Ja echt, mijn handen en voeten vriezen erafquote:Op zondag 28 november 2010 20:21 schreef dawg het volgende:
[..]
ja het is echt fucking koud buiten. nu al, het is nog herfst.
Iets om op aan te wijzenquote:
Daar zit een stukje in wat je zo heerlijk mee kunt schreeuwen.quote:
Dat had ik donderdag op de Segway. Beetje anderhalf uur rijdend 'stil staan' in de kouquote:Op zondag 28 november 2010 20:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja echt, mijn handen en voeten vriezen eraf
Wie, wat, waar?quote:Op zondag 28 november 2010 20:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Iets om op aan te wijzen
naar welke plekken ooit nog af te reizen
Pfff...quote:
dat schmutzige duits ookquote:Op zondag 28 november 2010 20:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar zit een stukje in wat je zo heerlijk mee kunt schreeuwen.
Voor je gedicht, of begrijp ik het helemaal verkeerd?quote:
quote:Op zondag 28 november 2010 20:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Pfff...
* MissMSX MSN gaat aanzwengelen...
Ooooh! Nee, helemaal goedquote:Op zondag 28 november 2010 20:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Voor je gedicht, of begrijp ik het helemaal verkeerd?
Du bist bei mir! Aaarrgghh!quote:Op zondag 28 november 2010 20:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat schmutzige duits ook
Ah ja, vrouwen zijn multifunctioneelquote:Op zondag 28 november 2010 20:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij snapt hem
[..]
Ook geen problemen mee
En niet warm genoeg gekleed zeker?quote:Op zondag 28 november 2010 20:26 schreef STING het volgende:
[..]
Dat had ik donderdag op de Segway. Beetje anderhalf uur rijdend 'stil staan' in de kou
Knap je nu op me af, als ik zeg dat ik hem in eerse instantie niet zo bedoeldequote:Op zondag 28 november 2010 20:27 schreef dawg het volgende:
[..]
ik denk dat we het allemaal wel begrepen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |