Ghz mythe, dat er nog mensen intrappen anno 2010.quote:
Soms he, soms heb ik zo'n hekel aan jequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:15 schreef rival het volgende:
[..]
Hij is een man, wij kunnne het hebben
nee aan mij dus ook nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:14 schreef dawg het volgende:
[..]
en de geur soms. niet aan mij besteed.
Too easyquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom is hij met 32 jong en ik met 31 oud
Je bent een schat! En de code is dat wat er in het onderwerp staat?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Elke dag komen er wel nieuwe kaarten, want ze krijgen het niet uitverkocht
Ik zal eens kijken of ik nog een code voor je heb
Bring it on bitchquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:15 schreef rival het volgende:
[..]
Hij is een man, wij kunnne het hebben
het is dat ik samenwerk met een fotofanaat, want een half jaar geleden zou ik het zo gelovenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:15 schreef HeatWave het volgende:
De beste camera is degene met de meeste megapixels!!!
jong of oud, het is net hoe ik een grap kan maken schat... boeit mij een nummertje nouquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Soms he, soms heb ik zo'n hekel aan je
mannen worden dan pas volwassen. Vrouwen zijn het dan al decenniaquote:
wij waren vroeger een keer op vakantie in la rochelle, vlak boven bordeaux. elke morgen een paar 100m van onze camping vismarkt. die geurquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee aan mij dus ook niet
op vakantie zelfs letterlijk over mn nek gegaan van de geur van het vispannetje van techno
oud bedoel jequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mannen worden dan pas volwassen. Vrouwen zijn het dan al decennia
Nee, dat is gewoon de titel van de musicalquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Je bent een schat! En de code is dat wat er in het onderwerp staat?
Edit: Beter lezen doos! Dus niet
neequote:
Van hem kan ik het hebbenquote:
Hihi nummertjequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:17 schreef rival het volgende:
[..]
jong of oud, het is net hoe ik een grap kan maken schat... boeit mij een nummertje nou
En al decennia niet leren van foute keuzesquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
waarom zou ik een kloon zijn, zit hier niet voor de 1e keerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben dus niet de enige die dat ziet!?
nopesquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben dus niet de enige die dat ziet!?
Allemaal leuk en aardig, maar je kunt een Hexacore niet traag noemen, van welke fabrikant hij ook is. Daarbij ligt het er maar helemaal aan waar je het voor gebruikt. En ik neem aan dat je aan de rest van het systeem wel kunt zien wat dat is.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ghz mythe, dat er nog mensen intrappen anno 2010.
De beste camera is degene met de meeste megapixels!!!
i7 loopt er rondjes omheen.
nee de eerste keer dat je hier was zei ik het ook alquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:22 schreef lipjes het volgende:
[..]
waarom zou ik een kloon zijn, zit hier niet voor de 1e keer
tuurlijk niet. Fout is geilquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:22 schreef YipYip het volgende:
[..]
En al decennia niet leren van foute keuzes
oh okequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee de eerste keer dat je hier was zei ik het ook al
dag R.quote:
mensen van nog geen 30 die denken dat ze volwassen zijnquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja ik had het opeens doorquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon de titel van de musical
Dat kan ik primaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar je kunt een Hexacore niet traag noemen, van welke fabrikant hij ook is. Daarbij ligt het er maar helemaal aan waar je het voor gebruikt. En ik neem aan dat je aan de rest van het systeem wel kunt zien wat dat is.
Verassing, ik heb ons geld uitgegevenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ik had het opeens door
Even *stiekem* kijken of we volgende week kunnen! En dan een verrassing van maken.
En dan pas volgende week boeken anders ziet hij de afrekening van de creditcard
Gedeelde bankrekening he
Ooo dat is wel een leuk idee danquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ik had het opeens door
Even *stiekem* kijken of we volgende week kunnen! En dan een verrassing van maken.
En dan pas volgende week boeken anders ziet hij de afrekening van de creditcard
Gedeelde bankrekening he
Hiervoor vind hij het niet ergquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Verassing, ik heb ons geld uitgegeven
Dat is een goede tip! Dank je.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo dat is wel een leuk idee danHaha.
Je moet zelf maar ff kijken via welke weg je gaat. De veilingen zijn ook onwijs vaak per dag, dus daar kan je ook op gokken. Je moet alleen goed kijken of het 1e of 2e rangskaarten zijn
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kan ik prima.
Maar het is een mooi bakkie hoor, pacman.
Geen dank! Laat alleen even weten hoe hij was, want ik wil ook nogquote:
Is goed! Nu kunnen we nog spontaan wegquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geen dank! Laat alleen even weten hoe hij was, want ik wil ook nog
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
mensen van nog geen 30 die denken dat ze volwassen zijn![]()
Prachtig
welk geklaag?quote:
LOL, je leeft nogquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:28 schreef RealZeus het volgende:
Pfff.Ik ben zo brak als de hel.
Mijn hoofd, wat doe je.![]()
Het was wel een leuk feestje vannacht, was om 7 uur thuis.
Dat doe ik al jaren niet meer, ik bouw nog wel zelf, maar gewoon klik, klak, klaar. Overclocken etc begin ik niet meer aan.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet zo gemeen doen, ik ben vet blij er mee
Ben minder blij met het vooruitzicht van al dat $%@$%*@# priegelwerk om alles weer aan elkaar te knopen, dan het overklokken, de windows installatie, de drivers, blergh. Maar goed, dat heb ik voorover, want daarna kan ik supergeile games spelen. (daarmee ook meteen de 'met mac werkt het gewoon meteen'-opmerking onklaar gemaakt, want, geen games)
Goed bezigquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:28 schreef RealZeus het volgende:
Pfff.Ik ben zo brak als de hel.
Mijn hoofd, wat doe je.![]()
Het was wel een leuk feestje vannacht, was om 7 uur thuis.
Ja, inderdaadquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Is goed! Nu kunnen we nog spontaan wegDus moeten we het er nog van nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |