartholomeus het volgende:
Och er zijn wel plaatsen waar ik ooit van m'n leven nog een keer heen wil. Zoals hawaii, australië, de antillen, cuba misschien. Maar daar heb ik nog een heul leven de tijd voor hoor :D
Ik doe het liever nu, zometeen komt het er niet meer van :P
Tap tap tap
pi_89404749
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:18 schreef CherryLips het volgende:

[..]

:r
En je staat midden in het leven! Maar je doet wel af en toe lekker gek! :D :D ! Wel zoek je nog dat ene maatje waarmee je alles kan delen! *)
  woensdag 1 december 2010 @ 21:18:51 #42
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_89404751
Ik heb echt nog nooit op relatieplanet gekeken, laat staan dat er een profiel van mij staat :7
pi_89404762
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:17 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Mannen ook hoor. Die gaan lekker door Tibet en Nepal backpacken om zichzelf te vinden, om vervolgens de bleke surfdude uit te hangen in Australië en minstens elk jaar naar New York te gaan.
Ik vind vakantie best leuk hoor, maar ik vermaak me thuis ook prima met dagjes weg eigenlijk. Of gewoon met een koud biertje en wat bekenden op het terras.
pi_89404773
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:17 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Toevallig dit jaar op surfvakantie geweest. Meer omdat vriendinlief 't wilde. Was best leuk, alleen 't surfen lukte voor geen meter. Hoeft van mij ook niet meer, maar het hele sfeertje eromheen was wel relaxed, dus wat dat betreft zou het voor herhaling vatbaar zijn.

Backpacken is dan weer absoluut niet aan mij besteed.
pi_89404779
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:16 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik zit er ook op ;(
Geef je nummer eens :P
  woensdag 1 december 2010 @ 21:19:37 #46
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_89404788
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:18 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb helemaaal de drang niet dat ik de hele wereld "moet" zien :N
Nou, er zijn wel dieren op de wereld die ik enorm graag wil zien: Walvissen O+
pi_89404789
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:18 schreef STING het volgende:

[..]

En je staat midden in het leven! Maar je doet wel af en toe lekker gek! :D :D ! Wel zoek je nog dat ene maatje waarmee je alles kan delen! *)
:')
Ik kan me daar niet echt in vinden.
Tap tap tap
pi_89404806
quote:
Op woensdag 1 december 2010 21:15 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Dat mag dus tegenwoordig niet meer, smerige surprises :')
Wat is dat nou weer voor een stomme regel.. :')

Kan je een keer als kind 'legaal' kloten, mag het ook al niet meer.. Dan begrijp ik wel dat hij er niet zo zin in had. :P
pi_89404807
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:18 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik doe het liever nu, zometeen komt het er niet meer van :P
Waar een wil is is een weg. En ik weet een weg ;)
pi_89404822
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:18 schreef Bartholomeus het volgende:
Ja, ik ook. Zo'n tropisch eiland, de Noordkaap en als ik het geld heb wil ik met een auto door de USA reizen, en dan bedoel ik niet zo'n lullige fly-drive vakantie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')