quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Fuck. Die kat heeft aan de bedrading gezeten en nu heb ik geen geluid en krom beeld. Trut
Nee, dat snap ik. Maar ik vind bijv Sashimi een van de lekkerste dingen die er zijnquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik mis er persoonlijk niets aan. Ook is vis nog best te vermijden in restaurants. Zel;fs als je onbeperkt sushi gaat eten lukt dat goed.
Een vriend van me lust geen kaas.... da's heel wat lastiger te ontwijken!
Sla de italiaanse keuken bv maar bijna helemaal over. Net als veel tapas.
nieuwe kabels halen en goed inpakken die handel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Fuck. Die kat heeft aan de bedrading gezeten en nu heb ik geen geluid en krom beeld. Trut
maar wanneer jij dus geniet van dat stukje vis.. geniet ik op hetzelfde moment van een biefstuk of iets anders dat geen vis is...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, tuurlijk wel. Zo bedoel ik het nou ook weer niet, dat mijn smaak beter is oid.
Ik zou het persoonlijk alleen jammer vinden als ik zo'n heel scala aan heerlijkheden niet zou lusten.
Mijn man lust ook geen kaasquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik mis er persoonlijk niets aan. Ook is vis nog best te vermijden in restaurants. Zel;fs als je onbeperkt sushi gaat eten lukt dat goed.
Een vriend van me lust geen kaas.... da's heel wat lastiger te ontwijken!
Sla de italiaanse keuken bv maar bijna helemaal over. Net als veel tapas.
niet de eerste, ze zijn vaker onaardig tegen mequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:00 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Cool he! Is het je eerste?Ik had mijn eerste van de week ook.
Daarvoor is Surf&Turf uitgevondenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:05 schreef rival het volgende:
[..]
maar wanneer jij dus geniet van dat stukje vis.. geniet ik op hetzelfde moment van een biefstuk of iets anders dat geen vis is...
hoezo is dat dan jammer?
trouwens
stel je vind biefstuk het lekkerste dat er is.. dan alsnog eet je soms vis.. lekker voor de afwisseling of wat dan ook.... op dat moment mis je dus de kans op een biefstuk te eten... dat is pas zonde
Alles wat ik teveel eet gaat me tegenstaanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:05 schreef rival het volgende:
[..]
maar wanneer jij dus geniet van dat stukje vis.. geniet ik op hetzelfde moment van een biefstuk of iets anders dat geen vis is...
hoezo is dat dan jammer?
trouwens
stel je vind biefstuk het lekkerste dat er is.. dan alsnog eet je soms vis.. lekker voor de afwisseling of wat dan ook.... op dat moment mis je dus de kans op een biefstuk te eten... dat is pas zonde
Ik was er nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat geintje wilde big één keer flikken, daar werd ik zo boos om dat ie het nooit meer heeft gedaan.
* missbehavin kan erg afschrikwekkend zijn blijkbaar
Jij jaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik. Maar ik vind bijv Sashimi een van de lekkerste dingen die er zijn.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:04 schreef dawg het volgende:
[..]
nieuwe kabels halen en goed inpakken die handel.
En anders vakantieveilingen.nlquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:07 schreef Tally het volgende:
Morgen even kijken op het werk of ik kaartjes kan krijgen voor de musical "We will rock you" anders dit weekend even kaartjes kopen voor hubbie
Ik ben heel erg van het "Dit vind ik lekkerrr" en dat ik dat dan ineens HEEL veel eet..... en het me daarna inderdaad tegen gaat staanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alles wat ik teveel eet gaat me tegenstaan.
Mosselen heerlijk! Oesters heerlijk!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij jaMaar ik mis er niks aan.
Tis ook niet dat ik het niet probeer hoor. Meeste probeer ik wel, van de vis, maar ik blijf het vies vinden.
Oesters nog niet geprobeerd. Laatst wel een mossel (no pun intended) en dat vond ik een vies rubbertje.
Oe kan dat daar ook?quote:
AMD, trage zooiquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:08 schreef stbabylon het volgende:
Mijn nieuwe systeempje, binnenkort in elkaar schroeven:
Asus CROSSHAIR IV FORMULA
Asus Radeon HD 5850 1024 MB
2x GeIL Value Dual Channel 4 GB, PC3-10666, 1333 MHz, 7, Non-ECC, Kit Of 2
Zalman CNPS10X Quiet
AMD Phenom II X6 1090T Black Edition 3.20 GHz, Boxed, Excl. Videochip, Hexa Core
/kudfokker-mode
Ja! Ik heb het twee weken terug (denk ik) gedaan met PettiCoatquote:
Ja het scheelt dat big zijn eigen casa heeft waar ie zit als ik er niet benquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:06 schreef naatje_1 het volgende:
Trouwens, die verslavingsbegeleider bij holland sport zei het volgende:
'Je bent pas verslaafd als het tot problemen gaat leiden' Dus je kan dan een kettingroker zijn, maar zolang je gezondheid er niet van achteruit gaat en je nog steeds goed sociaal bezig ben enzo, is het geen probleem. Als je dus ook niet in geldnood raakt enzo.
Ehr... ik heb dat met Speculoos.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben heel erg van het "Dit vind ik lekkerrr" en dat ik dat dan ineens HEEL veel eet..... en het me daarna inderdaad tegen gaat staanI.p.v. dat ik het dan doseer. Neeee.... het is alles of niets (baby roeep jij maar iets). Ik ga voor heel intens. Voor meer dan 100%!
zeewolfwangetjesquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De hoofdsmaak kan divers zijn, er zit overal eenzelfde soort bijsmaak of nasmaak aan.
Of het nu zalm, tonijn, kibbeling, visstick, garnaal of wat dan ook is.
En het is die nasmaak/bijsmaak die ik vies vind.
Als je dat tijden HEEL veel eet en daarna niet lekker meer vind... dan bedoel ik speculoos jaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ehr... ik heb dat met Speculoos.
Bedoel je dat?
5 uur is toch ook midden in de nachtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Pfoei.. Ik zou zo kunnen gaan slapen, maar niet verstandig anders wordt ik midden in de nacht wakker en ik moet er al om 5 uur uit
ze is verder wel overal vanaf gebleven en het gaat nog steeds goed ondanks dat ik sinds gisteren de bovenkant van de kattenbak erop heb gezetquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja het scheelt dat big zijn eigen casa heeft waar ie zit als ik er niet ben
Ik zie het! Dank je welquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja! Ik heb het twee weken terug (denk ik) gedaan met PettiCoat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
het is een bepaald smaakje dat erbij hoort en dat heb ik tot nu toe bij alles wat uit de zee komt geproefd, net als drankjes met alcohol, overal proef je toch die alcohol naast een ander smaakje!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:54 schreef HeatWave het volgende:
"Vis" is zo divers, je kan me niet vertellen dat er niet 1 soort is die je niet lust, al is het maar kibbeling..
Maar goed, moet iedereen lekker voorzich weten natuurlijk, ik vind het vooral zonde.
Elke dag komen er wel nieuwe kaarten, want ze krijgen het niet uitverkochtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zie het! Dank je welDat ga ik dus ook doen dan.
Ze staan er op! Alleen dan voor aankomende donderdag. Dat gaat niet lukken helaas.
Even bookmarken! Dank je dank je dank je
ja.. Maar iets minder midden in de nachtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
5 uur is toch ook midden in de nacht
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[grappige homo opmerking] Maar er zijn natuurlijk nog hele andere redenen waarom ik geen vis eet! [/grappige homo opmerking]
Ik markeer hem maar. Is ie makkelijker te negerenDo you like fishdicksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:11 schreef Ang3l het volgende:zo jong nog? zou je niet zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en de geur soms. niet aan mij besteed.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het is een bepaald smaakje dat erbij hoort en dat heb ik tot nu toe bij alles wat uit de zee komt geproefd, net als drankjes met alcohol, overal proef je toch die alcohol naast een ander smaakje!
Waarom is hij met 32 jong en ik met 31 oudquote:
ja zelfs als ik dacht, hey deze is best te doen.. kwam die smaak na 4 happen alsnog naar boven....quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het is een bepaald smaakje dat erbij hoort en dat heb ik tot nu toe bij alles wat uit de zee komt geproefd, net als drankjes met alcohol, overal proef je toch die alcohol naast een ander smaakje!
Hij is een man, wij kunnne het hebbenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom is hij met 32 jong en ik met 31 oud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |