Echt?quote:
ooh, dat valt nog wel meequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, reuze.Nieuwe accu, nieuwe multiriemen, nieuw interieurfilter, remmen gangbaar maken enz. Bijna ¤500,-
Xenonnnnnnnnnnnnn de linker is nu "lek" loopt vol vocht. APK afkeurquote:
quote:
In Nijmegen centrum zit zo'n winkeltje waar ze die zooi wel verkopen toch...bij de nijmeegse koopgootquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als ik een keer zin heb in sla. En dat is niet nu. En ik moet eerst goede wijnazijn vinden want die ik eerst altijd had hebben ze niet meer
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als hij het zelf maar weer opruimt.
Ik moet een nieuw achterlicht. Zal ook wel geen goedkoop grapje wordenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:46 schreef Tally het volgende:
Volgende week mag mijn auto voor een nieuwe koplampDe offerte was 800 euro. Gelukkig krijgen we korting
Ach, het was de eerste grote beurt in 55000 km, meestal laat ik alleen de olie vervangen dus dan mag het ook een keer.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:47 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Bij mij lager. weetje dat voor de volgende keer
Ik maak me ook niet druk. Van die 800 gaat de korting nog af. Dus ik gok tussen de 400 en 500 euro.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:48 schreef rival het volgende:
[..]
maak je niet druk, ik doe het voor 600 voor je
ja, maar die was niet zo super.. Ik wil die ene weerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:48 schreef YipYip het volgende:
[..]
In Nijmegen centrum zit zo'n winkeltje waar ze die zooi wel verkopen toch...bij de nijmeegse koopgoot
Een Excel toch? Naar de sloop en zelf er op zetten. Das nooit zo moeilijkquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet een nieuw achterlicht. Zal ook wel geen goedkoop grapje worden
welke maat?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:48 schreef automatic_ het volgende:
ik vrees dat er nieuwe banden onder moeten
je rijdt Renault zekerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:46 schreef Tally het volgende:
Volgende week mag mijn auto voor een nieuwe koplampDe offerte was 800 euro. Gelukkig krijgen we korting
Daar willen we natuurlijk alles van wetenquote:
De mijne heeft ook nieuwe bougies en filters en olie en zo.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh, dat valt nog wel meebij mn Alfa 156 was een grote beurt iets van 1200 euro ofso
(wel 8x bougies die 100.000km meegingen, maar toch).
sloeriequote:
15-35 euro op de sloop. geen cent meer. zet je er met een schroevendraaier in.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:
Je gaat toch niet klagen hè?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar die was niet zo super.. Ik wil die ene weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
liggen voor jouw auto genoeg op de sloopquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm of met mn sukkel zn pinpas naar de duurste garage gaan.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Een Excel toch? Naar de sloop en zelf er op zetten. Das nooit zo moeilijk
Oh, vandaar. Dat is wel beroerd.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Xenonnnnnnnnnnnnn de linker is nu "lek" loopt vol vocht. APK afkeur
[..]
Met dezelfde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |