Iets lekker vinden kan ik ook als ikquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan wordt je verkeerd wakker gemaakt
Als ik voor een grote beurt ga, kost het me niksquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hier in het dorp is het feestweek. Nou, ik sla vandaag maar even over.![]()
Ook omdat ik net gehoord heb wat de rekening van de garage voor de grote beurt is.![]()
Fijne dingen zijn dat altijd hequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ook omdat ik net gehoord heb wat de rekening van de garage voor de grote beurt is.![]()
Hebbie een grote beurt gehad in een garage?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
als ik een keer zin heb in sla. En dat is niet nu. En ik moet eerst goede wijnazijn vinden want die ik eerst altijd had hebben ze niet meerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
klinkt goed, wanneer ga je die maken?
Nee, maar het was mijn auto.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik voor een grote beurt ga, kost het me niks
Bij mij lagerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:42 schreef RealZeus het volgende:
ok dan ben ik alvast gewaarschuwdquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:43 schreef YipYip het volgende:
[..]
Iets lekker vinden kan ik ook als ikkijk
Nou, reuze.quote:
Nee, mijn beurt was gewoon thuis.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:44 schreef YipYip het volgende:
[..]
Hebbie een grote beurt gehad in een garage?jij beest jij
Je hebt het nu afgemaakt?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, mijn beurt was gewoon thuis.![]()
RIP aan de nabestaanden voor mijn bed.
Ik ook van jouquote:
¤800,- voor een koplamp?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:46 schreef Tally het volgende:
Volgende week mag mijn auto voor een nieuwe koplampDe offerte was 800 euro. Gelukkig krijgen we korting
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, reuze.Nieuwe accu, nieuwe multiriemen, nieuw interieurfilter, remmen gangbaar maken enz. Bijna ¤500,-
Bij mij lager. weetje dat voor de volgende keerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mwoah, ik heb niet de duurste garage.
maak je niet druk, ik doe het voor 600 voor jequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:46 schreef Tally het volgende:
Volgende week mag mijn auto voor een nieuwe koplampDe offerte was 800 euro. Gelukkig krijgen we korting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |