Oei, dan kon je nog wel eens een vitamine tekort hebben.quote:
Dan kun je dat mooie vlinder worden wel op je buik schrijvenquote:
Neequote:Op maandag 27 september 2010 14:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Komt Barbusse nu al naar Nederland?
quote:Op maandag 27 september 2010 14:37 schreef HeatWave het volgende:
Een goeie chili is idd erg lekker.
Hmm, maar zou ik daarom dan sterretjes zien?quote:Op maandag 27 september 2010 14:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oei, dan kon je nog wel eens een vitamine tekort hebben.
want?quote:Op maandag 27 september 2010 14:37 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dan kun je dat mooie vlinder worden wel op je buik schrijven
Hahaha, oeh, een imago, spannend...quote:Op maandag 27 september 2010 14:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zeg dat maar vaak genoeg, dan krijg je vanzelf dat imago hier en dat blijft je lang achtervolgen. En ik spreek uit ervaring. Maar verwacht dan niet dat je leuke mensen tegen gaat komen.
Mogelijkquote:Op maandag 27 september 2010 14:38 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Hmm, maar zou ik daarom dan sterretjes zien?
Je had het als je opstaat toch?quote:Op maandag 27 september 2010 14:38 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 september 2010 14:37 schreef HeatWave het volgende:
Een goeie chili is idd erg lekker.
IJzer of calcium te kortquote:Op maandag 27 september 2010 14:38 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
ik ga een lekkere durum doner eten denk ikquote:Op maandag 27 september 2010 14:38 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga vanaaf ook iets van winterkost etenzin in
Vitamine C zorgt (volgens mij) voor een betere ijzeropname.quote:Op maandag 27 september 2010 14:38 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Oh, gatverquote:Op maandag 27 september 2010 14:39 schreef Ang3l het volgende:
Chili voor een date is voor homo's niet zo handig nee
quote:Op maandag 27 september 2010 14:39 schreef Ang3l het volgende:
Chili voor een date is voor homo's niet zo handig nee
Bij traplopen heb ik het niet, maar inderdaad als ik op sta. Maar soms ook gewoon als ik op straat loop dan word het ineens zwart en moet ik echt sitl gaan staan en het dichtsbijzijnde vastgrijpen omdat ik anders omflikkerquote:Op maandag 27 september 2010 14:39 schreef Merel- het volgende:
[..]
Je had het als je opstaat toch?
Misschien sta je te snel op
Misschien eet je te weinig koolhydraten, toen ik er bijna geen at had ik het ook heel vaak, en traplopen enzo werd hel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |