Oh kom op zeg..... straks moeten de schrijvers van South Park en Family Guy ook iedereen inlichten als er een grap gemaakt wordtquote:Op woensdag 29 december 2010 00:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik pm niks. Maar ik vind wel dat het van kinderlijkheid getuigt om iets waar laatst een heel topic over volgelult werd nu weer omhoog te halen.
erger nog aan allen die je nooit gekend hebbenquote:Op woensdag 29 december 2010 00:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk aan allen die mij moeten missen
Ja. Als jij je ook maar eens kon vergelijken met de schrijvers van SP en FG.. maar nee.. Grappig ben je nietquote:Op woensdag 29 december 2010 00:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh kom op zeg..... straks moeten de schrijvers van South Park en Family Guy ook iedereen inlichten als er een grap gemaakt wordt
het stopt bij die knieënquote:
Ik laat mn blik anders wel es vallen hoorquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 00:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk aan allen die mij moeten missen
Iemand post iets (een grapje) op een openbaar forum over iets wat de betrokkenen hier zelf kenbaar heeft gemaakt en nu ook gewoon weer kan lezen. Maar omdat er laatst ook al over is gesproken mag het niet nog een keer?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik pm niks. Maar ik vind wel dat het van kinderlijkheid getuigt om iets waar laatst een heel topic over volgelult werd nu weer omhoog te halen.
Inderdaad, dr zitten te grote obstakels voorquote:
Echt, wat ben jij in zeikbui.....quote:Op woensdag 29 december 2010 00:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Als jij je ook maar eens kon vergelijken met de schrijvers van SP en FG.. maar nee.. Grappig ben je niet
He Peu ik ben nog langsgeweest maar ik wist niet meer waar ik moest uitstappen. Terwijde toch?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Inderdaad, dr zitten te grote obstakels voor
Dat mag je niet zeggen, want dan ben je een jankerdquote:Op woensdag 29 december 2010 00:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Echt, wat ben jij in zeikbui.....
quote:Op woensdag 29 december 2010 00:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
He Peu ik ben nog langsgeweest maar ik wist niet meer waar ik moest uitstappen. Terwijde toch?
Nu ben je pas een jankerd, mijn hemel...quote:Op woensdag 29 december 2010 00:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen, want dan ben je een jankerd
Nou, wat een dramaquote:Op woensdag 29 december 2010 00:05 schreef tralalalars het volgende:
[..]
erger nog aan allen die je nooit gekend hebben
Waarom moeten de nabestaanden rest in peacen?quote:
Hm. De halte heet toch Utrecht Terwijde onniedan?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik woon in Tuindorp, Terwijde is geen Utrecht meer
Ik ben het zelden zo sterk met je eens.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Iemand post iets (een grapje) op een openbaar forum over iets wat de betrokkenen hier zelf kenbaar heeft gemaakt en nu ook gewoon weer kan lezen. Maar omdat er laatst ook al over is gesproken mag het niet nog een keer?Right.
![]()
Dan kan je elk onderwerp wel schrappen inclusief deze.
Ik wil er eigenlijk zo'n irritante running gag van maken, dat iedereen het post zodra er een nieuw topic is.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:07 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hoe vaker je het doet, hoe flauwer en grappiger het wordt.
ik wil haar knieën wel ruilen tegen de mijnequote:
omdat ze dan eindelijk rust hebben, dûh!quote:Op woensdag 29 december 2010 00:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, wat een drama
[..]
Waarom moeten de nabestaanden rest in peacen?
Ik doe mee!quote:Op woensdag 29 december 2010 00:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wil er eigenlijk zo'n irritante running gag van maken, dat iedereen het post zodra er een nieuw topic is.
Wel weer oprapen dan hèquote:Op woensdag 29 december 2010 00:06 schreef tralalalars het volgende:
[..]
Ik laat mn blik anders wel es vallen hoor
quote:Op woensdag 29 december 2010 00:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hm. De halte heet toch Utrecht Terwijde onniedan?
Ik had het net al bijna gedaan. Tot ik jouw post zagquote:Op woensdag 29 december 2010 00:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wil er eigenlijk zo'n irritante running gag van maken, dat iedereen het post zodra er een nieuw topic is.
Alsof ik de enige ben die erover klaagt.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:08 schreef Barbusse het volgende:
Dank.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, Boudi was snel genoeg. Waarvoor hulde.
Oeh, heb ik een heftige discussie gemist? (aangezien je iets niet meer snel een rel mag noemen tegenwoordigquote:Op woensdag 29 december 2010 00:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen, want dan ben je een jankerd
Zeg, zeg!quote:
Ik heb mooie knieën, dus dat snap ik welquote:
Dusse... ruilen?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg, zeg!
[..]
Ik heb mooie knieën, dus dat snap ik wel
Kijk. Ik haal die bende altijd door elkaar. Maar dan kon ik je woning dus niet vinden terwijl ik zat te dralen op Utrecht Centraal.quote:
pagina 1 + 2 van t vorig topic vatten het wel ongeveer samenquote:Op woensdag 29 december 2010 00:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oeh, heb ik een heftige discussie gemist? (aangezien je iets niet meer snel een rel mag noemen tegenwoordig![]()
)
Je bent maagd.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:10 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben al 17 jaar, 4 maanden, 1 week, 4 dagen, 13 uur en 35 minuten SINGLE!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |