De temp zit wel goed, t wordt nu nooit echt warm in de kast, ding is verdomd goed en stil gekoeldquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tegenwoordig is overklokken best makkelijk, meestal gewoon een aantal optie's in de BIOS (bij mij zelfs een knop op het moederboard), daarna kun je het nog wel meer doen, maar dan moet je dus wel weten wat voor opties je moet aanvinken/uitvinken in je bios. Maar even zoeken naar je bios op op het i-net en je vindt wel hoe het moet.
Belangrijkste is een tooltje om je temperaturen in de gaten te houden
quote:
Een varkenshaasje op een bedje van ijsbergsla met gebakken aardappelschijfjes en championroomsaus...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:32 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin om te koken, maar ik weet niet wat.
Eeuhhmm nou, ik zie niet graag dingen in de fik staan. Alhoewel....quote:
dubbel r maakt verrassingquote:
Ik ben ook dol op verrassingen!quote:
Wil je nu hier iets mee zeggen over mij?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tussen jou en een maagd zit nog een heeeeeel groot grijs stuk he
quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wil je nu hier iets mee zeggen over mij?
Er staat niet letterlijk overclock natuurlijk (behalve bij bepaalde gamer-mobo's)quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De temp zit wel goed, t wordt nu nooit echt warm in de kast, ding is verdomd goed en stil gekoeldwilde sowieso voor de zekerheid wel een extra fan ook plaatsen dan.
Maar in de bios? Dat is toch dat ding bij het opstarten? Nooit zo'n optie op/aan gezien
Ik kijk altijd zo lekker vrolijkquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ze noemen je irl grumpy?
is daar een reden voor
Ja, maar je zegt geen enkele...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Eeuhhmm nou, ik zie niet graag dingen in de fik staan. Alhoewel....
Soms welquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er staat niet letterlijk overclock natuurlijk (behalve bij bepaalde gamer-mobo's)
alleen als er over die sla een dressing van olie, zout, peper, andere kruiden die ik even niet meer bij naam weet en wijnazijn zit met mozzarella en gebakken spek en pijnboompitjesquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:38 schreef YipYip het volgende:
[..]
Een varkenshaasje op een bedje van ijsbergsla met gebakken aardappelschijfjes en championroomsaus...
Heerlijkquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:40 schreef stbabylon het volgende:
Ja, maar je zegt geen enkele...
Oh, zo... ha ha
antfucker
Klinkt goedquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alleen als er over die sla een dressing van olie, zout, peper, andere kruiden die ik even niet meer bij naam weet en wijnazijn zit met mozzarella en gebakken spek en pijnboompitjes
klinkt goed, wanneer ga je die maken?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alleen als er over die sla een dressing van olie, zout, peper, andere kruiden die ik even niet meer bij naam weet en wijnazijn zit met mozzarella en gebakken spek en pijnboompitjes
dan wordt je verkeerd wakker gemaaktquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:40 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik kijk altijd zo lekker vrolijkals ik net wakker ben
dat snap ik, maar ook nooit iets gezien waarmee ik zulke dingen zou kunnen regelenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er staat niet letterlijk overclock natuurlijk (behalve bij bepaalde gamer-mobo's)
Hier in het dorp is het feestweek. Nou, ik sla vandaag maar even over.quote:
smaakt ook goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |