Xenon is altijd duur. Renault of nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je rijdt Renault zekerOoh en Xenon is altijd duur
Laatst bij mn vader, 4x schijven + blokken, 1450 eurofijn hoor, zo'n Volvo
Heb het idee dat dat niet zo makkelijk gaat dankzij de vers ingeschopte deukenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:50 schreef rival het volgende:
[..]
15-35 euro op de sloop. geen cent meer. zet je er met een schroevendraaier in.
was het nu alles wat je er van gedroomd had en meer?quote:
Moet je poepen?quote:
*proest*quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
was het nu alles wat je er van gedroomd had en meer?
gefeliciteerd!?!? (klinkt zo raar om iemand te feliciteren met zoiets haha)
Ik vind het niet erg om geld uit te geven aan mn auto. Wel als het zo onnodig is als dit.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:53 schreef Tally het volgende:
En daarbij mag mijn auto ook geld kosten hoor. Ik vind het alleen gek die hoge bedragen voor zo klein iets
Maar ach.. Het is ook de hobby he
Dat inderdaadquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Een Excel toch? Naar de sloop en zelf er op zetten. Das nooit zo moeilijk
Had op z'n minst een TT verwacht.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:53 schreef Duimelot het volgende:
had op zn minst een TT verwacht waarin RZ tersprake komt
en ik jank niet nouk![]()
De vrijheid die je hebt: Priceless.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:51 schreef stbabylon het volgende:
Afschrijving: 100e p/m
Benzine: 200e p/m
Onderhoud: 100 e/pm
Verzekering/belasting: 200e p/m
600e p/m, 7200e per jaar. Auto rijden, fantastisch
Dat snap ik. Meer de reden waarom. Ik vond het ook niet tof dat we een rekening kregen van 4500 euro voor een wiel dat er zo maar onderuit vloogquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg om geld uit te geven aan mn auto. Wel als het zo onnodig is als dit.
Daarom wil ik nooit een Renault, mn broertje moet voor een simpel lampje ook altijd naar de garage, die dan gewoon een half uur bezig isquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Xenon is altijd duur. Renault of niet
Maar mn hele bumper moet er afDat vind ik minder
Anders had ik de lamp er zelf ingezet.
Alfa's zijn normaal ook best goedkoop in t onderhoud. Vooral omdat de bougies per KM goedkoop zijn, maar ze kosten dan wel iets van 8x 20 euroquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De mijne heeft ook nieuwe bougies en filters en olie en zo.
Maar ik heb gelukkig zo'n fijne japanner.
En de hobby! De fun! Telt bij ons ook mee!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De vrijheid die je hebt: Priceless.
Nogmaals.quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Had op z'n minst een TT verwacht.
hamerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb het idee dat dat niet zo makkelijk gaat dankzij de vers ingeschopte deuken
Die Megane ? Met die "rare" kont? Die hebben van die dekplaten over de accu en lampjes enzulksquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom wil ik nooit een Renault, mn broertje moet voor een simpel lampje ook altijd naar de garage, die dan gewoon een half uur bezig is
Dus je bent wel een echte vrouw?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
Inderdaad. En als je in een kutdorp woont, zoals ik, scheelt het een hoop wachttijd en frustratie. En gewoon tijd ook.quote:
Ja laat ik George meteen op de sloot zetten en wegdoenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |