Ja echt, mijn handen en voeten vriezen erafquote:Op zondag 28 november 2010 20:21 schreef dawg het volgende:
[..]
ja het is echt fucking koud buiten. nu al, het is nog herfst.
Iets om op aan te wijzenquote:
Daar zit een stukje in wat je zo heerlijk mee kunt schreeuwen.quote:
Dat had ik donderdag op de Segway. Beetje anderhalf uur rijdend 'stil staan' in de kouquote:Op zondag 28 november 2010 20:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja echt, mijn handen en voeten vriezen eraf
Wie, wat, waar?quote:Op zondag 28 november 2010 20:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Iets om op aan te wijzen
naar welke plekken ooit nog af te reizen
Pfff...quote:
dat schmutzige duits ookquote:Op zondag 28 november 2010 20:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar zit een stukje in wat je zo heerlijk mee kunt schreeuwen.
Voor je gedicht, of begrijp ik het helemaal verkeerd?quote:
quote:Op zondag 28 november 2010 20:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Pfff...
* MissMSX MSN gaat aanzwengelen...
Ooooh! Nee, helemaal goedquote:Op zondag 28 november 2010 20:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Voor je gedicht, of begrijp ik het helemaal verkeerd?
Du bist bei mir! Aaarrgghh!quote:Op zondag 28 november 2010 20:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat schmutzige duits ook
Ah ja, vrouwen zijn multifunctioneelquote:Op zondag 28 november 2010 20:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij snapt hem
[..]
Ook geen problemen mee
En niet warm genoeg gekleed zeker?quote:Op zondag 28 november 2010 20:26 schreef STING het volgende:
[..]
Dat had ik donderdag op de Segway. Beetje anderhalf uur rijdend 'stil staan' in de kou
Knap je nu op me af, als ik zeg dat ik hem in eerse instantie niet zo bedoeldequote:Op zondag 28 november 2010 20:27 schreef dawg het volgende:
[..]
ik denk dat we het allemaal wel begrepen hoor.
Jaquote:Op zondag 28 november 2010 20:28 schreef xFriendx het volgende:
Samzz, heb je mn voorzetje van vorige keer nog?
quote:
ik ook echt nietquote:Op zondag 28 november 2010 20:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben gewoon geen meisje voor de winter. Echt niet
Och ja, statisch haarquote:Op zondag 28 november 2010 20:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ook echt nietik vind het niet leuk, heb t supersnel koud, wat ik ook aantrek, mn huid kan er niet tegen, mn haar word er lelijk van
winter
Jawel, maar op een gegeven moment gaat het gewoon door je handschoenen heen.quote:Op zondag 28 november 2010 20:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
En niet warm genoeg gekleed zeker?
nee hoor, dat zegt alleen maar dat het hoog tijd is voor je om aan de studie te gaan.quote:Op zondag 28 november 2010 20:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Knap je nu op me af, als ik zeg dat ik hem in eerse instantie niet zo bedoelde
Dat kan ik doen, maar dan gaan mensen me wel zienquote:Op zondag 28 november 2010 20:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dus jij kan gewoon naakt rondjes om je huis rennen?
* missbehavin hoopt ooit vrijstaand te wonen
Vrijstaand betekent niet dat je niet gezien wordtquote:Op zondag 28 november 2010 20:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dus jij kan gewoon naakt rondjes om je huis rennen?
* missbehavin hoopt ooit vrijstaand te wonen
Nee, pa heeft gewoon een vrijstaand huis laten bouwenquote:
Dat hoeft niet erg te zijn natuurlijkquote:Op zondag 28 november 2010 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan ik doen, maar dan gaan mensen me wel zien
Als je je rot voelt is treinreizen ook geen tof iets.quote:Op zondag 28 november 2010 20:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Overstap kwam te laat, maar geen enkele informatie daarover. Als je dan ziet dat een hoop andere treinen uitgevallen zijn... En je staat te blauwbekken... Dan is dat niet fijn
Nee. Ik heb het ook wel eens gedaan. Midden in de nacht, toen ik een beetje bezopen was en iemand bluf zeiquote:Op zondag 28 november 2010 20:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat hoeft niet erg te zijn natuurlijk
Hij had kennelijk veel voor je overquote:Op zondag 28 november 2010 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, pa heeft gewoon een vrijstaand huis laten bouwen
quote:Op zondag 28 november 2010 20:30 schreef dawg het volgende:
[..]
nee hoor, dat zegt alleen maar dat het hoog tijd is voor je om aan de studie te gaan.
Ooooh, ik ookquote:Op zondag 28 november 2010 20:30 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 woont half vrijstaand... maar wil nog wel een keer een mini boerderij ofzo
Blufquote:Op zondag 28 november 2010 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik heb het ook wel eens gedaan. Midden in de nacht, toen ik een beetje bezopen was en iemand bluf zei
Geen enkele vrouuuuw kan tegen de kou,ooouwwee..quote:Op zondag 28 november 2010 20:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
En niet warm genoeg gekleed zeker?
Ahwquote:Op zondag 28 november 2010 20:31 schreef vencodark het volgende:
Grmbl, nu geef ik morgen mijn cadeautje aan lief, en ik vind het best lastig om heel serieus te gaan zeggen hoe leuk ik hm vindt en hem geweldig vind enzo.![]()
Ik zeg het tussendoor weleens, maar kweet niet...niet genoeg denk ik dan.
Dat. Vooral koud hebben en m'n huidquote:Op zondag 28 november 2010 20:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ook echt nietik vind het niet leuk, heb t supersnel koud, wat ik ook aantrek, mn huid kan er niet tegen, mn haar word er lelijk van
winter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |