Oh kom op zeg..... straks moeten de schrijvers van South Park en Family Guy ook iedereen inlichten als er een grap gemaakt wordtquote:Op woensdag 29 december 2010 00:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik pm niks. Maar ik vind wel dat het van kinderlijkheid getuigt om iets waar laatst een heel topic over volgelult werd nu weer omhoog te halen.
erger nog aan allen die je nooit gekend hebbenquote:Op woensdag 29 december 2010 00:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk aan allen die mij moeten missen
Ja. Als jij je ook maar eens kon vergelijken met de schrijvers van SP en FG.. maar nee.. Grappig ben je nietquote:Op woensdag 29 december 2010 00:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh kom op zeg..... straks moeten de schrijvers van South Park en Family Guy ook iedereen inlichten als er een grap gemaakt wordt
het stopt bij die knieënquote:
Ik laat mn blik anders wel es vallen hoorquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 00:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk aan allen die mij moeten missen
Iemand post iets (een grapje) op een openbaar forum over iets wat de betrokkenen hier zelf kenbaar heeft gemaakt en nu ook gewoon weer kan lezen. Maar omdat er laatst ook al over is gesproken mag het niet nog een keer?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik pm niks. Maar ik vind wel dat het van kinderlijkheid getuigt om iets waar laatst een heel topic over volgelult werd nu weer omhoog te halen.
Inderdaad, dr zitten te grote obstakels voorquote:
Echt, wat ben jij in zeikbui.....quote:Op woensdag 29 december 2010 00:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Als jij je ook maar eens kon vergelijken met de schrijvers van SP en FG.. maar nee.. Grappig ben je niet
He Peu ik ben nog langsgeweest maar ik wist niet meer waar ik moest uitstappen. Terwijde toch?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Inderdaad, dr zitten te grote obstakels voor
Dat mag je niet zeggen, want dan ben je een jankerdquote:Op woensdag 29 december 2010 00:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Echt, wat ben jij in zeikbui.....
quote:Op woensdag 29 december 2010 00:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
He Peu ik ben nog langsgeweest maar ik wist niet meer waar ik moest uitstappen. Terwijde toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |