Ooh the horror! Nee echtquote:
Dat moest iedereen toch alquote:Op maandag 27 september 2010 14:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Lekker.![]()
Alleen moet iedereen morgen ver uit je buurt blijven.
Dekentje maar weer mee naar huis neemt...lekker bij de warme kachelquote:Op maandag 27 september 2010 14:30 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Doe maar niet, dan kom ik helemaal de bank niet meer af! En er dienen nog boodschappen gedaan te worden.
Nou ja, ik kan me voorstellen dat je niet blij bent een tweezerman kwijt te rakenquote:Op maandag 27 september 2010 14:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh the horror! Nee echtMaar dan koop je toch gewoon een nieuwe?
Gadverquote:Op maandag 27 september 2010 14:29 schreef beetjeB het volgende:
Vanavond maar eens stevige kost koken, chili con carne ofzo
quote:Op maandag 27 september 2010 14:32 schreef stbabylon het volgende:
Als een vegetariėr geen Chili Con Carne eet, snap ik prima. Maar als ze dan Chili Con Carne San Carne gaan eten, tsja, dan snap ik er niks meer van
quote:Op maandag 27 september 2010 14:29 schreef beetjeB het volgende:
Vanavond maar eens stevige kost koken, chili con carne ofzo
Ik was ook echt bloedserieusquote:Op maandag 27 september 2010 14:32 schreef Samzz het volgende:
Nou ja, ik kan me voorstellen dat je niet blij bent een tweezerman kwijt te raken
I'm with Nouk!quote:
I knowquote:
maar ik heb m nu nodigquote:Op maandag 27 september 2010 14:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh the horror! Nee echtMaar dan koop je toch gewoon een nieuwe?
Echt hč. Net als kapucijnersquote:Op maandag 27 september 2010 14:33 schreef El_Matador het volgende:
I'm with Nouk!![]()
![]()
Wat een onvoorstelbare ranzigheid is dat zeg.
Ja, belachelijk inderdaadquote:Op maandag 27 september 2010 14:33 schreef Samzz het volgende:
I knowMaar dan nog
Die dingen zijn voor een pincet gewoon duur.
Heul niet!!quote:Op maandag 27 september 2010 14:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
I'm with Nouk!![]()
![]()
En met mijquote:Op maandag 27 september 2010 14:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
I'm with Nouk!![]()
![]()
Zeg dat maar vaak genoeg, dan krijg je vanzelf dat imago hier en dat blijft je lang achtervolgen. En ik spreek uit ervaring. Maar verwacht dan niet dat je leuke mensen tegen gaat komen.quote:
Chili Con Carne is meesterlijk!quote:Op maandag 27 september 2010 14:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
I'm with Nouk!![]()
![]()
Komt Barbusse nu al naar Nederland?quote:Op maandag 27 september 2010 14:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heul niet!!
Het is dat ik morgen een date heb, anders...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |